Aqua di Giò Essenza: η νέα εκδοχή ενός κλασικού αρώματος
Έντονο, δροσερό, σαγηνευτικό ελιξίριο για τον άντρα από τον Giorgio Armani
To διαχρονικό best seller, Aqua di Giò, σε μια νέα, μοντέρνα, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδοχή λάνσαρε μόλις ο αγαπημένος designer: ο λόγος για το Eau de Parfum Aqua di Giò Essenza, που υπογράφει μία από τις πιο ταλαντούχες "μύτες" της αρωματοποιίας, ο Alberto Morillas.
«Η δύναμη της θάλασσας και η φωτεινότητα του ουρανού είναι τα στοιχεία που με γοητεύουν περισσότερο όταν βρίσκομαι στην Παντελλερία. Για το Acqua di Giò Essenza, ήθελα να δημιουργήσω ένα συμπύκνωμα δύναμης και αισθησιασμού» είπε ο Giorgio Armani και ο Morillas μεταμόρφωσε το όραμα του σχεδιαστή σε ένα υπέροχο κοκτέιλ.
Αν και βασίζεται πάνω στο Aqua di Giò, η προσέγγιση είναι πολύ διαφορετική: ξεκινώντας από τη νότα κορυφής, στο Acqua di Giò το διάσημο Calone που μας βύθιζε στο αλμυρό νερό της θάλασσας, έχει παραχωρήσει τη θέση του σε ένα νέο συστατικό, το Cascalone, που χρησιμοποιείται εδώ για πρώτη φορά και βγάζει την αναζωογονητική φρεσκάδα του δροσερού νερού. Αυτή η βαθιά φρεσκάδα ενισχύεται από μια υποψία κολόνιας, αιθέριο έλαιο περγαμόντου Σικελίας και φλούδας γκρέιπφρουτ.
Στην καρδιά του αρώματος, το Hedione, ένα βασικό συστατικό της αρωματοποιίας που δημιουργήθηκε γύρω στο 1960, αντικαθίσταται από το Paradisone, ένα νέο συστατικό της παλέτας του αρωματοποιού. Ανάμεσα στα προσόντα του, να προσφέρει μεγάλη διάρκεια και να σταθεροποιεί τα αρωματικά μόρια στην ατμόσφαιρα, να προσδίδει έναν λουλουδάτο και νεφελώδη τόνο, που αποκαλύπτει το απόσταγμα γιασεμιού από την Grasse, τον βασιλικό και το φασκόμηλο.
Η νότα βάσης, που το διαφοροποιεί εντελώς από το Aqua di Giò, είναι το Patchouli που πλέον λαμβάνεται με μια νέα μέθοδο απόσταξης η οποία αποκαλύπτει νότες δέρματος, ενώ ο κέδρος και το vetiver από την Αϊτή δίνουν διακριτικά πιπεράτους, καπνισμένους τόνους τροπικού ξύλου.
Το μπουκάλι του Aqua di Giò Essenza ακολουθεί τις ίδιες αρχιτεκτονικές γραμμές με εκείνο του Acqua di Giò, όμως γίνεται ακόμα πιο φωτεινό. Μια εγχάρακτη ασημένια ετικέτα αγκαλιάζει τη βάση του μπουκαλιού σαν καθρέφτης, για να προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη λάμψη, ενώ με ένα κλικ, το νέο μαγνητικό πώμα που φέρει το λογότυπο του Armani ανοίγει και κλείνει το μπουκάλι με μια απλή, αισθησιακή κίνηση.