Henkel Consumer Brands και Dixan για 5η συνεχόμενη χρονιά «καθαρίζουν σε βάθος»
Το επιτυχημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του DIXAN και της Henkel Hellas «Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή» επανέρχεται δυναμικά στον 5o χρόνο υλοποίησής του, συγκεντρώνοντας 26 τόνους πλαστικών και άλλων απορριμμάτων από την περιοχή του Υμηττού.
Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν για 5η συνεχόμενη χρονιά συστηματικά τους καθαρισμούς σε όλη την Ελλάδα με το πετυχημένο πρόγραμμα τους «Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή» δίνοντας ανάσα ζωής σε περιοχές που το έχουν άμεση ανάγκη. Στρατηγική προτεραιότητα του προγράμματος παραμένει η προαγωγή της υπέρτατης αξίας του εθελοντισμού και η καλλιέργεια ατομικής ευθύνης και περιβαλλοντικής συνείδησης. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δασών, ο νέος κύκλος του επιτυχημένου προγράμματος ξεκίνησε από την περιοχή του Υμηττού με ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής του κοινού. Η ανταπόκριση του κόσμου συγκινητική! Εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους, αλλά και εθελοντές βοήθησαν στην απομάκρυνση κάθε λογής πλαστικών και άλλων απορριμμάτων. Από τον πρώτο καθαρισμό της χρονιάς δεν θα μπορούσε να λείπει και ο δημοφιλής ηθοποιός, Νίκος Κουρής, σταθερός υποστηρικτής των δράσεων καθαρισμού του Dixan, δίνοντας ηχηρό μήνυμα για την ευθύνη που έχουμε όλοι μας για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον.
Με γνώμονα τη δέσμευσή τους για έναν πλανήτη πιο καθαρό, 95 εθελοντές από την Henkel Consumer Brands μαζί με την ομάδα Sympraxis, το Δήμο Κρωπίας και 7 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις- Εθελοντικές Οργανώσεις, έδωσαν δυναμικό παρόν μαζεύοντας την πρωτοφανή ποσότητα των 26 τόνων, ξεπερνώντας μάλιστα την συνολική ποσότητα απορριμμάτων που είχε μαζευτεί στον προηγούμενο κύκλο καθαρισμών. Γεμάτοι όρεξη και στόχο το κοινό καλό, επέλεξαν να γίνουν μέρος της λύσης του προβλήματος και να ανακουφίσουν την χλωρίδα και πανίδα του βουνού από τα αμέτρητα σκουπίδια και πλαστικά. Συνολικά περισυλλέχθηκαν 70 λάστιχα οχημάτων, 1 τόνος ανακυκλώσιμων πλαστικών και 25 τόνοι απορριμμάτων, γεμίζοντας 4 φορτηγά και καθαρίζοντας σε βάθος την περιοχή του Υμηττού.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για ακόμη μια χρονιά συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για ένα κόσμο πιο καθαρό, τόσο στο περιβάλλον, όσο και στις αξίες. Στην Henkel Consumer Brands εργαζόμαστε όλοι αδιάκοπα για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος και μέσα από το πρόγραμμα «Καθάρισε σε Βάθος - Καθάρισε στην Πηγή», εδώ και πέντε χρόνια, συμβάλλουμε έμπρακτα στη διαφύλαξη και την προστασία του Ελληνικού οικοσυστήματος και των περιοχών που χρήσουν άμεσης ανάγκης.», δήλωσε η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing Director για την Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.