Τι δε θα μάθεις στο «Υπάρχω» που έφτασε τα 579 χιλιάδες εισιτήρια για τη σχέση Καζαντζίδη - Γκρέυ

Κατερίνα Μπούσιου
Τι δε θα μάθεις στο «Υπάρχω» που έφτασε τα 579 χιλιάδες εισιτήρια για τη σχέση Καζαντζίδη - Γκρέυ
NDP photo agency

Θα αισθανόταν χαρούμενος ο Στέλιος Καζαντζίδης αν έβλεπε την ταινία του; Μπορεί και το πλήρωμα του χρόνου να τον είχε συμφιλιώσει με εκείνους που θεώρησε εχθρούς του. 

Στις 3 εβδομάδες προβολής της, η ταινία «Υπάρχω» έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, καθώς ήδη μετρά 579.978 εισιτήρια. Την τελευταία εβδομάδα κέρδισε 162 χιλιάδες εισιτήρια στις 170 αίθουσες σε όλη την Ελλάδα και αυτό είναι πρωτοφανές τα τελευταία χρόνια για ελληνική ταινία. Δεν ξέρουμε αν ποτέ το Υπάρχω ξεπεράσει το ρεκόρ όλων των εποχών που έχει ελληνική ταινία με την «Πολίτικη Κουζίνα» και το 1,5 εκατομμύριο σε εισιτήρια, αλλά έχει όλες τις προδιαγραφές.

Η ταινία ως προς το περιεχόμενό της κυρίως και όχι ως προς το αισθητικό αποτέλασμα ως παραγωγή, έχει διχάσει το κοινό και αυτό την κάνει ακόμη πιο ελκυστική. Αν δεις, δεν μπορείς να κρίνεις.

Ως προς το περιεχόμενο υπάρχουν πολλά σημεία που δεν έχουν διευκρινιστεί αρκετά και αφορούν κυρίως στη σχέση που είχε ο Στέλιος Καζαντζίδης με την Καίτη Γκρέυ και την πρώτη του σύζυγο, τη Μαρινέλλα. Και οι δύο κυρίες έχουν δώσει μία εκδοχή, για εκείνη την εποχή του μεγάλου τους έρωτα με τον τραγουδιστή - μύθο.

https://www.instagram.com/reel/DECgQcdskBu/

Η συμφιλίωση της Βάσως Καζαντζίδη, η αλήθεια της Γκρέυ και το αίνιγμα με τη μαμά Καζαντζίδη

Η ταινία «Υπάρχω» δεν είναι μόνο ο Χρήστος Μάστορας, που κατά γενική ομολογία έκανε μία πολύ καλή προσπάθεια για να υποδυθεί τον Καζαντζίδη. Η σύζυγός του Βάσω Καζαντζίδη ήδη είχε δηλώσει την ημέρα της επίσημης πρεμιέρας της ταινίας, πως «Κατά 99% ο Μάστορας απέδωσε τον Καζαντζίδη».

Το νέο ρεκόρ για την ταινία «Υπάρχω» είναι και μία δικαίωση για τον Χρήστο Μάστορα;

Σε εκείνη τη βραδιά που μεγάλη συγκίνηση παρακολούθησε η ίδια την ταινία είχαμε και μία ιστορική συμφιλίωση.

Με δύο ανθρώπους που ο Στέλιος Καζαντζίδης είχε έρθει πολλές φορές σε ακραία αντιπαράθεση. Τον πρόεδρο της Minos Matsas, Μάκη Μάτσα (της ομώνυμης δισκογραφικής εταιρείας Minos) και τον συνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο. Με τον δεύτερο είχε φτάσει στα άκρα και με δικαστική διαμάχη. Με τον πρώτο είχε προλάβει πριν φύγει από τη ζωή να συμφιλιωθούν. Το είχε πει και ο ίδιος σε συνέντευξή του στη Μαίρη Αρώνη.

«Κατά βάθος ήταν καλός άνθρωπος. Δε του βαστάω κακία. Καμία κακία. Αν και μου είχε κάνει πάρα πολλά, είχα χάσει χρόνια από τη ζωή μου. Όταν αρρώστησε, ρωτούσε τη γυναίκα του, αν είχα τηλεφωνήσει και αν είχα στείλει λουλούδια».

Με τον δεύτερο και γνωστό συνθέτη δεν πρόλαβαν να κάνουν την πλήρη συμφιλίωση.

mastoras_nikolopoulos.jpg

Ο Χρήστος Νικολόπουλος όμως έδωσε τα δικαιώματα για το τραγούδι «Υπάρχω» που είναι και τίτλος της ταινίας και είπε τα καλύτερα λόγια για τον Χρήστο Μάστορα σε χθεσινή του συνέντευξη στο Πρωινό: «Να σταματήσουν να λένε για τον Χρήστο Μάστορα, ότι δεν ερμήνευσε καλά τον ρόλο. Τον ερμήνευσε εξαιρετικά. Κανείς δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη φωνή του Στέλιου, όμως η παρουσία του Μάστορα, ήταν αξιοπρεπέστατη».

