Τα πιο νόστιμα παιχνίδια με το φαγητό! (βίντεο)
ΝΕΛΛΥ ΣΚΟΥΦΑΤΟΓΛΟΥ
Ένα προτότυπο είδος installation γίνεται μία από τις πιο δημοφιλείς καμπάνιες
Για την προώθηση μιας νέας εταιρείας που προφανώς έχει να κάνει με το φαγητό, ονόματι Food Throttle, δύο νέοι δημιούργησαν το πιο νόστιμο project.
O Dennis Adelmann και η Carolin Wanitzek, communication designers ένωσαν τις δυνάμεις και την εφευρετικότητά τους. Έστησαν και φωτογράφησαν, λοιπόν, έξι διαφορετικά installations με τρόφιμα που προμηθεύει η Food Throttle και πριν καλά καλά η εταιρεία βγει δυναμικά στην αγορά, κατάφεραν να την κάνουν ένα από τα πιο δημοφιλή νέα labes στη Νέα Υόρκη. Οι δύο designers μας αποδεικνύουν πως για να πετύχει μια καμπάνια, δεν χρειάζονται απαραίτητα μοντέλα, υπέρογκα ποσά και φαμφάρες- αρκεί λίγη φαντασία και δημιουργικότητα παραπάνω. Δείτε στο βίντεο πώς κατάφεραν να τραβήξουν την προσοχή με μικρές μπουκίτσες!
Διαβάστε ακόμη:
Όταν το παλιό Hollywood έκανε Χριστούγεννα και δίδασκε... στυλ!
Νοσταλγία: Οι 10 διασημότερες χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που όλοι θυμόμαστε