Η Wind σε νέες (ξεκαρδιστικές) περιπέτειες
Κι εκεί που λέγαμε πως μια διαφήμιση δεν μπορούσε να γίνει καλύτερη, ήρθε η επόμενη.
Η τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Wind έχει γίνει ένας από τους λόγους που πλέον περιμένουμε το διάλειμμα για διαφημίσεις περισσότερο και από την ίδια την ταινία, και όχι άδικα.
Ο αξιαγάπητος ληστής που δεν μπορεί να συντονίσει την ίδια του τη ληστεία έχει γίνει ένας από τους αγαπημένους μας τηλεοπτικούς χαρακτήρες και καταφέρνει να μας κάνει να γελάμε ακόμα κι αν έχουμε δει το σποτάκι πάνω από 100 φορές και ξέρουμε τις ατάκες απ᾽έξω. Και σε μια εποχή που το γέλιο δεν έρχεται και τόσο συχνά στο πρόσωπό μας, αυτό το κατόρθωμα της Wind εκτιμάται ακόμα περισσότερο.
Γι᾽αυτό και όταν είδαμε το νέο διαφημιστικό της Wind για το πρόγραμμα συμβολαίων Wind to All που κυκλοφόρησε σήμερα, η διάθεσή μας ανέβηκε κατακόρυφα. Η Wind βάζει σε νέες περιπέτειες όσους χρησιμοποιούν τη λέξη «ΟΛΟΙ» και δεν το εννοούν, και «θύμα» της αυτή τη φορά είναι ένας γιατρός που προσπαθεί να βάλει σε τάξη νοσοκόμες, γιατρούς, τραυματία, συγγενείς και... έναν υδραυλικό, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία. Και το αποτέλεσμα είναι εξίσου ξεκαρδιστικό με αυτό του «ληστή».
Δείτε παρακάτω το νέο σποτάκι της διαφημιστικής καμπάνιας Wind to All της Wind για τα νέα συμβόλαια που προσφέρουν δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής (Wind, Vodafone, Cosmote) και θα καταλάβετε τι εννοούμε...