Οι tailored αντιθέσεις και οι ρευστές διαφάνειες εντυπωσίασαν στο show της BOSS στο Miami
Η αναζήτηση του παρελθόντος για να προχωρήσουμε με τόλμη στο μέλλον ήταν μόνο ένα από τα βασικά θέματα σε μια συνολικά σύγχρονη επανεφεύρεση της παραδοσιακής ραπτικής, όπως παρουσιάστηκε στο fashion show της BOSS στο Μαϊάμι στις 15 Μαρτίου.
Η νέα συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 παρουσιάστηκε σε περισσότερους από 500 καλεσμένους, με ένα party που ακολούθησε στο Herald Plaza.
Αντλώντας έμπνευση εν μέρει από την πόλη όπου πραγματοποιήθηκε το show, η συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι της BOSS εξερεύνησε την υποβόσκουσα δυαδικότητα και το δημιουργικό αίνιγμα που υπάρχει ανάμεσα στην αφηρημένη έννοια αντίθετων καταστάσεων. Αυτή η ιδέα εφαρμόστηκε στις γνωστές ρίζες του brand στην ανδρική ραπτική, ενσωματώνοντας διάφανα υφάσματα και μια δομημένη αλλά και μεγαλειώδη αίσθηση γοητείας. Η συλλογή παρουσίασε μια κομψή και εκλεπτυσμένη ιδέα για το τι σημαίνει να γίνεσαι και να υιοθετείς το πνεύμα της αυτοπροσδιοριζόμενης ατομικότητας σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς.
"Η συλλογή BOSS Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 είναι μια ρευστή επαναφορά του tailoring, της κληρονομιάς του brand, προσφέροντας παράλληλα μια προσέγγιση ‘see now, buy now’ σε statement κομμάτια", δήλωσε ο Marco Falcioni, SVP of Creative Direction της HUGO BOSS. "Ένα από τα βασικά μοτίβα που ενέπνευσαν τη συλλογή είναι η εξαιρετική ένταση που υπάρχει ανάμεσα σε αντιθετικά στοιχεία, όπως το στερεό και το ρευστό, η γη και η θάλασσα, το αδιαφανές και το διαφανές, το παρελθόν και το παρόν. Αυτή η ισχυρή αντιπαράθεση χρησιμεύει ως ο ακρογωνιαίος λίθος μιας νέας εξερεύνησης σε prints, χρωματικούς τόνους και υφές, ανοίγοντας την πόρτα σε έναν κόσμο που προσκαλεί έναν δημιουργικό, οπτικό διάλογο. Είναι ένας ενδυματολογικός στοχασμός το να κοιτάξουμε στο παρελθόν προκειμένου να προχωρήσουμε με τόλμη στο μέλλον και να ενσαρκώσουμε το πνεύμα ενός πραγματικού BOSS".
Origin Story: Η νέα καμπάνια της Boss S/S 23 παρουσιάζει πώς γίνεται ένα πραγματικό «αφεντικό»
Βασιζόμενες σε αυτή την ιδέα της προόδου και της καινοτομίας, οι νέες συλλογές παρουσίασαν μια ανάλαφρη προσέγγιση με πτυχώσεις στα υλικά, που αποτελούνται από ένα μείγμα μεταξιού και απαλού νάιλον, τα οποία εμπλουτίζονται με ένα στρώμα χρώματος. Οι ακλόνητοι πυλώνες του tailoring, όπως το κοστούμι, το πουκάμισο και η καπαρντίνα, παράλληλα με τη χρήση συγκεκριμένων υφασμάτων και prints, όπως οι ρίγες και τα pinstripes, αναζωογονούνται προς νέες κατευθύνσεις με φρέσκες αποχρώσεις. Ενώ τα χαρακτηριστικά χρώματα του brand, το μαύρο, το λευκό και το καμηλό, εξακολουθούν να είναι παρόντα, η συλλογή εξερευνά θερμά, απαλά χρώματα που μιμούνται την Art Deco αρχιτεκτονική του Μαϊάμι. Περιέχει επίσης ζωηρά στοιχεία που αποσκοπούν στο να αναδείξουν έναν διακριτικό αέρα επιθυμίας μέσω διάφανων υφασμάτων και εκλεπτυσμένων cut-outs.
