Άγριες Μέλισσες: Η Υπατία καταστρέφει την Ελένη - Ένα νέο πρόσωπο έρχεται και η σύλληψη της Δρόσως

Κατερίνα Μπούσιου
Άγριες Μέλισσες: Η Υπατία καταστρέφει την Ελένη - Ένα νέο πρόσωπο έρχεται και η σύλληψη της Δρόσως

Spoiler. Η σύλληψη της Δρόσως, ο ρόλος της Υπατίας που καίει την Ελένη, η ερωτική βραδιά για Νικηφόρο - Ασημίνα, το σχέδιο του Ακύλα με τη βοήθεια της Μυρσίνης, είναι μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία της σημερινής βραδιάς.

Εν Λαρίση, το σωτήριο έτος 1967 (για να χρησιμοποιήσουμε και τη γλώσσα της εποχής) και ετοιμαστείτε για ένα καυτό βράδυ στις Άγριες Μέλισσες στον ΑΝΤ1. Από τη μια λόγω πάθους, από την άλλη λόγω νεύρων. Νικηφόρος και Ασημίνα θυμούνται τα παλιά, χορεύουν και φιλιούνται τρυφερά, Μελέτης και Κωνσταντής σε σύγκρουση, (και αυτοί τα παλιά θυμούνται) Ακύλας και Μυρσίνη σε συμμαχία κατά των αδελφών Σταμίρη, η Ελένη απελπισμένη και προδομένη από το Ζάχο, η Δρόσω συλλαμβάνεται και ο Λάμπρος περιμένει τα χειρότερα. Η αισιοδοξία χάθηκε κάπου εκεί στον κάμπο ένα βράδυ καλοκαιρινό...

lambros n95 n75 copy

Άγριες Μέλισσες: Δυο φιλιά φέρνουν συμφορές – Η επανασύνδεση και ο χωρισμός για Λάμπρο και Ελένη


https://www.instagram.com/tv/CWF1LWIgC69/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

'Αγριες Μέλισσες: «Μόνο εσύ μετράς», είπε ο Νικηφόρος στην Ασημίνα και έγινε χαμός από σχόλια

Βραδιά je t'aime από τα παλιά

Τα βράδια στο Παρίσι, που ήταν η μόνη λευκή περίοδος της ζωής τους, θυμούνται Ασημίνα και Νικηφόρος και μόλις τελειώνει η δεξίωση στο μαγαζί του, μένουν οι δυο τους, χορεύουν και φιλιούνται. Υπόσχεση δεν δίνουν για το αν θα είναι ξανά μαζί (δεν θα είναι) αλλά τουλάχιστον μας δείχνουν ότι αυτός ο έρωτας που έζησαν, ήταν κάτι μαγικό. Τώρα που είπαμε για έρωτα, η Κορίνα λέει στο Μελέτη πως η μαμά της έχει δεσμό με ένα από τα αδέλφια Σεβαστών, εκείνος φυσικά καταλαβαίνει ότι πρόκειται για τον Κωνσταντή και πέφτουν οι μεταξύ τους αναγκαίες απειλές. Το «μην ενοχλήσεις ξανά την πεθερά μου» ο Κωνσταντής δεν θα το λάβει σοβαρά υπόψη του. Στο διπλανό τραπέζι Μυρσίνη και Ακύλας καταστρώνουν σχέδια κατά των αδελφών Σταμίρη όπως αποκάλυψε και το Πρωινό. «Αυτές είναι η γάγραινα του Διαφανίου» του λέει η Μυρσίνη, αλλά ο Ακύλας της λέει και το παράπονό του που δεν του ζήτησε συγγνώμη για το θάνατο του αδελφού του Αχιλλέα. Ο Ακύλας ορκίζεται στην Μυρσίνη πως όταν κάτι το αρχίζει, το τελειώνει. Καταλαβαίνουμε φαντάζομαι όλοι μας, τι σημαίνει αυτό...*By the way την ψιλοφλερτάρει και λίγο....



Η Υπατία καταστρέφει την Ελένη (αλλά κάποια άλλη θα τη βοηθήσει)

Η Ελένη επιστρέφει από τη Λέρο στο Διαφάνι, σε άθλια ψυχολογική κατάσταση και στη διαδρομή διαπληκτίζεται με τον Ζάχο που της λέει ότι ο Λάμπρος θα περάσει στρατοδικείο. Πριν όμως καλέσει τον δικηγόρο της για να την βοηθήσει στην υπόθεση, ένας άλλος μεγαλύτερος κίνδυνος κάνει την εμφάνισή του. Μετά τη Γαλάτεια, η Υπατία από το σύλλογο των γυναικών «Εστία», καταλαβαίνει το ρόλο της Ελένης και την πραγματική της ταυτότητα και αφού το λέει στον Ακύλα, στήνεται η κατάλληλη παγίδα. Εκείνος βρίσκει μια χρυσή ευκαιρία για να την αφανίσει γρηγορότερα και ευκολότερα από ότι περίμενε. Η Ελένη είναι δύσκολο να ξεγλιστρήσει. Όχι και ακατόρθωτο. Κάποια άλλη γυναίκα που θα εμφανιστεί αργότερα (αφήστε λίγες εβδομάδες να κυλήσουν) θα σταθεί η σωτηρία της. Και αυτή είναι μια φίλη από τα παλιά, η αγαπημένη μητέρα του Ζάχου η οποία έκανε όνειρα να την κάνει νύφη της, αλλά κατάλαβε και κατανόησε από την πρώτη στιγμή την αγάπη της για τον Λάμπρο. Όταν έρθει στο Διαφάνι για να δεί το γιό της δεν θα εγκρίνει πολλά από αυτά που κάνει ο Ζάχος της. Ο Προκόπης άλλωστε την είχε περιγράψει ως θεία του, ως μια πολύ δημοκρατική γυναίκα με υψηλό αίσθημα δικαιοσύνης και καλοσύνης.

eleni

Πριν όμως όλα αυτά, κάποια άλλη θα ζήσει χειρότερη νύχτα. Η Δρόσω συλλαμβάνεται μαζί με τον Λευτέρη Μεγαρίτη και με άλλα μέλη του θιάσου, αφού όταν το έργο κάνει πρεμιέρα καταλαβαίνουν όλοι, ότι τα μηνύματα που περνάει προς το κοινό, δεν είναι σύννομα με το καθεστώς. 'Εξαλλος ο Ακύλας με το γιό του και η αστυνομία επιβάλει την τάξη με τη σύλληψή τους. Δύσκολο βράδι για την Δρόσω, ακόμη δυσκολότερο για τον Λευτέρη Μεγαρίτη.