Οι διαφημίσεις του Super Bowl 2025 που έγιναν viral: Ο AI Tom Cruise, o Ford και ο Bill Murray

Αν μπορούμε να ξεχωρίσουμε μερικές από τις διαφημίσεις του Super Bowl 2025, σίγουρα αυτές με τον Harrison Ford, τον Tom Cruise και την Hailee Steinfeld έκαναν τη διαφορά.
Μπορεί στο Super Bowl 2025 τα βλέμματα να τράβηξαν ξανά η Taylor Swift και ο Travis Kelce, αν και ο Trump δεν έμεινε επίσης αθέατος, αλλά οι διαφημίσεις που είδαμε σχολιάστηκαν πολύ, μερικές από αυτές έγιναν μάλιστα και viral.
Super Bowl 2025: Οι αποδοκιμασίες στην Taylor Swift και η ιστορική εμφάνιση του Trump στις κερκίδες
Ποιες διαφημίσεις στο Super Bowl 2025 σχολιάστηκαν, λοιπόν, πιο πολύ;
Harrison Ford, τι σε κάνει ευτυχισμένο;
Ο Harrison Ford έχει διαμορφώσει εδώ και καιρό τη δική του πορεία, τόσο στη ζωή όσο και ως θρύλος της αμερικανικής μεγάλης οθόνης για σχεδόν έξι δεκαετίες.
Τώρα, σε μια συγκλονιστική διαφήμιση για τη Jeep που προβλήθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του Super Bowl 2025 στις 9 Φεβρουαρίου, ο 82χρονος ηθοποιός προβληματίζεται για την αξία της ελευθερίας και τη σημασία της συνετής επιλογής όταν αναζητά κανείς την προσωπική του ευτυχία. Τι είπε ο ίδιος στο People;
Είναι απλά μια αναπόληση για τη ζωή. Έχει να κάνει με τον έλεγχο και την επιλογή στη ζωή σου και με την ανάληψη της ευθύνης για τη ζωή σου.
Ξεκινώντας με μια αμερικανική σημαία και μια υπέροχη, απέραντη θέα από ένα σκηνικό με χιονισμένα βουνά, το διαφημιστικό σποτ δείχνει τον Harrison Ford να είναι προβληματισμένος και σκεπτικός.
Το μεγαλύτερο πράγμα που κάνουμε ποτέ είναι να ζούμε τη ζωή μας. Αλλά η ζωή δε συνοδεύεται από εγχειρίδιο χρήσης... Θα ήταν ωραία, ε; Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γράψουμε τις δικές μας ιστορίες.
Ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να φτιάξουν το δικό τους «εγχειρίδιο χρήσης» για τη ζωή και την ευτυχία, ο πρωταγωνιστής του Indiana Jones και του Star Wars λέει ακόμα: «Οι φίλοι μου, η οικογένειά μου, η δουλειά μου με κάνουν ευτυχισμένο. Αυτό το Jeep με κάνει ευτυχισμένο... παρόλο που το όνομά μου είναι Ford».
Επικαλούμενος «γενικές ομολογίες» και προσφέροντας μια «ξεχωριστή» αίσθηση, ο Harrison Ford λέει: «Νομίζω ότι η διαφήμιση ήταν εμπνευσμένη από τον τρόπο που γυρίστηκε, από τον τρόπο που έγινε. Χάρηκα που συμμετείχα... Δεν είναι ένα διαφημιστικό σποτ του Super Bowl που κάνει μεγάλη αίσθηση. Είναι μια ήπια πώληση».
Μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστό, αλλά ο ηθοποιός αρχικά απέρριψε τη δουλειά, αλλά στη συνέχεια το ξανασκέφτηκε και είπε το «ναι». Ένα μεγάλο κίνητρο; Η ευκαιρία να συνεργαστεί ξανά με τον James Mangold, ο οποίος σκηνοθέτησε το σποτ. Υποψήφιος σήμερα για Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας για την ταινία A Complete Unknown, ο Mangold σκηνοθέτησε τον Ford στην ταινία Indiana Jones and the Dial of Destiny το 2023 και ήταν παραγωγός της ταινίας περιπέτειας The Call of the Wild το 2020.
