Τρεις άμεσες δράσεις του Skip για τον άνθρωπο και το περιβάλλον που αξίζουν τη συμμετοχή μας
Όσες προσπαθούμε καθημερινά μέσα από μικρές αλλαγές να μειώσουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα και να περιορίσουμε τη χρήση πλαστικού, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως δεν είμαστε μόνες σε αυτή την προσπάθεια.
Σε μία πραγματικότητα που οι δυσάρεστες ειδήσεις αποτελούν πλέον καθημερινότητα, κάθε μικρή ή μεγάλη δράση που στοχεύει σε ένα καλύτερο αύριο, επόμενο είναι πως γεμίζει την καρδιά μας ελπίδα και αισιοδοξία. Δεν έχει σημασία αν αυτή η δράση είναι περιβαλλοντική ή κοινωνική, αρκεί να συμβαδίζει με τις αξίες που πρεσβεύουμε, δηλαδή με την προστασία του πλανήτη και με την ανιδιοτελή προσφορά σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
Και ακριβώς επειδή αυτές οι αξίες αποτελούν για εμάς φιλοσοφία ζωής, προτιμούμε συνειδητά τις εταιρίες και τα brand που με τις πρωτοβουλίες τους ενισχύουν έμπρακτα το όραμά μας και συμμετέχουν ενεργά στην προσπάθειά μας για έναν καλύτερο, πιο ανθρώπινο και φιλόξενο κόσμο. Όχι μόνο επειδή συμφωνούν μαζί μας, αλλά κυρίως επειδή με τις δράσεις τους μας προσφέρουν την έμπνευση, το κίνητρο που χρειαζόμαστε, για να συνεχίζουμε την προσωπική μας προσπάθεια.
Tο Skip, το αγαπημένο απορρυπαντικό που για περισσότερα από 50 χρόνια φροντίζει και αναζωογονεί τα ρούχα μας, μένοντας πιστό στον σπουδαίο κοινωνικό και περιβαλλοντικό σκοπό του, πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά με συνεπείς δράσεις για το περιβάλλον και τον συνάνθρωπο.
Διεκδικώντας ένα πιο «Καθαρό Μέλλον» με λιγότερο πλαστικό
Όσες προσπαθούμε καθημερινά μέσα από μικρές αλλαγές να μειώσουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα και να περιορίσουμε τη χρήση πλαστικού, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως δεν είμαστε μόνες σε αυτή την προσπάθεια. Το Skip συμμετέχει στη δέσμευση της Unilever για τη μείωση του πλαστικού και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων οικιακής καθαριότητας και υγιεινής, μέσω της στρατηγικής «Καθαρό Μέλλον». Κάπως έτσι, το αγαπημένο μας απορρυπαντικό, το οποίο έχει εξαιρετικές επιδόσεις ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες πλύσης, έχει ήδη προχωρήσει σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, σε συσκευασίες που περιέχουν 35% ανακυκλωμένο πλαστικό, καθώς και σε συνθέσεις με 100% φυσικής προέλευσης ένζυμα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού των συσκευασιών Skip που παράγεται στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Unilever στην περιοχή του Ρέντη, ισοδυναμεί με την εξοικονόμηση 146 τόνων πλαστικού ετησίως, μία ποσότητα που αντιστοιχεί σε 58 εκατομμύρια τουβλάκια παιδικών κατασκευών τα οποία αν τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο, καλύπτουν την απόσταση από Αθήνα μέχρι Βενετία.
Δίνοντας μία δεύτερη ζωή στα ρούχα μας μέσω της «Κοινωνικής Ντουλάπας»
Αρκεί να σκεφτούμε πως η βιομηχανία των ρούχων είναι η δεύτερη πιο ρυπογόνος στον κόσμο, μετά από αυτή του πετρελαίου, για να καταλάβουμε πως τα ρούχα που πιάνουν χώρο και όχι «τόπο» στην ντουλάπα μας, δεν πρέπει επ' ουδενί να καταλήξουν σε κάποια χωματερή. Τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά τα ρούχα, λοιπόν; Να ενισχύσουμε τη σπουδαία δράση «Κοινωνική Ντουλάπα» του Skip, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την οργάνωση Fabric Republic. Η συγκεκριμένη δράση συλλέγει ρούχα που δεν χρειαζόμαστε ή δεν μας κάνουν πλέον και έπειτα, τα προσφέρει σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Για αυτόν τον σκοπό έχουν τοποθετηθεί μεγάλα κιβώτια-ντουλάπες σε σχήμα t-shirt σε κεντρικά σημεία της Αττικής, ενώ μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε εύκολα, καθώς είναι διακοσμημένα με σχέδια δημοφιλών street artists. Ειλικρινά, πρόκειται για μία από τις πιο αποτελεσματικές εφαρμογές της κυκλικής οικονομίας, αφού μέσα σε 9 μήνες συλλέχθηκαν περίπου 10.508 κιλά ρούχα!
Το «Κοινωνικό Πλυντήριο» που παρέχει χιλιάδες δωρεάν «πλύσεις αγάπης»
Μπορεί το πρώτο «Κοινωνικό Πλυντήριο» του Skip να λειτούργησε το 2016, όμως, ακόμη και σήμερα παραμένει μία ευρηματική δράση κοινωνικής προσφοράς, η οποία μας γεμίζει ελπίδα. Πρόκειται για μία δράση που ξεκίνησε να πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων στο κέντρο της πρωτεύουσας και ουσιαστικά παρέχει δωρεάν «πλύσεις αγάπης» σε συνανθρώπους μας, οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση σε ρεύμα ή σε βασικές ηλεκτρικές συσκευές. Η δράση πραγματοποιείται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, τους οποίους η Unilever έχει εξοπλίσει με επαγγελματικά πλυντήρια και στεγνωτήρια, ενώ στις πλύσεις χρησιμοποιούνται αποκλειστικά απορρυπαντικά Skip και μαλακτικά Cajoline. Πλέον, το «Κοινωνικό Πλυντήριο» έχει μεταφερθεί και σε άλλους δήμους της χώρας, συγκεκριμένα στον Δήμο Θεσσαλονίκης και Αλίμου, ενώ μέσα σε 6,5 χρόνια έχει πραγματοποιήσει 189.000 πλύσεις αγάπης και έχει πλύνει περισσότερους από 1.500 τόνους ρούχων!
Αν θέλουμε, λοιπόν, να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι για να «χτίσουμε» όλοι μαζί έναν καλύτερο κόσμο, τότε αξίζει να στηρίξουμε τις δράσεις του Skip, εντάσσοντάς το στην καθημερινότητά μας. Διότι επιλέγοντας ένα απορρυπαντικό που μας εμπνέει να οραματιστούμε και να διεκδικήσουμε έναν καλύτερο κόσμο, γινόμαστε μέρος μίας μεγάλης, ελπιδοφόρας προσπάθειας η οποία θα φέρει την αλλαγή.