Gentle(wo)man: Ο Eugene Souleiman δημιουργεί αυστηρές κοτσίδες στο show FW/2019 του Thom Browne
Στα παρασκήνια του @thombrowneny με τον @EugeneSouleiman, Global Creative Director της Wella Professionals και Πρεσβευτή της Εβδομάδας Μόδας της ghd
Εμπνευσμένο από το «Εργαζόμενο Κορίτσι», το show του Thom Browne στην Εβδομάδα Μόδας Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019 στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε στο κατάλληλο μέρος: στη Beaux-Arts, τη Σχολή Καλών Τεχνών της Γαλλίας. Ο Browne γέμισε το σκηνικό με κομψές γραφομηχανές που θυμίζουν τα εργαζόμενα κορίτσια της δεκαετίας του 1950. Παρουσιάζοντας ένα κλειστό πλαίσιο φτιαγμένο από σκυθρωπές γρίλιες γραφείου, το σχόλιο του Browne σχετικά με το τι σημαίνει να είσαι μοντέρνα γυναίκα στον κόσμο της εργασίας είναι συνεχώς παρόν σε ολόκληρη τη συλλογή.
Τα look είναι μια «ωδή στην ευαισθησία των ανδρών, που απευθύνεται όμως στις γυναίκες». Σε όλη τη διάρκεια του show, ο σχεδιαστής μας υπενθυμίζει τι σημαίνει να είσαι ταυτόχρονα αυστηρός και παιγνιώδης. Οι μετρημένοι κανόνες της υψηλής ραπτικής πηγαίνουν χέρι με χέρι με την ελαφρότητα των υπέροχων αξεσουάρ. Ολόκληρη η συλλογή αποτελείται από «παλτό και σακάκια Chesterfield, ένθετα παντελόνια, intarsia τεχνικές, κεντήματα buillon, μεταξωτά κεντήματα σε τουίντ, τουίντ με επένδυση από πούπουλα, καρό τουίντ και πλεκτά Shetland».
Περισσότερο γνωστός για τα επίσημα ανδρικά του ρούχα, ο Browne είχε δημιουργήσει παλαιότερα μια εκδοχή αυτού του show... το 2009. Ο ίδιος ο σχεδιαστής το περιγράφει ως εξής: «Τότε, οι άνδρες κάθονταν στα γραφεία τους ντυμένοι με γκρίζα κοστούμια. Τώρα, στα γραφεία κάθονται οι γυναίκες. Τα ρούχα που φορούν είναι ένας παιγνιώδης αναστοχασμός επάνω σε εκείνο το αυστηρό look». Αυτή είναι μια ιδέα που για τον Browne εξελίσσεται συνεχώς, στην προσπάθειά του να επεκτείνει τη συλλογή του, την αυτοκρατορία του και, τελικά, την ίδια τη συνείδηση της μόδας.
Όχι τυχαία, η επιστροφή σε ένα παλαιότερο concept, όπου στο προσκήνιο ήταν οι άνδρες ενώ τώρα οι γυναίκες, αναδεικνύει σημαντικά και αναγκαία ερωτήματα σχετικά με την κατασκευή του φύλου. Σε έναν κόσμο που έχει εμμονή με τη γυναικεία ομορφιά, ο Browne προσφέρει μια αναζωογονητική ματιά που εξακολουθεί να είναι στα πλαίσια της υψηλής ραπτικής, που παραμένει γλυκιά, όμορφη και, αδιαμφισβήτητα, αρσενική από αισθητική άποψη.
Για τον Global Creative Director της Wella, Eugene Souleiman, η συνεργασία με τον Thom Browne ήταν μια ιδιαίτερα ευχάριστη στιγμή στην Εβδομάδα Μόδας. Ο ίδιος ο Eugene λέει για τον σχεδιαστή: «Η συνεργασία με τον Thom έχει πάντα μια αίσθηση πνευματικότητας και χιούμορ που περνάει και στη συλλογή. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή στιγμή, να κάνουμε πράγματα που δεν έχετε ξαναδεί...».
