Μήπως καπελώνει η Άννα Βίσση τον Ρέμο;
Άννα-Αντώνης: Εκείνη ή κανένας
Δεν θα πω πολλά γιατί νομίζω ότι δεν χρειάζεται. Υπάρχουν τραγουδιστές που είναι γεννημένοι λαϊκοί. Είναι αυτοί που έρχονται πάντα πολύ κοντά στον κόσμο, που μιλάνε προσωπικά στους ανθρώπους των πρώτων τραπεζιών, που έχουν αυτή την αγαπημένη ελληνική φωνή που υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο την καψούρα και που τα μπουζούκια (με την καλή και όχι με την κακή έννοια) είναι ο φυσικός τους χώρος.
Σ αυτήν την κατηγορία ανήκει και ο Αντώνης Ρέμος. Τα πιο ακριβά κοστούμια να του φορέσεις, στην Οπερα να τον βάλεις, πάλι ο αγαπημένος Ρέμος θα είναι και θα ψάχνει έναν γνωστό ανάμεσα στο κοινό για να του πει «γεια σου ρε μεγάλε». Αυτή άλλωστε είναι και η αυθεντικότητα και η επιτυχία του. Υπάρχουν και άλλοι καλλιτέχνες που είναι επίσης πάρα πολύ αγαπητοί στο κοινό, που όμως έχουν ένα star quality πολύ υψηλού επιπέδου και που το χειρότερο σκυλάδικο να τραγουδήσουν δεν χάνουν καθόλου την ποιότητα τους. Είναι αυτοί που τους βλέπεις στα μπουζούκια (ακόμη και με την καλή έννοια) και λες μέσα σου «γιατί να είναι εδώ και χαλάει τη φωνή του» όταν θα μπορούσε να είναι σε ένα μεγάλο θέατρο και απλώς να τραγουδάει χωρίς να χρειάζεται ούτε λουλούδια ούτε μπαλέτα. Σ αυτήν την κατηγορία ανήκει η Άννα Βίσση γι αυτό και φέτος όλοι λένε ότι κάνει την καλύτερη και πιο αντάξια της παράσταση που έχει κάνει ποτέ αποφασίζοντας να εμφανιστεί σε έναν χώρο με καρέκλες θεάτρου παρέα με τον Αντώνη Ρέμο. Ίσως επίσης γι αυτό πάλι λένε ότι το σχήμα όπως είναι στημένο φέτος δεν είναι καθόλου ισάξιο και καθόλου δίκαιο για τον Αντώνη Ρέμο.
Όχι γιατί φταίει η Βίσση όμως. Αλλά γιατί έτσι είναι οι καλλιτέχνες, ο καθένας έχει τον χώρο του.