Barbiemania και στο παλάτι: Βασιλιάς Κάρολος και Βασίλισσα Καμίλα γίνονται κούκλες

Barbiemania και στο παλάτι: Βασιλιάς Κάρολος και Βασίλισσα Καμίλα γίνονται κούκλες

Βασιλιάς Κάρολος και Βασίλισσα Καμίλα γίνονται Barbie. Με τη βοήθεια AI φυσικά.

Το plastic, αλλά το royal. Η βασίλισσα Καμίλα και ο βασιλιάς Κάρολος γίνονται κούκλες Barbie. Και επειδή φανταζόμαστε ότι ο Κάρολος λίγο δύσκολο να είναι του "plastic it's fantastic", έγινε με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Κάρολος & Καμίλα έγιναν Barbie dolls

Η πραγματικότητα συναντά τη φαντασία, και οι βασιλικές μορφές του σήμερα βρίσκουν χώρο στον κόσμο της Μπάρμπι.

Ποιοι τρεις ηθοποιοί παραλίγο να γίνουν κι αυτοί Ken δίπλα στον Ryan Gosling;

Η εισπρακτική επιτυχία της ταινίας "Barbie", με πρωταγωνιστές τους διάσημους ηθοποιούς Margot Robbie και Ryan Gosling, έχει μαγέψει το κοινό σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο αν κάποιο μέλος της αξιόλογης βασιλικής οικογένειας τίμησε τις κινηματογραφικές αίθουσες για να παρακολουθήσει αυτό το παράξενο θέαμα.

Αυτό το κενό ήρθαν να καλύψουν οι digital artists της storial.media, οι οποίοι με επιδεξιότητα και σίγουρα και με όρεξη, δημιούργησαν μια σειρά από εικόνες που δείχνουν το βασιλικό ζεύγος ως τις διάσημες κούκλες. Η διαδικασία τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία των εικόνων χρειάστηκε ένα ευρύ φάσμα φωτογραφιών και βίντεο των βασιλιά Καρόλου και της βασίλισσας Καμίλα για να καταφέρει να δημιουργήσει ένα ψηφιακό τρισδιάστατο μοντέλο.

Η μεγάλη εισπρακτική επιτυχία

Σε έναν ιστορικό άθλο για τις γυναίκες στον κινηματογράφο, η πολυσυζητημένη ταινία της Greta Gerwig κατέκτησε το box office, συγκεντρώνοντας το εκπληκτικό ποσό των 155 εκατομμυρίων δολαρίων το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας της. Το blockbuster σε χρώμα μαλλί της γριάς όχι μόνο έσπασε τα ρεκόρ ως το μεγαλύτερο ντεμπούτο που έγινε ποτέ για ταινία που σκηνοθέτησε γυναίκα, αλλά αποδείχθηκε και πολιτιστικό φαινόμενο.

Barbie: Μια ροζ & spot on κωμωδία του σήμερα με όλα τα ψεγάδια που περιμέναμε

Η επιτυχία της "Barbie" δεν τελειώνει στα εντυπωσιακά νούμερα του πρώτου Σαββατοκύριακου. Η ποπ κωμωδία διεκδίκησε επίσης τον τίτλο του μεγαλύτερου Σαββατοκύριακου πρεμιέρας της χρονιάς, ξεπερνώντας το "The Super Mario Bros. Movie", το οποίο συγκέντρωσε 146 εκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, ο συνδυασμός της "Barbie" και του ιστορικού δράματος του Christopher Nolan, "Oppenheimer", οδήγησε στο μεγαλύτερο συνολικά Σαββατοκύριακο εισπράξεων από την έναρξη της πανδημίας, κατατάσσοντάς το ως το τέταρτο μεγαλύτερο συλλογικό Σαββατοκύριακο όλων των εποχών.