Η νέα γενιά ήταν, είναι και θα είναι «Always Out There»

Η νέα γενιά ήταν, είναι και θα είναι «Always Out There»

Ενέργεια, ένταση, έκφραση: Τρεις λέξεις που, σε πρώτη φάση, το μόνο που έχουν κοινό είναι το «Ε» με το οποίο ξεκινάνε

Ενέργεια, ένταση, έκφραση: Τρεις λέξεις που, σε πρώτη φάση, το μόνο που έχουν κοινό είναι το «Ε» με το οποίο ξεκινάνε. Σε δεύτερη φάση, ωστόσο, ρίχνοντας μία πιο ουσιαστική ματιά, θα συνειδητοποιήσουμε ότι κατά κάποιον τρόπο η μία προϋποθέτει την άλλη και όλες μαζί δημιουργούν το ιδανικό combo, για να περιγράψουν το «heartbeat» της κοινωνίας ή αλλιώς τη νέα γενιά.

Νέα γενιά, όχι με βάση την ηλικία αλλά την ψυχή. Διότι «είμαστε όσο νιώθουμε», όπως λένε και εκεί ακριβώς κρύβεται το «μυστικό» για να διατηρούμε ζωντανό το νεανικό μας πνεύμα. Να το διατηρήσουμε αλλά και να το διαδώσουμε, να δώσουμε το έναυσμα στις επόμενες (και στις προηγούμενες) γενιές να αμφισβητήσουν, να δημιουργήσουν και να επικοινωνήσουν τις ανάγκες και τα «πιστεύω» τους.

Το μέσο για να τα καταφέρουμε; Η τέχνη, η μόδα και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένες, τα… παπούτσια μας. Αυτά αποτελούν τη βάση κάθε ιστορίας που «γράφεται» και με βάση αυτά χτίζουμε το στυλ μας. Ο μόνος τρόπος για να το πάρεις τώρα απόφαση, είναι να ακούσεις προσεκτικά τι έχει να σου πει η Vans με τη νέα της καμπάνια «Always Out There» που «φέρνει» το Upland.

Picture7.jpg

Μπορεί η νέα γενιά να αποτελεί μία ομάδα ανθρώπων που ανανεώνεται συνεχώς, διότι θεωρεί αρκετά boring να βρίσκεται στο ίδιο σημείο. Ωστόσο, αν κάτι κρατάει σταθερό, είναι η ανάγκη της να πρωτοστατεί και εκεί ακριβώς «κρύβεται» και το mentality του, κατεξοχήν, skate –και youth θα λέγαμε εμείς- brand, ονόματι Vans. Από πού προέκυψε τώρα αυτή η σύνδεση; Βάλε σε σωστή σειρά τις λέξεις αυθεντικότητα, καινοτομία, κοινότητα και «Always Out There» και δεν θα αργήσεις να οδηγηθείς στη νέα της καμπάνια. Εκεί, το skateboarding culture μετατρέπεται σε «εργαλείο» έκφρασης και με μία «ανταλλαγή» στοιχείων από τα 00s, σου δίνει την έμπνευση που χρειάζεσαι ως άτομο της νέας γενιάς (πάντα εκεί θα ανήκεις), με το βασικό ζευγάρι παπουτσιών της καμπάνιας, το Upland.

Picture6.jpg

Καλύπτοντας τις ανάγκες όλων όσοι «καταφεύγουν» στο skateboarding, το παπούτσι αυτό είναι ο λόγος που δηλώνουμε πρόθυμες να μάθουμε να ισορροπούμε σε αυτήν τη σανίδα με ροδάκια και σύντομα θα κάνεις και εσύ το ίδιο. Διότι, όπως ακριβώς η νέα γενιά (και εσύ μαζί) λαμβάνει inspo από τις «νέες» γενιές του παρελθόντος, έτσι και το Upland «γεφυρώνει» το παρελθόν (00s) με το παρόν. Κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση το καλοκαίρι του 1999, αποτέλεσε βασικό «κομμάτι» του ιστορικού της Vans και πλέον φτάνει στο 2024, με μοντέρνες βελτιώσεις και ανανεωμένη σόλα, για να σου προσφέρει άνεση και στήριξη.