Τι συνέβη στο πρόσωπο του Tom Cruise; Η διαφήμιση στο Super Bowl που άγχωσε τους θαυμαστές
Δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο αυτή η διαφήμιση πέτυχε τον στόχο της ή έκανε τον Tom Cruise απλά viral στο ίντερνετ. Οι οπαδοί του Super Bowl LIX είχαν μια έκπληξη να αντιμετωπίσουν την Κυριακή, όταν συντονίστηκαν πριν από το μεγάλο παιχνίδι και είδαν στις τηλεοπτικές τους οθόνες τον Tom Cruise. Οι τηλεθεατές μπήκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δηλώσουν ότι δεν πίστευαν στα μάτια τους με το πόσο διαφορετικός ήταν ο 62χρονος ηθοποιός σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις του.
Αρκετοί παραδέχτηκαν ότι το δέρμα του προσώπου του φαινόταν περίεργα «τεντωμένο», οδηγώντας σε φήμες ότι φέρεται να είχε υποβληθεί σε έναν γύρο αισθητικών επεμβάσεων πριν από τα γυρίσματα της διαφήμισης.
Το κλιπ, το οποίο ηχογραφήθηκε με δραματική μουσική, έδειχνε τον Tom Cruise να μπαίνει αργά σε ένα σκοτεινό δωμάτιο γεμάτο με οθόνες βίντεο που έδειχναν ιστορικές στιγμές του NFL από τα προηγούμενα χρόνια.
«Απόψε στη Νέα Ορλεάνη, συναντάμε μια αποστολή που δε συμβαίνει πολύ συχνά», είπε ο Cruise, υπονοώντας το blockbuster του Mission: Impossible. Πρόσθεσε ότι «ο μακρύς, δύσβατος δρόμος εδώ οδήγησε σε αυτό».
Ο Tom Cruise δήλωσε ότι «πάντα υπάρχουν νέοι στόχοι που περιμένουν να κατακτηθούν», και η εικόνα εναλλάχθηκε με σκηνές από διάσημους παίκτες περιτριγυρισμένους από μια τεράστια σειρά μικροφώνων, υπογραμμίζοντας την πίεση που αισθάνονται. Ανάμεσα στους παίκτες που εμφανίστηκαν ήταν οι Patrick Mahomes, Travis Kelce, DeAndre Hopkins και Xavier Worthy από τους Kansas City Chiefs, ενώ οι Philadelphia Eagles εκπροσωπήθηκαν από τους Jalen Hurts, DeVonta Smith, Saquon Barkley και A.J. Brown.
Το trailer του Misssion Impossible 8 κυκλοφόρησε και θέτει «κάθε ζωντανή ψυχή» σε κίνδυνο
Ο ηθοποιός ανέφερε, βέβαια, πως δεν έβλεπε «φόβο» στα πρόσωπα των παικτών, προσθέτοντας ότι ήταν «οι καλύτεροι στον κόσμο, άντρες που έχουν δουλέψει και αφιερώσει τη ζωή τους για τη σημερινή στιγμή». Παρά τα όσα είπε, βέβαια, οι θεατές επικεντρώθηκαν απλά στο πρόσωπό του, σχολιάζοντας πόσο διαφορετικό φαίνεται, ίσως σαν μια εκδοχή τεχνητής νοημοσύνης, όπως σχολιάστηκε.
Η Hailee Steinfeld ενθάρρυνε κάθε γυναίκα να «δώσει στο στήθος την προσοχή που του αξίζει»
Η ηθοποιός, μαζί με την κωμικό Wanda Sykes, συνεργάζονται με μια εταιρεία για να ενθαρρύνουν τις γυναίκες να δώσουν προτεραιότητα στην υγεία του μαστού και να κατανοήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού. Η Hailee Steinfeld θέτει ακριβώς αυτό το ζήτημα στη μέση του Super Bowl.
