Ο λόγος που το φινάλε στις 17 Κλωστές προβλημάτισε το κοινό και το καθηλωτικό τέλος του Πάνου Βλάχου

Κατερίνα Μπούσιου

Η κοινωνία δημιουργεί δολοφόνους, κατά τον Σωτήρη Τσαφούλια. Αλλά ο δολοφόνος Καστελάνης στις 17 Κλωστές δεν είχε το δικαίωμα να «αφαιρέσει» αθώες ψυχές για να εκδικηθεί εκείνους που τον αδίκησαν, υποστήριξαν αρκετοί τηλεθεατές παρακολουθώντας το σκληρά ρεαλιστικό φινάλε της σειράς. 

Οι περισσότεροι τηλεθεατές ήταν ανυποψίαστοι χθες το βράδυ, για το αιματηρό φινάλε στις 17 Κλωστές με την τόσο πιστή απεικόνιση. Όσοι όμως, είχαν δει τη σειρά στην πρώτη προβολή στην Cosmote TV, είχαν προειδοποιήσει και τους υπόλοιπους στα social media, πως οι εικόνες είναι σκληρές στο τελευταίο επεισόδιο.

Παρόλο που έχουμε μία μικρή επιφύλαξη για το αν θα έπρεπε να προβληθεί το επεισόδιο με αυτές τις σκηνές πριν τις 12.00 τα μεσάνυχτα, η σειρά υπήρξε μία από τις καλύτερες των τελευταίων χρόνων, βασισμένη σε μία αληθινή ιστορία και αποτυπωμένη ως κινηματογραφική ταινία. Ο Πάνος Βλάχος αποθεώθηκε χθες στα social media. Αλλά δεν συγχωρέθηκε ως Καστελάνης.

Το Γεράκι του The Chase και η ωμή εικόνα της βίας

Τα εύσημα καταρχάς ανήκουν στον Πάνο Δημάκη, τον γνωστό μας chaser, ο οποίος είχε γράψει το βιβλίο, που εξιστορούσε την άγνωστη αλλά αληθινή ιστορία του Αντώνη Καστελάνη. Ο συγγραφέας εμφανίστηκε χθες σε μία μικρή σκηνή, ως ο δημοσιογράφος που κατέγραψε τη μαζική δολοφονία και τη σύλληψη του δράστη. Τα «μπράβο» ανήκουν στον Σωτήρη Τσαφούλια που τη σκηνοθέτησε και στην σεναριογράφο Μιρέλλα Παπαοικονόμου που έκανε την προσαρμογή από το βιβλίο.

Ανήμποροι μπροστά στο άδικο: Η σκηνή στις 17 Κλωστές που καθήλωσε το κοινό στη σειρά της 10ετίας

Για τους ηθοποιούς που συμμετείχαν και κυρίως για τον Πάνο Βλάχο που «σήκωσε» ένα τόσο μεγάλο υποκριτικό βάρος θα πρέπει να κάνουμε μία ειδική μνεία. Είναι σπάνιες στιγμές που συμβαίνουν τόσο ωραίες συνεργασίες που είναι καθοριστικές στην καριέρα ενός ή μίας ηθοποιού. Είναι ακόμη σπανιότερες, όταν η οθόνη «γεμίζει» με τόσο ταλέντο.

Το χθεσινό επεισόδιο ήταν πολύ σκληρό και ρεαλιστικό. Οι στιγμές που ο Καστελάνης σε κατάσταση αμόκ, σκοτώνει όποιον βρει μπροστά του από το διπλανό χωριό, γυρίστηκαν με τέτοιο τρόπο που ήταν ανατριχιαστικά αληθοφανείς.

Σε σημείο που κάποιοι τηλεθεατές δεν άντεξαν το θέαμα, ακόμη και αν ήταν εξοικειωμένοι σε ταινίες ή σειρές θρίλερ. Ακόμη και οι σκηνές με την Αθηνά Τσιλύρα να παραμένει νεκρή για πολλές μέρες στο σπίτι και τον Καστελάνη να παρακαλά τον παπά να γίνει η ταφή, ήταν αδιανόητες οπτικά.

Όπως και το τηλεοπτικό τέλος του Πάνου Βλάχου, που δολοφονείται στη φυλακή από τον δεσμοφύλακά του. Λίγο πριν πεθάνει βλέπει ξανά τη ζωή του, αλλά χωρίς την αδικία. Να παντρεύεται την Άννα, να κάνουν οικογένεια, να ζει ευτυχισμένος με τους γονείς του και τα παιδιά του.

Τελικά η κοινωνία και η αδικία «έσπρωξαν» τον Καστελάνη, στη μαζική δολοφονία, κυρίως παιδιών; Έφταιγαν μόνο οι ουσίες ή και μία προσωπική παθογένεια; Είναι δυνατόν όποιος αδικείται να σκοτώνει αθώες ψυχές; Και να μην το μετανιώνει, ακόμη και όταν πια είναι νηφάλιος; Αυτά τα ερωτήματα δίχασαν χθες το κοινό στα social media.

Αυτή η σειρά δημιούργησε προβληματισμό όπως δημιουργεί και ένα θεατρικό έργο. Και αυτό είναι το μεγάλο κέρδος και η ομορφιά της τέχνης.

Υπήρξε όμως και μία σύμπνοια στις απόψεις: Η σειρά ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη στον τομέα της ελληνικής μυθοπλασίας. Ήταν σα μία σπουδαία κινηματογραφική ταινία σε 8 μέρη.

Ο Πάνος Δημάκης πάντως θεώρησε και τον ίδιο τον Καστελάνη, θύμα και μία ακόμη κλωστή. Οι νεκροί στη μαζική δολοφονία ήταν 15 ενώ ένα ακόμη θύμα του Αντώνη ήταν κρατούμενος της φυλακής. Το σύνολο λοιπόν 17 άτομα, μαζί με εκείνον.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης