Η νέα Kenzo καμπάνια κερδίζει τις εντυπώσεις
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΟΣ
Η πιο ενδιαφέρουσα καμπάνια της σεζόν που έχουμε δει μέχρι τώρα φέρει την υπογραφή του διάσημου Jean-Paul Goude.
Κυκλοφόρησε η νέα χειμωνιάτικη καμπάνια του οίκου Kenzo και μας μαγνήτισε αμέσως. Αυτήν την ιδιόρρυθμη καμπάνια με πρωταγωνιστές την Xiao Wen και τον Simon Sabbah φωτογράφισε ο διάσημος εβδομηνταδιάχρονος πλέον Γάλλος graphic designer και φωτογράφος Jean-Paul Goude.
Οι νέοι creative directors του maison Kenzo, Humberto Leon και Carol Lim (βρίσκονται και πίσω από το label Opening Ceremony) που τον Ιούλιο συμπληρώνουν ένα χρόνο στα ηνία του Kenzo ο οποίος πλέον ανήκει στον κολοσσό LVMH, θέλησαν με αυτήν την καμπάνια να αποτυπώσουν την αισθητική του πρώτου Kenzo καταστήματος «Jungle Jap» που άνοιξε ο ιδρυτής του οίκου Ιάπωνας Kenzo Takada στις αρχές του 1970 στο Παρίσι.
Τα μοντέλα φορούν τα χαρακτηριστικά πουλόβερ της επόμενης σεζόν με την κεντημένη τίγρη και το λογότυπο του Kenzo και ποζάρουν σχηματίζοντας «Χ» σε μια unisex καμπάνια που ανάλογα με το πως θα αντιστραφεί μπορεί να λειτουργήσει τόσο σε ανδρικά όσο και σε γυναικεία περιοδικά.