Πολλά πράγματα δεν αναφέρονται στην ταινία ή καλύτερα δεν αναλύονται γιατί είναι αδύνατο να συμβεί αυτό. Η πρόθεση ήταν να γίνει για πρώτη φορά μία ταινία για το πόσο επηρέασε η φωνή του αλλά και η ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη, ολόκληρες γενιές. Λατρεύτηκε γιατί αυτά που εκείνος ερμήνευε, αντικατόπτριζαν τον πόνο, τις δυσκολίες, τη φτώχια, την ξενιτιά, αλλά και τον έρωτα σε μία άλλη μορφή, πιο αγνή.

Υπάρχουν όμως και κάποια σημεία που δεν αναλύθηκαν και προκάλεσαν μία σύγχυση. Η Κλέλια Ρένεση που υποδύεται τη Καίτη Γκρέυ και πρώτο μεγάλο έρωτα του τραγουδιστή, έχει στην ταινία μία σκηνή ζηλοτυπίας, όταν ο Καζαντζίδης έχει ήδη κάνει σχέση με τη νεαρή Μαρινέλλα. Φαίνεται σα να τον διεκδικούσε σθεναρά.

Σήμερα στην εκπομπή Super Κατερίνα, ακούσαμε τη Γκρέυ σε μία παλαιότερη ραδιοφωνική της συνέντευξη στον Αριστογείτονα Κώτσα, να δίνει μία άλλη εκδοχή.

«Όποια και να είχε, με κυνηγούσε. Όταν χώρισα μαζί του, έκλαψα, χτυπήθηκα αλλά δεν τον κυνήγησα. Ήταν κάποια στιγμή στο νοσοκομείο και είπε στον Χρήστο Κολοκοτρώνη "Θα πας να φέρεις τη Γκρέυ εδώ". Τότε ήταν παντρεμένος με τη Μαρινέλλα. Να της πεις να μου φέρει και μία σουμάδα. Αν δε μου τη φέρεις εδώ δε θα ξαναπατήσεις. Πάω στο νοσοκομείο. Δεν με άφηνε να φύγω. Ήταν και η μάνα του εκεί. Δε με άφηνε ήσυχη».

Στη βιογραφία της με τίτλο «Αυτή είναι η ζωή μου» (σε επιμέλεια του Γιώργου Χρονά) η Καίτη Γκρέυ αναφέρεται και στη μητέρα του τραγουδιστή, Γεσθημανή. Στην ταινία «Υπάρχω» εμφανίζεται απλά ως η μητέρα που δε συμφωνεί μεν, με τις επιλογές του γιου της για τις συντρόφους της, αλλά ούτε ιδιαίτερα παρεμβατική φαίνεται, αλλά κυρίως, όχι τόσο σκληρή όσο έχει περιγραφεί από άτομα που έζησαν την εποχή και ήταν στο περιβάλλον του Καζαντζίδη.

Η Γκρέυ είχε παρουσιάσει μία άλλη εκδοχή γράφοντας: «Η ίδια του η μάνα του είχε καταστρέψει τη ζωή, μόνο για τα λεφτά. Η μάνα του έμενε στο πάνω δωμάτιο και είχε αρχίσει να με σνομπάρει τότε, δε μου μιλούσε. Είχε πιάσει τότε φιλίες με τη Μαρινέλλα. Δεν ήξερα τι παιχνίδι μου έπαιζαν τότε».

Η Μαρινέλλα ωστόσο διατήρησε με τον πρώτο της σύζυγο άριστες σχέσεις μέχρι το τέλος. Στην ταινία είναι ευδιάκριτο πως υπήρξε ο μεγάλος του έρωτας. Η σκηνή του χωρισμού τους, είναι άλλωστε και από τις πιο συγκινητικές. Όπως και η σκηνή με το τραγούδι «Η πρώτη αγάπη μου».

Στην εφημερίδα «Καθημερινή» σε συνέντευξή της είχε πει: «Μου λείπει ο Στέλιος, ξέρεις. Είχε καρδιά μικρού παιδιού. Νοσταλγώ τα πρώτα μας χρόνια, τα αγαπησιάρικα. Μετά τον χωρισμό μας, μείναμε φίλοι και με τον ίδιο και με τη Βάσω τη γυναίκα του. Όταν νοσηλευόταν στο Όφενμπαχ της Γερμανίας, είχα πάει να τον δω. Έμεινα 15 μέρες, του μιλούσα, του τραγουδούσα, τον τάιζα. Έχω πάντα στην κρεβατοκάμαρά μου μία φωτογραφία από τότε που ήμασταν πολύ νέοι και πολύ ερωτευμένοι. Την κοιτάω και του μιλάω: "Γιατί έπρεπε να φύγει τόσο γρήγορα χριστιανέ μου; Γιατί δεν πρόσεξες τον εαυτό σου; Είναι καλύτερα εκεί που είσαι τώρα;" του λέω καμιά φορά και θυμώνω».

DPG Network