Το Instagram αντέγραψε το TikTok κι αυτή είναι μια ευκαιρία για περισσότερους followers;
Από 10 σε 20 οι φωτογραφίες που μπορείς να βάλεις σε Instagram post την ώρα που στο TikTok επιτρέπονται 35. Πώς μπορεί να ευνοήσει αυτή η αλλαγή το προφίλ σου;
Στις 31 Αυγούστου, η Jennifer Lopez δημοσίευσε δεκαέξι φωτογραφίες για τους 251 εκατομμύρια ακολούθους της στο Instagram, με τη λεζάντα «Ω, ήταν καλοκαίρι».
Μετά από την αίτηση διαζυγίου που υπέβαλε από τον Ben Affleck, ύστερα από 2 χρόνια σχέσης, οι φωτογραφίες που δημοσίευσε σε εκείνο το post δεν θύμιζαν τις αναρτήσεις που συνήθως έκανε.
Τα stories στο Instagram αλλάζουν ριζικά. Η προσθήκη σχολίων και η ιδιαιτερότητα που λίγοι ξέρουν
Υπήρχαν δηλαδή διάφορες selfies της - ακόμα και μπροστά από καθρέφτες δίπλα σε διπλωμένα ρούχα - μια φωτογραφία ενός παιδικού σακιδίου με τον Super Mario και μια διαφάνεια με μαύρο κείμενο σε λευκό φόντο που δηλώνει: «Όλα ξεδιπλώνονται με θεϊκή τάξη».
Σε σύγκριση με τις προηγούμενες αναρτήσεις της JLo στο Instagram, οι οποίες φαινόταν ξεκάθαρα πως ήταν αποτέλεσμα επαγγελματικής λήψης, οι νέες φωτογραφίες έδειχναν να έχουν τραβηχτεί όντως από την κάμερα του δικού της τηλεφώνου. Κοινώς η Λατίνα σταρ έκανε δημοσίευσε raw content.
Η νέα αλλαγή στο Instagram και πώς μπορεί να σου αυξήσει followers και engagement
Oι περισσότεροι ωστόσο, δεν πρόσεξαν ιδιαίτερα τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η ίδια, αλλά το πόσες ήταν αφού μέχρι πρότινος η γνωστή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης επέτρεπε στους χρήστες της να βάζουν ανά ποστ 10 φωτογραφίες μόνο.
Στις αρχές ωστόσο, του Αυγούστου το Instagram διπλασίασε τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων φωτογραφιών στα καρουζέλ των χρηστών, από 10 σε 20 ανά ανάρτηση, τη στιγμή που το TikTok ήδη επέτρεπε τις 35 φωτογραφίες.
Κάπως έτσι, η JLo κατάφερε να κάνει εκείνη την ανάρτηση.
Tι σημαίνει αυτή αλλαγή για τους χρήστες και γιατί το «photo dump» είναι καλύτερο από το απλό post;
Ο αλγόριθμος του Instagram φαίνεται πως ευνοεί το «photo dump» - το να βάζεις δηλαδή τουλάχιστον 4 φωτογραφίες σε ένα σου post με κοινή θεματική (σίγουρα έχεις δει λεζάντες τύπου «June dump» που αφορούν ανάρτηση με φωτογραφίες τραβηγμένες τον Ιούνιο).
Το Hootsuite, το εργαλείο διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαπίστωσε ότι «οι αναρτήσεις καρουζέλ έχουν 1,4 φορές μεγαλύτερη απήχηση και 3,1 φορές περισσότερη αφοσίωση από τις κανονικές αναρτήσεις».
Παράλληλα, πολλοί χρήστες υποστηρίζουν πως επιλέγουν τα «photo dump» posts, μιας και κανείς δεν θέλει να κρίνεται μόνο από μία φωτογραφία και μάλιστα την ώρα που η ανάρτηση αυτή θα εμφανίζεται στην ίδια αρχική σελίδα με αυτές των επαγγελματιών influencers.
Κατά κάποιον τρόπο δηλαδή το να δημοσιεύεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερα καρουζέλ φωτογραφιών σε μία σου ανάρτηση, «τραβάει» το βλέμμα του οποιουδήποτε χρήστη μόνο και μόνο επειδή θέλει να δει τι κρύβεται στην επόμενη και τη μεθεπόμενη φωτογραφία.
Πόσο «dump» είναι το περιεχόμενο των «photo dump» posts;
Aυτό τώρα είναι μια άλλη κουβέντα, αφού μπορεί ο αλγόριθμος του Instagram να προωθεί τα καρουσέλ φωτογραφιών, ωστόσο πόσο αληθινό, άφιλτρο περιεχόμενο είναι αυτό που δημοσιεύουν όσοι κάνουν τέτοιου είδους αναρτήσεις;
Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι χρήστες μπορεί να δημοσιεύουν φωτογραφίες που μοιάζουν να είναι χωρίς καμιά επεξεργασία ή που να τραβήχτηκαν τυχαία, όμως ακόμα κι αυτές είναι «μελετημένες» και ελαφρώς «στημένες» θα έλεγε κανείς, κάτι το οποίο βέβαια δεν επηρεάζει τον αλγόριθμο.
Παρ' όλα αυτά, είναι στη δική σου ευχέρεια αν θα επιλέξεις από εδώ και στο εξής να δημοσιεύεις μεγάλα καρουζέλ φωτογραφιών ή αν θα μείνεις στον πατροπαράδοτο τρόπο της ανάρτησης ενός μόνο φωτογραφικού κλικ.