Το σποτ διάρκειας 15 δευτερολέπτων ενθαρρύνει τις γυναίκες όλων των ηλικιών να κατανοήσουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του μαστού - του δεύτερου πιο κοινού καρκίνου μεταξύ των γυναικών στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.
Η Hailee Steinfeld μίλησε αποκλειστικά στο People για τη συμμετοχή της στην εκστρατεία.
Εγώ, όπως τόσοι πολλοί άνθρωποι, γνωρίζω κάποιον που έχει επηρεαστεί από τον καρκίνο του μαστού.
Μάλιστα, είπε ότι η διαφημιστική καμπάνια είναι μια ευκαιρία να «βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και τη σημασία του να γνωρίζεις τον κίνδυνο και να δίνεις προτεραιότητα στην υγεία του μαστού. «Ήταν κάτι εξαιρετικά σημαντικό για μένα προσωπικά και κάτι που θεωρώ μεγάλη τιμή να συμμετέχω».
Στη διαφήμιση εμφανίζεται επίσης η κωμικός Wanda Sykes, η οποία έχει νικήσει στο παρελθόν τον καρκίνο του μαστού.
Όταν ήμουν 47 ετών, υποβλήθηκα σε μείωση στήθους περιμένοντας μια απλή χειρουργική επέμβαση. Ποτέ δε φαντάστηκα ότι ο καρκίνος του μαστού θα κρυβόταν. Με έπιασε εντελώς απροετοίμαστη και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι η έγκαιρη ανίχνευση μου έσωσε τη ζωή.
Η ίδια συνέχισε αναφέροντας: «Ως φανατική οπαδός του ποδοσφαίρου, ξέρω ότι ο μεγάλος αγώνας είναι η ιδανική στιγμή για να υπενθυμίσω στις γυναίκες να γνωρίζουν τους κινδύνους, να ελέγχονται τακτικά και να ενθαρρύνω τους άλλους να κάνουν το ίδιο».
Ο Bill Muray δίνει στους θαυμαστές του αυτό που ζητούν
Αν ήθελες να προσεγγίσεις τόσο καιρό τον Bill Murray και δε μπορούσες, τώρα υπάρχει τρόπος. Ο ίδιος εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Yahoo με email για να τον προσεγγίσουν οι θαυμαστές του. Στην αρχή του διαφημιστικού σποτ, ο Bill Murray κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη, προσπαθώντας να βρει μια άλλη του εκδοχή, ρωτώντας «Έχετε κοιταχτεί ποτέ στον καθρέφτη και δεν έχετε δει τον εαυτό σας;» και λέγοντας στη συνέχεια «Δε νομίζω ότι χρειάζομαι επαγγελματική βοήθεια, αλλά έναν ικανό ερασιτέχνη... ίσως; Λίγη βοήθεια;». Έπειτα κράτησε ένα κίτρινο νομικό μπλοκ με το email του.
«Όταν ο Harry γνώρισε τη Sally» ξανά
Η Meg Ryan και ο Billy Crystal συναντήθηκαν ξανά για τη σκηνή οργασμού στο Deli του «Όταν ο Harry γνώρισε τη Sally» με τη Sydney Sweeney. Οι πρωταγωνιστές του «Όταν ο Harry γνώρισε τη Sally», Meg Ryan και Billy Crystal, βρέθηκαν ξανά μαζί για να αναπαραστήσουν μια διάσημη σκηνή από τη ρομαντική κωμωδία του 1989. Η Sydney Sweeney εμφανίστηκε μετά το εμβληματικό δίδυμο, που συμπλήρωσε το reunion τους, για να απαγγείλει μια από τις πιο γνωστές ατάκες της ταινίας: «Θα πάρω ό,τι κι αυτή».
35 Χρόνια μετά το «'Οταν ο Harry γνώρισε τη Sally», Meg Ryan και Billy Crystal ξανά μαζί (ναι ναι)
Ο Antonio Banderas και το βάζο με τις πίκλες
Ο Antonio Banderas ανοίγει ένα βάζο με πίκλες για τον «πραγματικό του φίλο», έναν άνδρα ντυμένο σαν τον Macho Man Randy Savage στη διαφήμιση Big Game της Bosch και είναι σίγουρα από τις διαφημίσεις που τράβηξαν την προσοχή στο Super Bowl 2025.
