Ο Tommy Hilfiger ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια του για την Άνοιξη 2016
Οι χαλαροί ρυθμοί ζωής στο νησί λαμβάνουν ένα φρέσκο, πολύχρωμο twist στην καμπάνια για την Άνοιξη του 2016, που ηγείται μίας island – hopping περιπέτειας στην Καραϊβική.
Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική του καμπάνια για την Άνοιξη του 2016 με τίτλο “Wish You Were Here”. Εμπνευσμένη από ένα ταξίδι διακοπών island – hopping στα εξωτικά μέρη του συμπλέγματος των νησιών St. Vincent and The Grenadines, η καμπάνια γιορτάζει το χαλαρό τρόπο ζωής της Καραϊβικής με ένα εκλεκτικό, εμπνευσμένο twist που είναι αποκλειστικά Tommy. Με φόντο τα τιρκουάζ νερά και τις λευκές αμμώδεις παραλίες, το χαρακτηριστικό στυλ συνδυάζει την χαλαρή διάθεση του νησιού με μία εκλεπτυσμένη πινελιά. Είναι το ιδεώδες στυλ διακοπών στα καλύτερα του.
Ο Tommy Hilfiger στέλνει τις θερμότερες ευχές του από το εξωτικό Mystique, όπου η Behati και το γοητευτικό πλήρωμα των ναυαγών κατακτούν την παραλία με την περιπετειώδη διάθεση και το στυλ. Πάνω σ’ ένα καταπράσινο φοίνικα ή παίζοντας με το κύμα, είναι μία σύγχρονη εξερευνήτρια – έτοιμη να γράψει τις δικές της περιπέτειες και να οδηγήσει την συμμορία σε μία έντονη καταδίωξη της καλής ζωής. Το καθημερινό στυλ του νησιού συναντά το sporty cool με ένα ατομικό twist. Ναυτικό κόκκινο, λευκό και μπλε συναντούν τα χρώματα της φύσης σε εκλεπτυσμένα κομμάτια με χαλαρή ευκολία στην ένδυσή τους. Πλεκτά με χοντρή πλέξη και ογκώδη ριγέ φορέματα. Κεντημένα κρεπ υφασμάντινα πουκάμισα. Blazers και σταυρωτά σακάκια πάνω από έντονα floral πόλο.
«Η καμπάνια μας για την Άνοιξη του 2016 έχει εμπνευστεί από τις αιώνιες διακοπές σε ένα νησί» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Η οικογένεια μου κι εγώ αγαπούσαμε πάντα την Καραϊβική, και ιδιαίτερα το Mystique είναι το αγαπημένο μας μέρος για να περνάμε χρόνο όλοι μαζί. Αυτή την σεζόν, θα διοχετεύσουμε αυτή την “island life” έμπνευση στην πολύχρωμη, cool καμπάνια μας με ένα εκλεκτικό twist. Αναμειγνύουμε ναυτικές και τροπικές επιρροές με ξεπλυμμένα από τον ήλιο χρώματα και αθλητικά στοιχεία. Είναι όλα γύρω από την χαλαρότητα των διακοπών σε μία παραλία με μία λαμπερή πινελιά».
Η καμπάνια “Wish You Were Here” φωτογραφήθηκε από τον Craig McDean, το styling επιμελήθηκε ο Karl Templer και δημιουργικά σκηνοθέτησε ο Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.
«Η διαφημιστική μας καμπάνια για την Άνοιξη του 2016 περικλείει την ξεχωριστή οπτική ταυτότητα του brand και το χαρακτηριστικό “twist” που είναι ασεβές, παιχνιδιάρικο και cool», δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger. «Η καμπάνια επίσης αντανακλά τη νέα μας κατεύθυνση στη γυναικεία ένδυση και την στρατηγική δέσμευση της εταιρείας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα της γυναικείας ένδυσης παγκοσμίως. Διακρύνουμε μία ισχυρή δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες της γυναικείας ένδυσης και αυτή η καμπάνια είναι το βαισκό στοιχείο στις προσπάθειές μας για να εξασφαλιστεί η συνοχή σε όλα τα σημεία επαφής του brand. Επιπλέον θα διευρύνουμε την επιρροή μας επενδύοντας στα κανάλια του digital, του print, του outdoor και του direct marketing”.
Φωτογραφημένη στο Mustique, ένα νησί στο σύμπλεγμα των St. Vincent and The Grenadines, στην καμπάνια πρωταγωνιστεί το supermodel Behati Prinsloo – που επιστρέφει ως brand ambassador για τρίτη συνεχόμενη σεζόν – με ένα γοητευτικό πλήρωμα ναυαγών: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, and Darius Trabalza Haynes. Το hair styling επιμελήθηκε ο Tomo Jidai και το makeup η Francelle Daly.
Η καμπάνια “Wish You Were Here” θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ενός multimedia προγράμματος με παρουσία στα online μέσα, τα έντυπα, την υπαίθρια διαφήμιση και τα social media.