Το crowd surfing του Sunnei, τα χαμογελαστά μοντέλα του Armani και οι #MFW στιγμές που θα θυμόμαστε
Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τα είχε όλα: καλές συλλογές, κακά shows αλλά και πολλές στιγμές που δημιούργησαν buzz για τους δικούς τους λόγους. Έχουμε συγκεντρώσει όλα εκείνα τα στιγμιότυπα που αξίζει να θυμάσαι.
Κάθε Εβδομάδα Μόδας έχει και τα δικά της συστατικά. Το Fashion Week του Μιλάνου είναι πάντα μία εβδομάδα που μας δείχνει τη φοβερή δεξιοτεχνία των ιταλικών ατελιέ, μιας και το «Made In Italy» είναι ακόμη η απόλυτη εγγύηση της ποιότητας και της άψογης κατασκευής. Οπότε γενικά το Milan Fashion Week δεν πόνταρε ποτέ σε εντυπωσιασμούς και τεχνικές marketing, με την τελευταία αυτή σεζόν να βλέπουμε κάποιου τέτοιου είδους μικρά flashes. Εκτός, λοιπόν, από τα κλασικά reviews και την ζωντανή παρουσία που είχε η ομάδα του Queen.gr στο Μιλάνο, συγκεντρώσαμε παρακάτω τις τέσσερις κορυφαίες στιγμές, που αξίζει να θυμάσαι. Όλα εκείνα τα στιγμιότυπα που έκαναν buzz στα social media, άλλα για τους σωστούς, και άλλα για τους λάθος λόγους, αλλά και εκείνα τα κομμάτια που καλό θα ήταν να στρέψεις την προσοχή σου, γιατί θα μας απασχολήσουν στο μέλλον.
Milan Fashion Week 2023: Τα highlights από τα shows των Bottega Veneta και Dolce & Gabbana
Τα 4 κορυφαία fashion moments της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου.
Ο Maximilian Davis στον Ferragamo: Ένας ιστορικός οίκος -σίγουρα- με μεγάλη παράδοση και ένα καταπληκτικό ατελιέ, που καταφέρνει κάθε φορά να μας παρουσιάσει ένα άψογο αποτέλεσμα. Ο Maximilian Davis, ο creative director του κορυφαίου οίκου είναι το next big thing της μόδας. Το ταλέντο του είναι αδιαμφισβήτητο, με την κάθε νέα του συλλογή για λογαριασμό του Ferragamo να είναι ένα πραγματικό κομψοτέχνημα. Η πορεία του αναμένεται ανοδική και είναι σίγουρα ένα πρόσωπο που οι μετοχές του στον κόσμο της μόδας αναμένεται να ανέβουν κατακόρυφα. Η FW23 συτλλογή του ήταν κατά τη γνώμη μου μία από τις καλύτερες που είδαμε στο fashion week, με τις γεωμετρίες, τα χρώματα και τη σχεδιαστική του άποψη να βγαίνει σε κάθε ένα look, που παρουσίασε. Παρακολούθησε την πορεία του.
Τα χαμογελαστά μοντέλα στο show του Emporio Armani: Ένα τόσο απλό touch από τον μέντορα της ιταλικής μόδας, τον Giorgio Armani, ο οποίος αποφάσισε να μας δώσει στην πασαρέλα κάτι πολύ απλό και φυσικό, το οποίο κατέληξε να γίνει θέμα συζήτησης για όλους τους σωστούς λόγους. Τι έκανε, λοιπόν; Έβγαλε τα «χαμογελαστά» μοντέλα του στο catwalk. Η αλήθεια είναι ότι τελευταία έχουμε συνηθίσει το επιθετικό στυλ των ψαγμένων catwalks (βλέπε Balenciaga και το υπέροχο reference στην ταινία «Το Τρίγωνο της Θλίψης»), που μας έχει κάπως απομακρύνει από τη φυσική εμφάνιση μιας γυναίκας, από τη χαρά και τη λάμψη.
Ο ίδιος ο Giorgio Armani είχε τη χαρά μάλιστα να συναντηθεί ξανά μετά το show με τη μούσα της καμπάνιας του Φθινόπωρου/Χειμώνα 1994-1995, τη Noemi Ditzler, με το υπέροχο χαμόγελο της που παραμένει ίδιο.
Το crowd surfing του Sunnei: Μία στιγμή που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, όταν τα μοντέλα του οίκου Sunnei περπάτησαν στο catwalk, γύρισαν την πλάτη στο κοινό και έπεσαν στα χέρια τους σαν άλλοι rock stars. Σίγουρα είναι μια στιγμή απελευθέρωσης για όποιον το ζει και είναι κάτι πρωτοποριακό, αλλά πολλοί ήταν αυτοί που θεώρησαν ότι μιλάμε για άλλη μια στιγμή buzz, που ήθελε να ανααραχθεί στα social media. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα κατάφερε.
Tomo Koizumi: Άλλο ένα όνομα, που πρέπει να σημειώσεις. Γιατί μπορεί το Μιλάνο να μην έχει Haute Couture Fashion Week, αλλά έχει τον Tomo Koizumi, τον Ιάπωνα σχεδιαστή, που κατάφερε να κερδίσει τη φετινή στήριξη των Dolce & Gabanna, και ήρθε από το Τόκιο για να παρουσιάσει άλλη μία συλλογή με τα διάσημα, ογκώδη δημιουργήματα του με λουλούδια φτιαγμένα πάνω στη λογική του origami. Χρώματα και καταπληκτική τεχνική από έναν σχεδιαστή πραγματικό καλλιτέχνη, που έκανε ακόμη και τη Lady Gaga να φορέσει μία δημιουγία από τη μακρινή Ιαπωνία.