Μικρομέγαλες απορίες μακιγιάζ
Πέφτω σε πολλά αξιοπερίεργα τόσα χρόνια που δουλεύω στα περιοδικά, αλλά αυτό ξεπερνάει κάθε φαντασία.
Δεν πρόκειται καν να μπω στη διαδικασία να πειστώ πως ξαφνικά τα τζιμάνια του διεθνούς μάρκετινγκ ανακάλυψαν ένα νέο δυνατό καταναλωτικό κοινό που κυριολεκτικά «σηκώνει» ότι του προτείνεται αλλά ποτέ με δικά του χρήματα.
Και όμως στην Αμερική και συγκεκριμένα στα καταστήματα Walmart, τα γνωστά πολυκαταστήματα με χιλιάδες είδη ρουχισμού, τροφίμων, παιχνίδια, μας καλωσορίζουν σε ένα τέτοιο κόσμο. Καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές, σύντομα θα λανσαριστεί μία νέα σειρά προϊόντων μακιγιάζ για τις πολύ ώριμες ηλικίες από 8-12!
Επειδή τα Σαββατοκύριακα σε αυτές τις ηλικίες είναι πολύ καυτά και τα κοσμικά καλέσματα και υπάρχει μεγάλη αγωνία για το στιλ των παρευρισκομένων όπως στην απονομή των Όσκαρ, μην πάνε αμακιγιάριστα και τα κακοχαρακτηρίσουν τα ανήλικα.
Με ονόματα προϊόντων σαν συντμήσεις από γραπτά μηνύματα σε κινητό Τ2G (time to go)κραγιόν και ΤiSc (this is so Cool) μάσκαρα καταλαβαίνετε πως τα σχόλια είναι περιττά.
Μου προκαλεί ειλικρινά λύπη και δεν θέλω ούτε πλάκα να κάνω. Αυτή είναι η μοναδική τάση της μόδας που θέλω να θαφτή στα Τάρταρα. Αρκετά.