Fake πάλι;
Μικρές σημαντικές οδηγίες και συμβουλές για να αγοράσετε το original και να γλιτώσετε να πληρώσετε τη «μαϊμού» για πορσελάνη.
Αν και το θέμα το έχω θεωρητικά εξαντλήσει σε τύπο και εμφανίσεις σε διάφορες εκπομπές, κάθε ημέρα έρχονται και νέα κρούσματα fake επώνυμων προϊόντων που πωλούνται ως αυθεντικά, αλλά αυτή τη φορά από καταστήματα που θεωρητικά «εισάγουν» από τους επίσημους διανομείς.
Για να εξηγούμαι: Δυστυχώς τα αυτιά μου και τα μάτια μου τον τελευταίο καιρό είναι πολύ τεντωμένα και μόνο μέσα σε αυτήν την εβδομάδα, άκουσα για δύο νέα κρούσματα αντιγραφών που αγοράστηκαν για αληθινά (φημολογία;), όχι κάπου στα ταλαίπωρα και βομβαρδισμένα στενά της Αθήνας αλλά σε καταστήματα που κάνουν την επίσημη διανομή.
Δυστυχώς δεδομένων των αναλογιών και της αλλοπρόσαλλης κατάστασης που βιώνουμε τα τελευταία δύο χρόνια, τα καταστήματα δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν τι ποσότητα ρούχων και αξεσουάρ θα έπρεπε να παραγγείλουν για τη σεζόν, καθώς οι πωλήσεις και η κατανάλωση παίζει σε μια κλίμακα από το μηδέν ως τον τελικό ποσό του ταμείου στο τέλος της ημέρας.
Καθημερινά το ελληνικό κράτος φροντίζει να πανικοβάλει και να τρομοκρατεί τους καταναλωτές και πολίτες αυτής της χώρας, με φόρους , μειώσεις, έκτακτες εισφορές και νέα χαράτσια επιπέδου προστασίας από νονούς της νύχτας, αναγκάζοντας τελικά τους περισσότερους να παρανομήσουν για να επιβιώσουν. Τι εννοώ;
Πας στον επίσημο αντιπρόσωπο, βάζεις μία συντηρητική ως μικρή παραγγελία σε επώνυμα προϊόντα, αλλά για να συμπληρώσεις την ποσότητα και να μεγαλώσεις το κέρδος σου αγοράζεις τα ίδια σε αντιγραφές και τα τοποθετείς στο κατάστημα δίπλα στα original.
Οι πιθανότητες κάποιος πελάτης να το καταλάβει είναι μηδαμινές και το κέρδος από την πώληση πολύ πιο μεγάλο. Περιέργως θα σας πω ότι δεν το θεωρώ καινούργιο, απλά γιατί το ίδιο το κράτος με την ασυδοσία και την παντελή έλλειψη σεβασμού στους πολίτες του, ουσιαστικά προωθεί το πάντα κοφτερό ελληνικό μυαλό να βρίσκει λύσεις «κάτω από το τραπέζι», που στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι απαραίτητες για να επιβιώσει μία επιχείρηση με πολλούς εργαζομένους και τεράστια τραπεζικά χρέη.
Άλλωστε η τεχνολογία στις αντιγραφές έχει προ πολλού ξεπεράσει το κακοτυπωμένο logo και έχει πάει πολλά βήματα παραπέρα.
Chanel, όμως, δεν είναι τίποτα που έχει μόνο και μόνο καπιτονέ επιφάνειες και CC σε χρυσό επάνω. Οι αυθεντικές Chanel τσάντες έχουν μεταλλικές αλυσίδες που τρίβοντας τες δεν φεύγει το χρώμα καθώς τα λουκετάκια και τα μικρά μεταλλικά στοιχεία πάνω στην τσάντα έχουν βάρος και φυσικά δεν σπάνε.
Μπορεί να νομίζετε ότι η τσάντα που αγοράσατε είναι φυσικό δέρμα, όμως, η τεχνολογία μπορεί να «τυπώσει» πάνω σε πλαστικό τις φυσικές καμπές και τα «νεύρα» ενός δερμάτινο υλικού, εξίσου επιτυχημένα.
Στις τσάντες και τα πορτοφόλια Hermès, ακριβώς επειδή το ράψιμο είναι χειροποίητο, υπάρχει μία διαγώνια σε σημεία χαρακτηριστική τεχνική και όχι η κλασική τέλεια ραφή της μηχανής, καθώς επίσης και το δέρμα είναι μεν «στητό» αλλά όχι άκαμπτο όπως στις ψεύτικες. Τέλος, στην κλασική θηκούλα του μικρού μεταλλικού λουκέτου οι ραφές είναι επίσης χειροποίητες και με χοντρή κλωστή.
Τελικά, αξίζει τον κόπο όλη αυτή η ταλαιπωρία για να αγοράσετε την πανάκριβη δημοφιλή αυθεντική τσάντα, όταν μπορεί να αντιγραφεί με τόσο σοφιστικέ τεχνικές, ή μήπως πρέπει να ποντάρετε σε μία λιγότερο δημοφιλή σε σχέδιο, επώνυμη αλλά εξίσου εντυπωσιακή, η οποία θα σας ικανοποιούσε και θα σας έκανε να ξεχωρίζετε με το προσωπικό σας στυλ περισσότερο;