H Beyonce είναι το πρόσωπο του οίκου Gucci
Η πρωτοβουλία της superstar με τις Salma Hayek και Frida Giannini
Η νέα, παγκόσμια καμπάνια του οίκου Gucci ονομάζεται Chime For Change, έχει ως σκοπό την ενδυνάμωση και χειραφέτηση των γυναικών και κρύβει πίσω της τις Beyonce, Salma Hayek και Frida Giannini. Η πρωτοβουλία δημιουργήθηκε για την συγκέντρωση πόρων για την ενίσχυση projects κοριτσιών και γυναικών, σε όλο τον κόσμο.
«Πάντα ένιωθα παθιασμένη με τις ίδες ευκαιρίες μεταξύ αντρών και γυναικών. Τα κορίτσια πρέπει να μαθαίνουν από νωρίς ότι έχουν δύναμη και είναι ικανά να γίνουν οτιδήποτε θελήσουν. Είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τις στατιστικές για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Νιώθω περήφανη να έχω στην παρέα μου, γυναίκες που ζουν χωρίς φόβο και αποτελούν παράδειγμα για τις επόμενες γενιές νεαρών κυριών», δήλωσε σχετικά η 32χρονη τραγουδίστρια.
Η καμπάνια θα παρουσιαστεί επίσημα με ένα short film στο οποίο η Salma Hayek έχει δανείσει την φωνή της, με σκοπό να εξηγήσει ακριβώς τους στόχους του project, ενώ η Beyonce γράφει και τραγουδάει την μουσική. Το βίντεο αυτό θα είναι το πρώτο μίας σειράς short films που θα παρουσιαστούν για τον σκοπό, και όπου θα εξιστορούνται ιστορίες ζωής γυναικών- προτύπων.
«Είμαι περήφανη που συμμετέχω στο διεθνές κίνημα για τα κορίτσια και τις γυναίκες όλου του κόσμου. Πιστεύω ότι με την συνεργασία μπορούμε να αλλάξουμε τον ρου της ιστορίας και να κάνουμε τις γυναίκες όλου του κόσμου να συνειδητοποιήσουν την δύναμη και τα προσόντα τους», δήλωσε σχετικά η Hayek.
Μεταξύ των γυναικών- συμβούλων της πρωτοβουλίας είναι και ονόματα όπως αυτά των Julia Roberts, Meryl Streep, Jada Pinkett Smith, Sarah Brown και Arianna Huffington. Ο οίκος Gucci έχει ιστορία στην στήριξη των κινημάτων υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών, αφού στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με την UNICEF, για το δικαίωμα των κοριτσιών στη μόρφωση, αλλά είναι και εμπνευστής δύο βραβείων γυναικών κινηματογραφιστών: του Spotlighting Women Documentary Award και του Gucci Award for Women in Cinema, τα οποία απονέμονται κάθε χρόνο στο Φεστιβάλ Βενετίας.
«Αυτή είναι η ανάγκη αλλά και η ευκαιρία του σήμερα. Έχουμε φτάσει σε ένα καθοριστικό σημείο στην ιστορία της χειραφέτησης κοριτσιών και γυναικών και, τώρα, είναι η ώρα για αλλαγή. Πιστεύω ότι είναι αναγκαίο οι γυναίκες να δούμε αλλά και να γιορτάσουμε τις δυνατότητές μας. Ελπίζω μέσω του Chime να βοηθήσουμε όλες τις φωνές που ζητάνε αλλαγή και να τις κάνουμε τόσο δυνατές που να μην μπορεί κανείς να τις αγνοήσει», δήλωσε η διευθύντρια του ιταλικού οίκου, Frida Giannini.
Διαβάστε ακόμα:
Τα ψηλοτάκουνα από πλεκτό δέρμα του οίκου Gucci
Gucci Guilty Black: Το νέο short film του Frank Miller
Charlotte Casiraghi: για τρίτη φορά σε καμπάνια του οίκου Gucci