Η φιλοσοφία πίσω από ένα αντικείμενο Georg Jensen κρύβει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πολυτελούς design
Σχεδιασμός, ποιότητα κατασκευής και διαχρονική πολυτέλεια. Ζήσε και εσύ μια μοναδική εμπειρία by Georg Jensen!
Παρακολουθώντας συχνά τις σύγχρονες έρευνες των καταναλωτών γύρω από το retail, το οποίο μετά την πανδημία φαίνεται να μπαίνει σε μια νέα ανοδική πορεία, το συμπέρασμα είναι πως η λέξη «εμπειρία» είναι το κλειδί. Γιατί μετά το σοκ της πανδημίας και την έλλειψη του αγγίγματος, στερηθήκαμε τη φυσική παρουσία ενός καταστήματος που μπορεί να μας ταξιδέψει στο μαγικό σύμπαν ενός brand, δημιουργώντας ισχυρά communities με μεγάλη αλληλεπίδραση. Όλοι αυτοί οι παράγοντες μας είχαν κάνει να ξεχάσουμε την ολοκληρωμένη εμπειρία του shopping.
Στον Georg Jensen έχουν αναγάγει αυτή την εμπειρία σε τέχνη, προσφέροντας σταθερά εδώ και χρόνια την ίδια αυτή μοναδική εξυπηρέτηση σε κάθε τους κατάστημα. Και εμείς ήμασταν ανάμεσα στους τυχερούς που βρέθηκαν στο flagship κατάστημα του Georg Jensen στην Κοπεγχάγη, για να δούμε από κοντά τη φιλοσοφία του κορυφαίου σκανδιναβικού brand.
Μία βόλτα στο κατάστημα του Georg Jensen στην Κοπεγχάγη.
Φτάνοντας στην Amagertorv Square απέναντι από το συντριβάνι Stork, που εγκαινιάστηκε το 1894, βρίσκεται και το κεντρικό κατάστημα του Georg Jensen, σε έναν χώρο πολλών τετραγωνικών μέτρων δίπλα σε όλους τους κορυφαίους οίκους μόδας στον κόσμο. Και εδώ η minimal σκανδιναβική αισθητική του brand κυριαρχεί και σε προετοιμάζει για αυτό που θα ακολουθήσει. Ο χώρος είναι λιτός και προσεγμένος, αποπνέει την ηρεμία που θέλεις για να απολαύσεις τις μοναδικές συλλογές του Georg Jensen που θα δεις μέσα στις γυάλινες προθήκες. Ο φωτισμός, εντυπωσιακός και παράλληλα διακριτικός αναδεικνύει τέλεια όλες τις λεπτομέρειες των μοναδικών items, που μπορείς να δοκιμάσεις.
Και το κομμάτι της δοκιμής είναι βασικό σε ένα κατάστημα Georg Jensen. Όπως μας αναφέρει και το προσωπικό, που είναι πάντα εκεί με χαμόγελο, θέλουν ο κόσμος να δοκιμάζει τα πάντα και να παίρνει μια σφαιρική εικόνα της αισθητικής του Jensen, βλέποντας τη μοναδική εφαρμογή των κοσμημάτων επάνω τους. Οι ίδιοι είναι εξαιρετικά ενημερωμένοι γύρω από τις λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος , αλλά η πραγματική διαφορά που τους ξεχωρίζει είναι η βαθιά τους γνώση γύρω από την ιστορία του brand και του DNA του. Η εταιρία έχει μάλιστα φροντίσει να υπάρχουν σχεδόν όλες οι συλλογές διαθέσιμες στους υπαλλήλους σε κάθε κατάστημα, σαν ένα είδους «δάνειο», ώστε να μπορούν να τα φοράνε κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους και να νιώθουν αλλά και να αντιλαμβάνονται την εφαρμογή, το στυλ και την ομορφιά των κοσμημάτων.
Penumbra: Το νέο item του Georg Jensen.
Εμείς είχαμε την τύχη να βρεθούμε στο κατάστημα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου item της home deco συλλογής του Georg Jensen, το Penumbra. Ένα διακοσμητικό από ασήμι που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον αρχιτέκτονα και σχεδιαστή David Thulstrup, τον οποίο είχαμε τη χαρά να γνωρίσουμε από κοντά στον επάνω όροφο του καταστήματος, όπου πραγματοποιήθηκε και η παρουσίαση. Το Penumbra στήθηκε σε ένα ειδικό installation, όπου το παιχνίδι με το φως και τις σκιές μας χάρισε μια μοναδική εμπειρία.
Ακολούθησαν espresso Martinis για όλους και ένα φανταστικό event στην καρδιά της δανέζικης πρωτεύουσας, με το fashion crowd της πόλης να αποδεικνύει ότι ο Georg Jensen είναι ένα brand ζωντανό και σύγχρονο, όσο και κλασικό αλλά και διαχρονικό, που απευθύνεται σε όλους όσους απολαμβάνουν τη λιτή ομορφιά ενός item με μοναδική κατασκευή και λεπτομέρεια. Τα vibes αυτής της εμπειρίας μαζί με τον Georg Jensen θα μας ακολουθούν για πάντα.