Λαμβάνοντας υπόψη την παραπάνω έννοια της διαφάνειας, ο συνολικός σχεδιασμός του σκηνικού είχε ένα μοντέρνο, υδάτινο θέμα, δίνοντας την εντύπωση ότι ολόκληρος ο χώρος περιβαλλόταν από τοίχους νερού. Τα μοντέλα έμοιαζαν σαν να περπατούσαν πάνω στο νερό.
All-star διασημότητες και αθλητές, όπως οι Naomi Campbell, Pamela Anderson, Law Roach, Khaby Lame, DJ Khaled, Alica Schmidt, Yusra Mardini, Precious Lee, Ibtihaj Muhammad, Ezra Frech και Caleb Williams, περπάτησαν στο εμπνευσμένο από το υγρό στοιχείο show, μαζί με τους Jordan Barrett, Naomi Watanabe, Gottmik, και Violet Chachki. Εν τω μεταξύ, στην πρώτη σειρά του show παρευρέθηκαν ταλέντα από όλο το δημιουργικό φάσμα, συμπεριλαμβανομένων των αγαπημένων του brand, Maluma, Demi Lovato, Bella Thorne, Maisa Silva, Charles Melton, Suki Waterhouse, Lucien Laviscount, Rapman, Stefflon Don και Tiffany Haddish. Στους VIP καλεσμένους περιλαμβάνονταν επίσης οι Kano, Jelly Lin, Camila Morrone, Brianne Howey, Felix Mallard, Gavin Casalegno, Sasha Calle, Christine Quinn, Kim Hyun-ah και Hwang In-Yeop.
Εντυπωσιακή ψηφιακή προβολή σε παγκόσμια κλίμακα πραγματοποιήθηκε με σημαντικούς influencers, συμπεριλαμβανομένων των Lele Pons, Hannah Stocking, Wisdom Kaye, Ox Zung, Jeon Changha, Alix Earle, Isis Valverde, Luisito El Pillo, και Joey Graceffa. Οι αστέρες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μοιράστηκαν online τη συνολική εμπειρία μόδας και ανέδειξαν τη συλλογή BOSS Άνοιξη/Καλοκαίρι μέσω Instagram, TikTok, YouTube και BeReal. Τα στιγμιότυπα και τα βίντεο μοιράστηκαν τόσο στα κανάλια της BOSS όσο και στους ατομικούς λογαριασμούς των καλεσμένων.
Ταυτόχρονα, το brand συνεργάστηκε με αστέρες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργικά ταλέντα για να γιορτάσει το λανσάρισμα του λογαριασμού της BOSS στο BeReal. Επίσης, ανέπτυξε ελκυστικά βίντεο μακράς διάρκειας για το YouTube, όπου οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν ένα μοναδικό, 24ωρο ταξίδι στο Μαϊάμι με επιλεγμένους content creators.
Μετά το show, οι καλεσμένοι, καθώς και οι fans σε όλο τον κόσμο είχαν πρόσβαση σε μια καθηλωτική εμπειρία μέσω της ιστοσελίδας bossmiamishow.hugoboss.com, με key social content, πλάνα από τα παρασκήνια και άλλα στοιχεία από το show. Το περιεχόμενο αυτό εμπλουτίζει περαιτέρω την παρουσίαση του runway, όπως υποστηρίζεται στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του brand.
Το πρωτοποριακό fashion show Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 μεταδόθηκε σε livestream σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το Instagram, το TikTok, το YouTube, το Twitter και το LinkedIn, καθώς και στο hugoboss.com, όπου επιλεγμένα προϊόντα διατέθηκαν για άμεση αγορά σε 68 χώρες στην Ευρώπη και την Αμερική. Επιπλέον, μια παραγωγή πριν από την εκδήλωση παρουσίασε αποκλειστικό υλικό και συνεντεύξεις με επιλεγμένους καλεσμένους που μεταδόθηκε 15-30 λεπτά πριν από την έναρξη του show.
Μετά το runway πραγματοποιήθηκε afterparty στον ίδιο χώρο, όπου οι προσκεκλημένοι και οι special guests χόρεψαν όλη τη νύχτα με live set από τους DJ Nasty και DJ Danny Daze.
Info: Η Spring/Summer συλλογή είναι τώρα διαθέσιμη online στο boss.com και στα καταστήματα BOSS σε όλο τον κόσμο.