Snoop Dogg και Tom Brady σε μια απολαυστική συνεργασία
Ο Snoop Dogg και ο Tom Brady είναι οι πρωταγωνιστές της δεύτερης διαφήμισης της καμπάνιας «No Reason To Hate» για το Super Bowl από το Ίδρυμα για την Καταπολέμηση του Αντισημιτισμού (FCAS) του Robert Kraft. Οι δυο τους αναλαμβάνουν να διαφωνήσουν αναφέροντας τους διαφορετικούς λόγους για το μίσος σε όλο τον κόσμο, τελειώνοντας την αντιπαράθεσή τους με τη φράση του Snoop «Φίλε, μισώ που τα πράγματα είναι τόσο άσχημα που πρέπει να κάνουμε μια διαφήμιση γι' αυτό».
Όταν η Greta Gerwig αμφισβήτησε τον Matthew McConaughey
Η τρίτη διαφήμιση της Uber Eats συνδυάζει τις δύο πρώτες που πρωταγωνιστούν η Charli XCX με τη Martha Stewart και στη συνέχεια με τον Matthew McConaughey για να παρουσιάσει έναν μπουφέ Smörgåsbord διάσημων προσώπων από τον ηθοποιό Kevin Bacon μέχρι τη σκηνοθέτιδα Greta Gerwig και τον παρουσιαστή του Hot Ones Sean Evans.
Στο τελευταίο διαφημιστικό σποτ για την υπηρεσία παράδοσης φαγητού, ο McConaughey ξεναγεί τους θεατές και την Gerwig στην ιστορία του ποδοσφαίρου για να επισημάνει στοιχεία που υποστηρίζουν τον ισχυρισμό του (θεωρία συνωμοσίας) ότι το άθλημα εφευρέθηκε για να βοηθήσει στην πώληση φαγητού.
«Δε μπορείς να κερδίσεις. Γι' αυτό νίκησε»
Το απλό σλόγκαν της Nike «just do it» ανανεώθηκε για ένα νέο σποτ του Super Bowl με γυναίκες αθλήτριες που κυριαρχούν σήμερα στα αθλήματά τους, όπως η μπασκετμπολίστρια Caitlin Clark, η γυμνάστρια Jordan Chiles και η σταρ του στίβου Sha'Carri Richardson.
Με μουσική επένδυση το «Whole Lotta Love» των Led Zeppelin, η ασπρόμαυρη διαφήμιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα και την επιμονή ανάμεσα στα πολλά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες αθλήτριες, από τα διπλά πρότυπα μέχρι τα σεξιστικά σχόλια. «Δε μπορείς να κερδίσεις. Γι' αυτό νίκησε», τονίζει στο κλείσιμο της διαφήμισης η πρόσφατα βραβευμένη με Grammy Doechii.
Η Caitlin Clark έγινε η αθλήτρια της χρονιάς κι ένας ακόμη λόγος για να δούμε γυναικείο μπάσκετ
Ο Ben Affleck στις διαφημίσεις του Super Bowl 2025
Η διαφημιστική επιστροφή του Ben Affleck στο Super Bowl 2025 συνέβη και έγινε viral. Ο Βρετανός τραγουδιστής Seal και ο πρωταγωνιστής του «Fast & Furious» Vin Diesel έλαβαν επίσης ποικίλες αντιδράσεις για τις αντίστοιχες διαφημίσεις τους στο Super Bowl.
Από την πλευρά του, ο Affleck επανέφερε τους DunKings για το Super Bowl LIX, αλλά του έλειπαν ο Matt Damon και ο Tom Brady. Αντ' αυτού, ο Ben είχε μαζί του τον αδελφό του, Casey Affleck, τον πρώην προπονητή των New England Patriots, Bill Belichick και τη φίλη του, Jordon Hudson.