Μόνο θαυμασμός για τον Πάνο Βλάχο στις 17 Κλωστές: Τα αποθεωτικά σχόλια και οι 2 μεγάλες «απώλειες»
Ο φόβος του Καστελάνη να αντιμετωπίσει το ψέμα τον οδηγεί ξανά στην καταστροφή στις 17 Κλωστές. Ο Πάνος Βλάχος κάνει τον ρόλο της ζωής του σε αυτή τη σειρά, που δικαιωματικά αξίζει στο σύνολό του, όλο μας τον θαυμασμό.
Δεν είναι μόνο η τύχη ή οι συγκυρίες που έφεραν στον επαγγελματικό δρόμο του Πάνου Βλάχου, τον σκηνοθέτη Σωτήρη Τσαφούλια. Είναι σα να συνωμότησε το σύμπαν για να του δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία, ώστε να κάνει τον καλύτερο ρόλο της καριέρας του στις 17 Κλωστές.
Φαίνεται όμως από την κάθε του σκηνή, η προσπάθεια που κατέβαλλε ώστε να φανεί το ταλέντο του. Το κοινό για μία ακόμη φορά τον επιβράβευσε με τα σχόλιά του στο Χ, λίγο πριν δούμε την τραγική τροπή που θα πάρει ξανά η ζωή του, με ένα ακόμη δικό του λάθος, απέναντι στην πλεκτάνη των άλλων εναντίον του.
Δεν χάνει μόνο τη στήριξη των άλλων, αλλά και τους 2 ανθρώπους που ήταν το στήριγμά του
Η καλοσύνη του, αλλά και ο φόβος να αντιμετωπίσει το ψέμα και τον φθόνο των άλλων, οδήγησε χθες στις 17 Κλωστές τον Καστελάνη στη φυγή από το νησί του. Χωρίς να έχει αντιληφθεί και το μέγεθος της δεύτερης πλεκτάνης που στήθηκε εν αγνοία του, από την οικογένεια της Άννας που αγαπά.
17 Κλωστές: Ο χωρισμός, ο εξευτελισμός και η φυγή από το νησί που οδηγεί στην εκδίκηση
Ήταν πια αργά, όταν εκείνη ανακάλυψε τα γράμματα που της έστελνε και την παρακινούσε να φύγει μαζί του μακριά, τα οποία επιμελώς λόγω ζήλιας, έκρυβε η αδελφή της. Σίγουρα η ιστορία - που στηρίζεται σε αληθινά γεγονότα - θα ήταν διαφορετική, αν η Άννα πήγαινε λίγο νωρίτερα να τον βρει. Όταν αποφάσισε να το σκάσει από το σπίτι της και να τον ακολουθήσει, ήταν αργά. Έβλεπε από μακριά τη βάρκα με την οποία εκείνος πια πήγαινε στο καράβι, για να φύγει για τον Πειραιά.
Με ένα αριστουργηματικό τρόπο ο Σωτήρης Τσαφούλιας ως σκηνοθέτης, η Μιρέλλα Παπαοικονόμου ως σεναριογράφος και φυσικά ο Πάνος Δημάκης που έγραψε το βιβλίο, μας έδειξαν χθες όλα τα χαρακτηριστικά της τοπικής κοινωνίας των Κυθήρων εκείνης της εποχής. Όχι άγνωστα και στη σύγχρονη πραγματικότητα.
Το ψέμα του ισχυρού, η πλεκτάνη που βρίσκει θύμα έναν αθώο, η κοινωνική κατακραυγή που γιγαντώνεται χωρίς κανείς να ψάχνει την αλήθεια. Αν ήταν πιο θαρραλέος ο Καστελάνης και πολεμούσε για το άδικο, ίσως μπορεί τα πράγματα να ήταν αλλιώς. Μπορεί και όχι.
Μετά τη φυγή του όμως, θα τον καταδιώκει το άδικο. Στο τσαγκαράδικο του θείου του που θα βρεθεί στον Πειραιά, θα πέσει πάλι θύμα πλεκτάνης και θα τον κατηγορήσουν για ληστεία. Θα κλειστεί στη φυλακή και όταν πια αποφυλακιστεί, θα ξεκινήσει ο δρόμος δίχως επιστροφή για εκείνον.
Με όσα θα συμβούν όμως, εκτός από την Άννα, θα χάσει και τους δύο ανθρώπους που ήταν τα μόνα στηρίγματα που είχε στη ζωή. Αρχικά θα πεθάνει ο πατέρας του, μη μπορώντας να αντέξει τα όσα συμβαίνουν στον γιο του και μετά η μητέρα του. Υπέροχη η Αθηνά Τσιλύρα σε αυτόν τον ρόλο.
Οι τηλεθεατές στα social media και στο Χ και χθες αποθεώσαν για την ερμηνεία του τον ηθοποιό, σχολιάζοντας παράλληλα και τις εξελίξεις. Σε αυτή τη σειρά, όλες οι σκηνές των επεισοδίων, έχουν ουσία και υπόσταση.