«VIΠ Καλά γεράματα» και «Έχω παιδιά» έκαναν ρεκόρ στην τηλεθέαση: Η έκπληξη με την «Αυτοψία»

Κατερίνα Μπούσιου
«VIΠ Καλά γεράματα» και «Έχω παιδιά» έκαναν ρεκόρ στην τηλεθέαση: Η έκπληξη με την «Αυτοψία»

Οι κωμωδίες πήραν τη ρεβάνς αλλάζοντας το τηλεοπτικό σκηνικό. Οι πολύ υψηλές επιδόσεις του Grand Hotel και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στον ρόλο ρυθμιστή της prime time ζώνης. 

Η μεγάλη ανάγκη να αλλάξουν τα δεδομένα στην ελληνική τηλεόραση ήταν επιτακτική τα τελευταία χρόνια και φέτος μπορεί να ζήσουμε μία χρονιά μεταβολών. Τις τελευταίες μέρες βλέπουμε μία στροφή στις κωμωδίες, αλλά - και αυτό είναι το ενθαρρυντικό - μία προτίμηση σε ενημερωτικές εκπομπές έρευνας.

Πλέον μετά την ολοκλήρωση παρουσίασης όλων των προγραμμάτων σε όλες τις ζώνες, βλέπουμε μία στροφή στην κωμωδία, μία απαξίωση των reality, μία γενικότερη πτώση στην ψυχαγωγική πρωινή ζώνη, αλλά όχι και στις ενημερωτικές εκπομπές και μία σταθερή πορεία στην απογευματινή ζώνη.

H Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα, VIΠ Kαλά Γεράματα και το Έχω παιδιά στα top 3 γενικότερα της μυθοπλασίας

Παρά την πρώτη απογοήτευση που πήραμε από το Αρχελάου 5, οι υπόλοιπες κωμωδίες που έκαναν πρεμιέρα, έχουν πια καθιερωθεί στην αγάπη του κοινού. Η «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» στον Alpha, μετά το πρώτο επεισόδιο που δεν ήταν ενδεικτικό, έχει μία καλύτερη πλοκή και σταθερά καλή τηλεθέαση. Το «Έχω παιδιά» στο Mega αποτελεί τη μεγάλη έκπληξη των τελευταίων ημερών.

Η έκπληξη της τηλεθέασης με το Έχω Παιδιά, τη Μάγισσα και η ανατροπή με τη Σκοτεινή δεκαετία

Όπως και το VΙΠ Καλά γεράματα στον ΑΝΤ1. Είναι ενδεικτικό πως χθες, η σειρά κινήθηκε από το 14,8% μέχρι 19,8% στο δυναμικό κοινό, με το «Έχω παιδιά» σταθερά ανάμεσα στο 16,4% έως 16,6% σε ορισμένα τέταρτα.

https://www.instagram.com/p/DBMmJbFglxH/

Απόλυτος κυρίαρχος στην prime time εκτός κωμωδίας, είναι πλέον το Grand Hotel. Με μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 18,4% και 21,1% στο γενικό σύνολο. Γενικότερα, όταν μία σειρά ξεπερνά το φράγμα του 15% αποτελεί επιτυχία, με τα σημερινά πλέον δεδομένα της τηλεθέασης.

Ρυθμιστικός παράγοντας - στη βραδινή ζώνη του ΑΝΤ1 - είναι ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, καθώς η πολύ καλή πορεία του Εκατομμυριούχου, βοηθά και τα προγράμματα που ακολουθούν.

Προβληματισμό έχουμε για τον Άγιο Έρωτα που χθες κυμάνθηκε στο 12,2% στο νεανικό κοινό, αλλά δεν έχουμε μπει ακόμη στην ουσία της υπόθεσης, στον μεγάλο έρωτα της Δανάης Παππά και του Δημήτρη Γκοτσόπουλου και τότε ίσως αλλάξουν τα δεδομένα.

Το πιο ελπιδοφόρο για όσα κανάλια τολμούν τις εκπομπές έρευνας, να μην τις τοποθετούν στη μεταμεσονύχτια ζώνη - αλήθεια γιατί; - είναι πως αυτές οι εκπομπές, όταν παίζουν λίγο νωρίτερα, έχουν την αποδοχή του κοινού. Το ντοκιμαντέρ «Η σκοτεινή δεκαετία» του Αλέξη Παπαχελά στον ΣΚΑΙ, ήταν ένα τέτοιο παράδειγμα, τις προηγούμενες μέρες.

Όπως και η Αυτοψία στον Alpha, του Αντώνη Σρόιτερ. Χθες για παράδειγμα, κυμάνθηκε από το 13,2% έως το 18% στο δυναμικό κοινό (μέσος όρος 14,8%).

Μονοψήφια πλέον κινούνται τόσο το Survivor όσο και η Φάρμα ενώ το Αρχελάου 5, κάνει πλέον απογοητευτικές επιδόσεις (κοντά στο 2%).

https://www.instagram.com/p/DBMFUcFIsDT/
DPG Network