Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα ήταν μία ακραία παρωδία της TV αλλά όχι και η κωμωδία που περιμέναμε

Κατερίνα Μπούσιου
Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα ήταν μία ακραία παρωδία της TV αλλά όχι και η κωμωδία που περιμέναμε

Το κοινό διχάστηκε με την «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», παρά το εξαιρετικό καστ, ίσως και το καλύτερο τη φετινή χρονιά.  

«Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» είναι μία από τις νέες κωμωδίες - παρωδίες της χρονιάς και μία από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές παραγωγές. Είχαμε πολύ υψηλές προσδοκίες για αυτήν, γιατί το δίδυμο των επιτυχιών που τη δημιούργησαν, ο Μιχάλης Ρέππας και ο Θανάσης Παπαθανασίου, είναι συνώνυμοι με την κωμωδία στην τηλεόραση και με την επιτυχία επίσης. Παρά το εξαιρετικό καστ της σειράς, η πρεμιέρα με το διπλό επεισόδιο μας άφησε με ανάμεικτα συναισθήματα. Και το κοινό επίσης.

Από τον Σασμό, στο Άγγιγμα Ψυχής και το Μαύρο Ρόδο

Η κεντρική ιδέα της σειράς «Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», είναι ίδια με την ταινία «Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο». Στην κινηματογραφική εκδοχή, είχαμε δει μία από τις πιο έξυπνες παρωδίες του ελληνικού κινηματογράφου. Η νέα σειρά φιλοδοξούσε να γίνει μία εξίσου έξυπνη παρωδία των ελληνικών σίριαλ. Η πρόθεση ήταν καλή, το αποτέλεσμα δεν μας δικαίωσε στον απόλυτο βαθμό.

Ακόμη και αν κάποιοι διαφοροποιούν τον όρο παρωδία και τον όρο κωμωδία,

Η Καίτη Κωνσταντίνου εξηγεί γιατί δεν θέλει άλλο το δράμα στην TV και συστήνεται ως Αλέξις Βροντάκη

Το Άγγιγμα Ψυχής, το Μαύρο Ρόδο, αλλά πολύ περισσότερο ο Σασμός, ήταν από τις σειρές που ήταν η βάση του σεναρίου, μαζί με τον έρωτα του Τέρη και της Μαρουσώς από τις δύο οικογένειες που είναι σε μόνιμη βεντέτα, τους Βροντάκηδες και τους Φουρτουνάκηδες. Παράλληλα οι οικογένειές τους, προσπαθούν να τους παντρέψουν με άλλους, ενώ υπάρχει η ισχυρή οικογένεια του Βαρόνου Σεβαστού που διαφεντεύει την περιοχή μεταξύ των δύο χωριών που μένουν οι οικογένειες. Αυτό ήταν το σενάριο σε γενικές γραμμές για να μην μπούμε σε λεπτομέρειες. Θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε και στα επόμενα επεισόδια, που φιλοδοξούμε να είναι πιο εύστοχα.

Τι μας άρεσε: Το καστ των 50 συνολικά ηθοποιών που συμμετέχουν, είναι από τα καλύτερα τηλεοπτικής σειράς τη φετινή σεζόν. Το να βλέπεις μαζί την Καίτη Κωνσταντίνου, τη Χρύσα Ρώπα, τη Μαρία Λεκάκη, την Τζόυς Ευείδη, τη Νίκη Λάμη, τον ίδιο τον Μιχάλη Ρέππα, τον Αντώνη Λουδάρο, τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, τη Ματθίλδη Μαγγίρα, την Άννα Κουρή, τη Τζένη Διαγούπη, τη Σοφία Βογιατζάκη, τη Βάσω Γουλιελμάκη και τόσους άλλους, είναι εξαιρετικά σπάνιο. Υπερταλαντούχος επίσης ο Ιωάννης Απέργης, έκπληξη η συμμετοχή της Έλενας Χαραλαμπούδη που επιτέλους την είδαμε σε τηλεοπτική σειρά.

https://www.instagram.com/p/DATe4L8sI7G/

Πολύ καλό επίσης το επίπεδο της παραγωγής. Και επειδή είχαμε βρεθεί και από κοντά σε κάποια από τα γυρίσματα, το είχαμε διαπιστώσει. Ωραία επιλογή στα locations, ωραία κινηματογράφηση, ωραία η ενδυματολογική προσέγγιση. Από τα ατού και το soundrack της σειράς, με τον Γιώργο Θεοφάνους στη σύνθεση και την Αφροδίτη Μάνου στους στίχους. Ήδη το τραγούδι «Νύχτα μάγισσα» με την Πέγκυ Ζήνα, είναι το νέο hit.

Όλη η TV σε μία κωμωδία: Βρεθήκαμε στα γυρίσματα της σειράς «Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα»

Τι δεν μας άρεσε: Με τέτοιο καστ περιμέναμε πιο εύστοχους διαλόγους. Όχι εύκολα κλισέ. Όχι εύκολες ατάκες, μίας όχι και τόσο επιτυχημένης επιθεώρησης. Το τρολάρισμα θέλει άλλη τεχνική για να έχει επιτυχία. «Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο» ήταν διαφορετικό στην αποτύπωση των διαλόγων. Γιατί στην κωμωδία γελάς ταυτόχρονα με αυτό που βλέπεις και αυτό που ακούς.

Ακόμη και αν υπήρχε η πρόθεση να σατιριστεί όχι μόνο το σενάριο, αλλά και ο τρόπος που γυρίζονται αυτές οι σειρές, το αποτέλεσμα δεν δικαίωσε την αρχική ιδέα. Αναμένουμε όλα αυτά να ανατραπούν στα επόμενα επεισόδια. Γιατί χρειαζόμαστε τις καλές κωμωδίες. Αυτές που δεν είναι απαραίτητα αυτές που ονομάζουμε οικογενειακές, αλλά εκείνες που πάνε την ελληνική τηλεόραση, ένα βήμα μπροστά.

Το κοινό διχάστηκε στα social media. Αρκετοί βρήκαν τη σειρά πρωτότυπη, άλλοι κατώτερη των περιστάσεων. Πέγκυ Ζήνα και Έλενα Χαραλαμπούδη, κέρδισαν τις εντυπώσεις.

Ανεξάρτητα με το τι πιστεύουν στα social media και τι τελικά αποτυπώνεται ως τηλεθέαση, που είναι τελικά δύο διαφορετικά πράγματα, σημασία έχει η σειρά να αφήνει το αποτύπωμά της, ως κάτι πραγματικά νέο και πρωτότυπο.