Οι αριθμοί μίλησαν: το show της Calzedonia στη Βερόνα έγινε viral!
Ήμασταν και εμείς εκεί και τα είδαμε όλα!
Το fashion Show της Calzedonia για το καλοκαίρι του 2015 που έγινε στη Βερόνα ήταν κάτι περισσότερο από μια επίδειξη μόδας! Έγινε ένα πραγματικά viral γεγονός καθώς όλα τα μέσα ενημέρωσης είχαν στρέψει την προσοχή τους στο catwalk, που ανέδειξε ένα νέο τρόπο συμμετοχής των fans από μακριά!
Με στόχο την υποστήριξη του λανσαρίσματος της νέας συλλογής μαγιό Summer 2015, 3 #Tweetcams ήταν τοποθετημένες στην πασαρέλα, πήραν 1000 εικόνες σε real time τις οποίες είδαν οι χρήστες χάρη σε ένα tweet που αποστάλθηκε από το λογαριασμό Tweet Calzedonia- και αυτό ήταν κάτι που έγινε για πρώτη φορά στην Ιταλία! Αυτή η ευρωπαϊκή εκστρατεία στο Twitter έφερε συνολικά περίπου 6 εκατομμύρια views, και ένα ποσοστό engagement 4 φορές μεγαλύτερο από το κανονικό επίπεδο, όλα μέσα στις 2 μέρες που διήρκεσε η επίδειξη μόδας.
Στο Instagram, τα hashtags #calzedoniashow #calzedonia και #CLZ χρησιμοποιήθηκαν περισσότερες από 8200 φορές, οι φωτογραφίες του λογαριασμού calzedonia με αναφορά στο show μέτρησαν πάνω από 140.000 likes συνολικά, επιτρέποντας το brand να υπερβαίνει τους 300.000 follοwers.
Μεγάλη επιτυχία σημειώθηκε και στο Facebook, καθώς: 34.000 likes συνολικά εντός 2 ημερών κατά την επίδειξη μόδας είχε σαν αποτέλεσμα το ιταλικό brand να φτάσει τους 2.500.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Αντίστοιχα, το site calzedonia.com δέχτηκε συνολικά 250.000 επισκέψεις και είχε 1.270.000 page views.
Το show στη Βερόνα απέδειξε πως μια νέα εποχή έχει ήδη ξεκινήσει για τα fashion brands και η Calzedonia έκανε αισθητή την παρουσία της όχι μόνο τις καλοκαιρινές προτάσεις της αλλά και δημιουργώντας περιεχόμενο και engagement με τους fans της σε όλο τον κόσμο, προωθώντας με έναν σύγχρονο τρόπο την απίθανη συλλογή Calzedonia Beachwear 2015!
{youtube}GmRCICsDeas{/youtube}
Διάβασε όλα όσα είδαμε στο catwalk αλλά και όσα έγιναν στο backstage του show με ένα κλικ εδώ