Ποιο Survivor; Άλλο είναι το πρόγραμμα που σάρωσε στην τηλεθέαση
Και είχε πάνω από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές.
Φέτος, το τηλεοπτικό πρόγραμμα των καναλιών είναι πλούσιο και η αλήθεια είναι πολλές φορές τυχαίνει να παρακολουθούμε δύο πράγματα ταυτόχρονα. Τη φετινή χρονιά επίσης η τηλεόραση έχει και πολλά reality και αρκετές σειρές που μας αρέσουν την ίδια ώρα, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να τα δούμε όλα.
Κι ενώ το Survivor από την έναρξή του έχει συγκεντρώσει μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού ενδιαφέροντος, άλλο είναι το πρόγραμμα που σάρωσε την τηλεθέαση. Δεν ξέρουμε αν πηγαίνει κάπου το μυαλό σου, όμως είμαστε εδώ για να σου το αποκαλύψουμε.
Τις Άγριες Μέλισσες τις αγαπάς και τις παρακολουθείς ανελλιπώς κάθε βράδυ. Μάλιστα τον τελευταίο μήνα τα επεισόδια που είδαμε ήταν τόσο δυνατά, που δεν γινόταν να μη δώσεις την προσοχή που τους άξιζε. Και όσο πλησιάζει η δίκη του Βόσκαρη τόσο περισσότερο κι εμείς θα κολλάμε στην τηλεόραση.
Η αγάπη και η προτίμηση αυτή μάλιστα είναι κάτι που φαίνεται και στα ποσοστά της τηλεθέασης και σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε το κανάλι, οι Άγριες Μέλισσες ήταν ιδιαίτερα άγριες και διατήρησαν την πρωτιά τους και τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του
κοινού κατά μέσο όρο, 1.794.698 τηλεθεατές.
Στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54, η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης, με μέσο όρο 31,7%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 9,7 μονάδες. Και τον Φεβρουάριο, η δυναμική της σειράς στις γυναίκες ήταν εντυπωσιακή, καθώς σε επιμέρους κοινό σημείωσε συνολικό μερίδιο 42,5%, ενώ και στους άνδρες τα ποσοστά της κυμάνθηκαν σε υψηλά επίπεδα και άγγιξαν μέχρι και το 28,6%.
Οι Άγριες Μέλισσες με το καθηλωτικό τους σενάριο, τις εξαιρετικές ερμηνείες και τις καταιγιστικές εξελίξεις συνεχίζουν να γράφουν την πιο δυνατή ιστορία. Και μην ξεχνάς, σήμερα παρακολουθούμε τον γάμο που περιμέναμε έναν χρόνο τώρα.
Δες εδώ πώς αντέδρασε το Twitter εχθές στο άκουσμα της πρότασης γάμου του Λάμπρου στην Ελένη.