Μεταγραφικός πυρετός

Μεταγραφικός πυρετός

Στον κόσμο της μόδας ο μήνας Απρίλιος είναι ο πλέον παραγωγικός, καθώς οι φωτογράφοι, τα μοντέλα και οι διαφημιστικές εικόνες που θα δημοσιευθούν στα περιοδικά, θα επιβάλλουν τον τρόπο που θα ντυθείτε του χρόνου το χειμώνα.

Είναι η περίοδος που οι μεταγραφές πάνε κι έρχονται, νέα μοντέλα γίνονται stars και παλιά μοντέλα κάνουν δυναμικό comeback ή απλά παραβλέπονται.

Oι μέχρι τώρα πληροφορίες επιβεβαιώνουν την ηχηρή απουσία της μέχρι πρότινος σίγουρης επένδυσης που ακούει στο όνομα Gisele Bunchen, αλλά και της αδιαφιλονίκητης Βρετανίδας Kate Moss που θα αρκεστεί στην καμπάνια της ισπανικής εταιρείας φθηνής μόδας, Mango.

Πολλές και οι ανακατατάξεις σε επίπεδο φωτογράφων καθώς μετά από οκτώ σεζόν ο Mario Testino θα αντικατασταθεί στον οίκο Versace από το δίδυμο-οδοστρωτήρα Mert Alas & Marcus Piggott, γνωστούς από τις υπέροχες καμπάνιες που φωτογραφίζουν εδώ και πέντε σεζόν για τον ιταλικό οίκο Gucci.

O Steven Meisel θα συνεχίσει με τον Louis Vuitton, αλλά χωρίς τα μοντέλα-είδωλα που περιελάμβαναν οι μέχρι πρότινος διαφημιστικές του εικόνες. Αντιθέτως, όπως και στο Versace τα μοντέλα θα είναι «νέας κοπής» καινούργιες αγαπημένες, που ήδη μετρούν τόνους σελίδων από editorials, αλλά δεν κοστίζουν όσο οι καθιερωμένες top model stars. Τα σίγουρα νέα ονόματα είναι η δεκαεξάχρονη Daphne Groeneveld, η Candice Swanepoel και η FeiFei Sun, που είναι ασιατικής προέλευσης, καθώς η Κίνα είναι ο νέος μεγάλος παίκτης κατανάλωσης και σίγουρων εσόδων που οι οίκοι μόδας δεν μπορούν να παραβλέψουν. Αντίστοιχα και η Ασιάτισσα Liu Wen είναι ανάμεσα στις Maryna Linchuk, Constance Jablonski και Monika "Jac" Jagaciak, οι οποίες πρωταγωνίστησαν οι μισές σαν γυναίκες και οι μισές σαν άνδρες, ως βασικές πρωταγωνίστριες της επιτυχημένης πασαρέλας των Ιταλών Dolce & Gabbana. Στo βαρύ πυροβολικό είναι και η Βραζιλιάνα Isabeli Fontana, που θα δούμε επίσης και στις διαφημιστικές καμπάνιες των Donna Karan, Bottega Veneta και Escada, που αλλάζει τον φωτογράφο Patrick Demarcelier για χάρη των καταπληκτικών Inez van Lamsweerde και Vinoodh Matadin, γνωστών για τις διαφημιστικές καμπάνιες του οίκου-σύμβολο Yves Saint Laurent.

Βρισκόμαστε σε μία περίοδο που η παγκόσμια μόδα ψάχνει τους νέους της ήρωες, αλλά και τα πρότυπα που θα καταφέρουν να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών, δελεάζοντάς τους να καταναλώσουν, χωρίς ενοχές, με πολλές εντυπωσιακές φαντασιώσεις.