Κρίμα για όσους βλέπουν το ανοιχτό μικρόφωνο αλλά χάνουν την προσπάθεια του «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»

Πατούλια Κατερίνα
Κρίμα για όσους βλέπουν το ανοιχτό μικρόφωνο αλλά χάνουν την προσπάθεια του «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»

Για το ξεχασμένο ανοιχτό μικρόφωνο της Ευλαμπίας Ρέβη ακούσαμε πολλές γνώμες. Πάμε να ακούσουμε και καμία γνώμη για το «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» και τη σημασία του.

Ανήμερα των Φώτων και σε ζωντανή σύνδεση, ξεκίνησε το ταξίδι της από το Ορμένιο του Έβρου, η νέα εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή, η οποία καθημερινά στις 14.45 το μεσημέρι θα μας μεταφέρει σε ένα διαφορετικό σημείο της χώρας μας.

Η Ευλαμπία Ρέβη και ο Γιώργος Κουρδής ζωντανά από το Ορμένιο Έβρου αποτύπωσαν την καθημερινότητα και τα προβλήματα που βιώνουν οι κάτοικοι του ακριτικού Έβρου, το δημογραφικό, την ερημοποίηση, την έλλειψη υποδομών. Κι όχι μόνο. Μας έδειξαν και την λαχτάρα των κατοίκων να ακουστούν, να μας πουν πως παρά τα δεκάδες προβλήματά τους, «φυλάγουν Θερμοπύλες» από το βορειότερο άκρο της πατρίδας μας.

Και δεν μιλάμε για μια ταξιδιωτική εκπομπή, από εκείνες που γίνονται χαλαρά, με άπλετο χρόνο για μοντάζ, για πλάνα που θα κάνουν τα μάτια μας να ανοίξουν, ούτε για εκπομπή μαγειρικής που να συνδυάζει και τις travel εικόνες.

Δεν μιλάμε ούτε και για τις αγαπημένες - μαγνητοσκοπημένες- εκπομπές όπως η Επιστροφή στο Χωριό ή η Κυριακή στο Χωριό στις οποίες βλέπαμε μέρη της Ελλάδας, χορούς και τοπικά εδέσματα και πέρναμε μια μικρή γεύση από την πατρίδα μας.

Το στοίχημα του «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» και του ΣΚΑΙ που ανέλαβε να το υλοποιήσει αλλά και των παρουσιαστών και τεχνικών της καθιημερινής ζωντανής εκπομπής είναι μεγάλο και σπουδαίο.

Και θα έπρεπε να υπολογίσουμε στην εξίσωση τούτη, πως η εκπομπή αυτή για να βγει από το Δέλτα του Έβρου ή το Διδυμότειχο ζωντανά- έχει ένα κόστος που κανείς θα περίμενε από τη δημόσια τηλεόραση να το σηκώσει. Κι έχει ένα κόστος που και οι συντελεστές της δεν μπορούν ποτέ να το πληρωθούν ακέραια, αυτό του να αφήνεις την οικογένεια, το σπίτι και τη ρουτίνα της ζωής σου για ένα project τουλάχιστον ελπιδοφόρο.

Το 1.171.789 τηλεθεατές που παρακολούθησαν για τουλάχιστον 1’ λεπτό την εκπομπή στην πρεμιέρα της, σημειώνοντας 15,1% ποσοστό τηλεθέασης στο γενικό σύνολο δείχνουν να εκτιμούν τι μπορεί να καταφέρει η εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα».

Γιατί υπάρχουν και 35 συνάδελφοι δημοσιογράφοι και τα περίπου 100 trolls στα social media που έδειξαν να κολλάνε στο ξεχασμένο ανοιχτό μικρόφωνο της Ευλαμπίας Ρέβη τη στιγμή που στον αέρα προβαλλόταν ένα βίντεο, στο οποίο την ακούσαμε να λέει:

«Λοιπόν εγώ έχω δύο πράγματα που θέλω να με βοηθήσετε και εμένα και τον Γιώργο. Ένα: δε θέλω να φωνάζετε μεταξύ σας γιατί με επηρεάζει. Επίσης δεν ξέρω ποτέ ποια κάμερα με τραβάει. Δε ξέρω αν έχουμε κοντινό, δεν ξέρω ποια κάμερα κοιτάω και δε μου λέει κανείς ποια κάμερα κοιτάω»; Ήταν κακές οι λέξεις της παρουσιάστριας; Ενόχλησε το ύφος της off camera; Οι γνώστες των πάντων πάντως, την δίκασαν και την κρέμασαν στα μανταλάκια με βάση τη δική τους εμπειρία στο ζωντανό και είναι πολύ πιθανό να μην έχουν φτάσει ζωντανά οι ίδιοι όχι μέχρι το Δέλτα του Έβρου και ταυτόχρονα να ζήλεψαν και λίγο το project που ανέλαβε ο σταθμός του Φαλήρου να υλοποιήσει, σε καιρούς που στην ελεύθερη δημόσια τηλεόραση βλέπουμε 150 σειρές μυθοπλασίας και 50 τηλεπαιχνίδια.