Για να τιμήσει τη συλλογή του Browne, ο Souleiman άντλησε έμπνευση από τον κόσμο των εμβληματικών ανδρών της ιστορίας. Από τον Μοντγκόμερι Κλίφτ μέχρι τον Fred Perry, η ανδρική γοητεία ήταν το μότο της ημέρας. Αυτοί οι άνδρες έφεραν εκείνο το ονειρικό, ευάλωτο, αλλά αρρενωπό sex appeal που τους μετέτρεψε σε θρυλικές φιγούρες της εποχής τους. Ο Browne παίρνει την τεχνογνωσία της ανδρικής ραπτικής και την εφαρμόζει στον κόσμο των γυναικών. Για να γίνει αυτό, τα σικ μαλλιά πρέπει να είναι «περιποιημένα στην εντέλεια», δίνοντας, όμως, την εντύπωση τους φρεσκαρίσματος στον κουρέα και όχι της μακράς επίσκεψης στο κομμωτήριο.
Για τη δημιουργία των look, τα μαλλιά χτενίζονται προς τα πίσω, λειαίνονται με ghd platinum+ styler και διαμορφώνονται με παραδοσιακά ανδρικά προϊόντα περιποίησης. Το Wella Professionals EIMI Texture Touch τρίβεται στις παλάμες και κατανέμεται ομοιόμορφα στα στεγνά μαλλιά του μοντέλου. Στη συνέχεια, τα μαλλιά μπορούν να δουλευτούν ξανά και ξανά, μέχρι ο Eugene να πετύχει την τέλεια χωρίστρα στο πλάι, δημιουργώντας το ιδανικό ανδρικό look.
Στη συνέχεια, τα μαλλιά τραβιούνται πίσω και πλέκονται σε μια χαμηλή πλεξούδα, που κάθεται ακριβώς στον αυχένα. Σταθεροποιείται με Wella Professionals EIMI Perfect Setting για να αποφευχθούν τυχόν ατίθασες τριχούλες.
Το Wella Professionals EIMI Just Brilliant Shine Pomade εφαρμόζεται στις δύο πλευρές της χωρίστρας και στη γραμμή των μαλλιών γύρω από τα αυτιά, επιτρέποντας στον Souleiman να διαμορφώσει το σχήμα με ακρίβεια, δίνοντας την εντύπωση κοντών, περιποιημένων μαλλιών. Τα μπροστινά μαλλιά είναι πιο γεμάτα, διαμορφωμένα με EIMI Texture Touch και χτενισμένα έτσι ώστε να δημιουργούν ένα μικρό quiff. Στεγνώνονται με σεσουάρ ghd air professional performance, προκειμένου να κρατηθεί στη θέση της αυτή η επιδέξια ακρίβεια.
Ένα ακόμα ψέκασμα με EIMI Perfect Setting για περισσότερο κράτημα και voila… parfait! Ολοκληρώνοντας το look, η γυναικεία πλεξούδα τοποθετείται μέσα στα έξυπνα σχεδιασμένα, statement σακάκια Chesterfield, τους πρωταγωνιστές της συλλογής του Thom, κάνοντας ένα ιδιαίτερο σχόλιο για τις ολοένα και πιο θολές γραμμές μεταξύ των έμφυλων ρόλων.
Το αποτέλεσμα είναι διαχρονικό αλλά, ταυτόχρονα, υπερβολικά μοντέρνο. Ναι, πρόκειται για αντρικά look, αλλά το τελικό αποτέλεσμα έχει μια έμπνευση που κινείται μεταξύ «αντρικής γοητείας» και πραγματικής «θηλυκής ομορφιάς».
Είναι ανδρική ραπτική σε έναν γυναικείο κόσμο. Για τον Eugene είναι η τέλεια ευκαιρία για «να θολώσουμε τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ αυτού που θεωρείται απλώς όμορφο και αυτού που θεωρείται κομψά δυναμικό».
Δες στην gallery που ακολουθεί όλα τα προϊόντα που χρησιμοποίησε ο Eugene Souleiman και που πρωταγωνίστησαν στο @ Thom Browne Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019
Διάβασε ακόμα: Για την Wella και τον Eugene Souleiman δεν υπάρχουν τάσεις, τάση είναι να είσαι ο εαυτός σου