Και αν είσαι curious για περισσότερες λεπτομέρειες, μάθε πως το πάνω μέρος του παπουτσιού καλύπτεται από δέρμα, με διακοσμητικό logo «V», ενώ η ρετρό αισθητική του «παντρεύεται» με το μοντέρνο στυλ. Το αποτέλεσμα; Να έχουν κυκλοφορήσει ήδη από το καλοκαίρι τρεις διαφορετικές αποχρώσεις.

1732182192189-797104191-vans.jpg

Another… shoe «Off The Wall»

Πώς μπορείς να είσαι σίγουρη τώρα ότι ένα ζευγάρι παπούτσια, όπως το Upland, μπορεί να σου προσφέρει αυθεντικότητα, δημιουργικότητα και έκφραση; Αρκεί να σκεφτείς πως η φιλοσοφία της νέας καμπάνιας «Always Out There» και ευρύτερα της Vans βάζει στο επίκεντρό της το skateboarding, την τέχνη, τα action sports και την ελευθερία, ώστε να «συναρμολογήσει» το puzzle της street κουλτούρας που τη διέπει. Και για να στο αποδείξει, «εισχώρησε» για ακόμη μία φορά στον γεμάτο αδρεναλίνη καλλιτεχνικό κόσμο φωτογράφων, στυλιστών και… skate ομάδων, προκειμένου να εναρμονίσει το spirit του «Off The Wall» με τα δεδομένα του σήμερα.

Συγκεκριμένα, «περιπλανήθηκε» στους δρόμους της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου και του Τόκιο και «γνώρισε» τα πιο λαμπρά ταλέντα των downtown skate ομάδων. Για να «πιάσει» το vibe τους, μάλιστα, συνεργάστηκε με φωτογράφους και στυλίστες, που αποτύπωσαν στον φακό την επιρροή αυτών των διεθνών ομάδων στη skate σκηνή.

Και αν θέλεις και ονόματα, κράτα σημειώσεις! Ο φωτογράφος Zora Sicher, ο βιντεογράφος Charlie Mcharg και ο στυλίστας Thistle Brown από τη Νέα Υόρκη, ο φωτογράφος Finlay Flint και ο στυλίστας Danny Reed από το Λονδίνο και ο φωτογράφος Kodai Ikemitsu, ο βιντεογράφος Kyota Kamei και ο στυλίστας Shun Watanabe από το Τόκιο, ήταν αυτοί που έδωσαν στους αθλητές της Vans τα διαχρονικά styles, με τον φρέσκο αέρα του σήμερα. Με μία λέξη; Το Upland.

Το ότι η νέα γενιά διακρίνεται από την ανάγκη της για έκφραση και δημιουργικότητα είναι γνωστό. Το ότι καταφέρνει και «κινεί» τη μόδα και οδηγεί σε μία συνεχή πολιτισμική πρόοδο, γεμάτη καινούργιες απόψεις και στυλ, επίσης. Αυτό που δεν γνωρίζαμε και ίσως ούτε και εσύ, είναι ο νέος της «συνοδοιπόρος» ή αλλιώς το Upland από τη νέα καμπάνια της Vans που δείχνει πώς να είμαστε «Always Out There» (μαζί με τα Hylane και τα Mixxa).

Picture5.jpg

Οι συλλογές της Vans είναι διαθέσιμες στα επίσημα καταστήματα της Vans, στο The Mall Athens, στο Golden Hall, στο Metro Mall, στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, στο Nicosia Mall και το My Mall στην Κύπρο, στο corner του Attica City Link καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.

Picture4.jpg
DPG Network