Μοντέλα με όνομα βαρύ σαν το δολάριο
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΟΣ
Γιατί οι διάφορες εταιρείες διαλέγουν για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες top models που πληρώνονται χιλιάδες ευρώ, αντί για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα που θα τους κόστιζαν ελάχιστα;
Πρόσφατα η Gisele Bündchen βρέθηκε στην κορυφή της λίστας με τα μοντέλα που είχαν το μεγαλύτερο εισόδημα το 2010 με 45 εκατομμύρια δολάρια να φιγουράρουν δίπλα από το όνομα της. Όμως, γιατί οι οίκοι πληρώνουν τόσα πολλά χρήματα τα καταξιωμένα μοντέλα και δεν επιλέγουν «φτηνότερα» ανερχόμενα;
Πολλοί θα σκεφτούν πως τα επιτυχημένα μοντέλα επιλέγονται λόγω της εμπειρίας τους μπροστά από το φακό, όμως, όχι. Αυτό που τους δίνει τόση αξία και τις κάνει να κερδίζουν τόσα πολλά λεφτά είναι η επιρροή που έχουν. Τα καταξιωμένα μοντέλα γίνονται αυτόματα είδωλα, όπως οι ηθοποιοί και οι τραγουδιστές, γι' αυτό και όταν η Gisele πρωταγωνίστησε στη διαφημιστική καμπάνια του σαμπουάν γνωστής εταιρίας, αυτόματα αυξήθηκαν οι πωλήσεις του σαμπουάν αυτού στη Βραζιλία κατά 40%.
Έτσι τα ταμεία και της διαφημιζόμενης εταιρίας και του top model-είδωλο γεμίζουν ταυτόχρονα!