https://www.instagram.com/p/DEhh6akNpjr/

Το αν υπήρξε κακότροπη σε συναδέλφους της σε προηγούμενες συνεργασίες της η Ρέβη αποτελεί κακό γκόσιπ αυτή την ώρα, το οποίο κακώς συσχετίζουμε με ένα περιστατικό που αφορά ένα τεχνικό λάθος, σε μια άλλη εκπομπή, σε έναν άλλο τηλεοπτικό σταθμό, σε ένα project που μεταδίδεται ζωντανά από την άκρη της Ελλάδας κι όχι από τη σιγουριά ενός τηλεοπτικού πλατώ και κοντρόλ.

Φωτιές στην Εύβοια: Οι άνθρωποι που μας συγκίνησαν είναι καλά στην υγεία τους!

Μιλώντας στο Happy Day σήμερα, η Σταματίνα Τσιμτσιλή εξήγησε στην Ευλαμπία το αυτονόητοπως αυτό που είπε δεν ήταν κάτι μεμπτό:

«Δε θεωρώ ότι είχες ένα δεικτικό και απρεπές ύφος, ούτε μίλησες άσχημα και άκομψα. Δε μου φάνηκες καν έντονη», τόνισε η Τσιμτσιλή που όπως όλοι μας γνωρίζει τις απαιτήσεις ενός ζωνταντού προγράμματος κι έχουν σίγουρα φτάσει στα αυτιά της συμπεριφορές εκτός αέρα παρουσιαστών στην τηλεόραση που θα έκαναν και την ντροπή να ντραπεί.

«Ευχαριστώ πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι ότι κι εμείς έτσι το βλέπουμε και οι τεχνικοί μας και πολλοί άλλοι συνάδελφοι που μας έχουν στείλει μηνύματα. Δηλαδή, όλοι ξέρουμε από πλατό. Σκεφτείτε τη δυσκολία της εκπομπής μας να έχουμε control στην Αθήνα και οι οπερατέρ μας να είναι τουλάχιστον σε 20 μ. απόσταση. Πώς θα σε ακούσουν; Την ώρα που… έχουμε δουλέψει πολύ γι’ αυτήν την εκπομπή και θέλουμε να βγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Δε θέλω να πιστεύω ότι με περίμεναν στη γωνία. Κι αυτά που έχουν γράψει για μένα, τα έχουν γράψει άνθρωποι που δε μου έχουν μιλήσει καν και που δε με ξέρουν. Η κριτική είναι καλοδεχούμενη.

Δε στεναχωρήθηκα σε αυτό τον βαθμό γιατί το έργο μας έχει αποδώσει. Έχει χαρεί με αυτήν την εκπομπή κι αν έχω στεναχωρηθεί για κάτι είναι που δε δώσαμε τη σημασία που έπρεπε στους Εβρίτες. Είναι τιμή μας που μας εμπιστεύτηκαν να βγάλουμε την εκπομπή μας από το Ορμένιο, το βορειότερο χωριό της Ελλάδας», είπε η Ευλαμπία Ρέβη και ο συμπαρουσιαστής της Γιώργος Κουρδής συμπλήρωσε:

«Κι εγώ νομίζω ότι δεν ήταν ένα ατυχές περιστατικό ή απρόοπτο. Αυτά συμβαίνουν σε ζωντανές εκπομπές, σε πρόβες. Να φανταστείτε στις πρόβες συνέβησαν πολλά και τεχνικές δυσκολίες κι όλες αυτές τις ξεπεράσαμε χάρη στη βοήθεια των τεχνικών μας. Και πραγματικά παίρνουμε πολλή αγάπη από τον κόσμο. Όπου πάμε μας αγκαλιάζουν. Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα και πιστεύουμε ότι με τη δύναμη που μας δίνει ο κόσμος, θα συνεχίσουμε».

Αν είναι ένα ανοιχτό μικρόφωνο η αφορμή να μας κάνει να δούμε όλοι το «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», ας συνεχίζουμε να ψάχνουμε για τεχνικά λάθη στην εκπομπή του ΣΚΑΙ.

Αν είναι όμως το ανοιχτό μικρόφωνο αφορμή για ανθρωποφαγία κατά μιας νέας παρουσιάστριας, ας κάνουμε λίγη αυτοκριτική κι ας μείνουν κλειστά τα στόματα κι όχι τα μικρόφωνα.

Η μετά Survivor εποχή και η επιστροφή στις ρίζες της ενημέρωσης με το «Όπου υπάρχει Ελλάδα»

DPG Network