Prada: o οίκος που νίκησε στον πόλεμο εξωφύλλων
Τώρα που τα περιοδικά σταμάτησαν να κοσμούν ανοιξιάτικες δημιουργίες στα εξώφυλλά τους ήρθε η ώρα να βρούμε τον οίκο, μεγάλο νικητή, της σεζόν που διανύουμε.
Ένας ακήρυχτος πόλεμος-αγώνας δρόμου λαμβάνει χώρα κάθε σεζόν στα περιοδικά, για το ποιος οίκος θα κοσμήσει με δημιουργίες του τα περισσότερα εξώφυλλα. Φυσικά δεν κερδίζει πάντα το fashion house με την πιο δημιουργική συλλογή, καθώς το διαφημιστικό budget που διαθέτει και το κατά πόσο οι δημιουργίες του είναι φωτογενείς και εύκολα φωτογραφίσημες παίζουν εξίσου πολύ σημαντικό ρόλο.
Ενώ, λοιπόν, λίγο πριν κυκλοφορήσουν τα εξώφυλλα του Ιούλιου ο οίκος Gucci ήταν πρώτος ακολουθούμενος από τους Prada και Dolce & Gabbana, τώρα που πλέον τα περιοδικά φωτογραφίζουν χειμωνιάτικες δημιουργίες για τα τεύχη Αυγούστου και στην ουσία η σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι φωτογραφικά τελείωσε, ο μεγάλος νικητής είναι το ιταλικό maison που μας μάγεψε στο Μιλάνο με όπλα του τις μπανάνες, τις ρίγες, τα γούνινα κασκόλ, τα μεγάλα καπέλα και τα μπαρόκ γυαλιά.
Ο λόγος για τον οίκο Prada που με ανοιξιάτικες δημιουργίες του στο σύνολο κόσμησε 77 εξώφυλλα περιοδικών, ακολουθούμενος από τον Gucci με 69 και τον Dolce & Gabbana με 63. Όσο για τον πόλεμο του χειμώνα που μόλις ξεκίνησε, φαίνεται πως και πάλι η Ιταλία παίρνει κεφάλι αν αναλογιστούμε τα εξώφυλλα της Anne Hathaway στο Harper's Bazzar, αλλά και της Emma Watson στη Vogue.