Τον καλύτερο ρόλο η Κοραλία Καράντη δεν τον έχει υποδυθεί, αλλά τον ζει και αυτός είναι η μητρότητα

Κατερίνα Μπούσιου
Τον καλύτερο ρόλο η Κοραλία Καράντη δεν τον έχει υποδυθεί, αλλά τον ζει και αυτός είναι η μητρότητα

Η ηθοποιός έχει γενέθλια και γίνεται 65 χρονών. Η σχέση με τον χρόνο, η επιρροή από τη μαμά της και επίσης ηθοποιό Αφροδίτη Γρηγοριάδου, ο γάμος που έγινε αργά το βράδυ για να μην πάρει δημοσιότητα, αλλά και η νονά της Έλλη Λαμπέτη. 

Η Κοραλία Καράντη μεγάλωσε σε ένα καλλιτεχνικό σπίτι, με μαμά την επίσης ηθοποιό Αφροδίτη Γρηγοριάδου και τον πατριό της, επίσης ηθοποιό και σκηνοθέτη, Βύρων Πάλλη. Η συμβίωση με αυτές τις δύο σπουδαίες προσωπικότητες της τέχνης, την επηρέασε σε μεγάλο βαθμό, στο να μένει στην ουσία και όχι στο εφήμερο «φαίνεσθαι» και να αντιδρά στη δημοσιότητα, επακόλουθο της δουλειάς της.

Είναι όμως επίσης και μία γυναίκα, που όταν αποφάσισε να βγει δημόσια, το έκανε για να μοιραστεί τις σκέψεις της για ουσιαστικά ζητήματα, να καταρρίψει στερεότυπα, να μιλήσει ανοιχτά για αδικίες και κοινωνικές ανισότητες που βίωσε και εκείνη ως επαγγελματίας και κυρίως ως γυναίκα.

https://www.instagram.com/p/BqnOXsvFiEh/

Η άγνωστη ζωή της, οι δυο γάμοι και η αδυναμία στον γιο της Εδουάρδο

Η Κοραλία Καράντη γίνεται σήμερα 65 χρονών αλλά η ηλικία στη δική της περίπτωση, όσο και αν ακουστεί κλισέ, είναι απλά ένας αριθμός. Διαθέτει την έμφυτη κομψότητα της μητέρας της, μία διαχρονική ομορφιά και έναν αξιοθαύμαστο low profile χαρακτήρα.

Το φινάλε του Famagusta: Πώς θα κλείσει η σειρά που προκάλεσε ακόμη και πολιτικές αντιδράσεις;

Φέτος, κάνει έναν πολύ ιδιαίτερο ρόλο ως Χριστίνα Σέκερη στο Famagusta, τον ρόλο μίας μητέρας που στον τρίτο κύκλο, (που κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο) ξαναβρίσκει τον χαμένο επί 50 χρόνια γιο της που χάθηκε ανεξήγητα την ημέρα της τούρκικης εισβολής. Για πρώτη φορά μετά τη σκληρή τηλεοπτική Μάργκω στο Τατουάζ, κάνει έναν εκ διαμέτρου αντίθετο ρόλο, που έχει όμως πολλές και δύσκολες υποκριτικά, συναισθηματικές διακυμάνσεις.

Ως κανονική και όχι τηλεοπτική μαμά του 29χρονου γιου της Εδουάρδου, από τον γάμο της με τον Τζώνη Καλημέρη, ζει μία εντελώς διαφορετική πραγματικότητα, γεμάτη αγάπη και τρυφερότητα. Και μία συνεχή μητρική έννοια, παρόλο που πια ο γιος της δεν είναι παιδί.

edouardos_kalimeris.jpg

Είναι ξεκάθαρη στον ρόλο της ως μαμά. Σε πρόσφατη συνέντευξη της είχε πει για εκείνον: «Ο γιος μου είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου, είναι ο λόγος ύπαρξης για εμένα. Πρώτα είναι αυτός και μετά όλα τα άλλα». Και μεταγενέστερα θα πει πως η πιο δύσκολη στιγμή της, ήταν όταν εκείνος έφυγε για τις σπουδές του στην Αμερική.

Ο γάμος αυτός με το στέλεχος της τηλεόρασης όμως, όπως η ίδια είχε παραδεχθεί την έφερε στη δημοσιότητα χωρίς να το θέλει: «Ήμασταν στο στόχαστρο. Δεν μπορούσαμε να έχουμε ιδιωτική ζωή, μας σχολίαζαν. Από αυτή την άποψη ανακουφίστηκα, όταν χώρισα. Στάθηκα στα πόδια μου, ένιωσα ελευθερία».

karanti_kalimeris.jpg

Λίγα χρόνια μετά, στον δεύτερο γάμο της με τον δημοσιογράφο Γιώργο Λιάνη, είχε πάρει τα μέτρα της, για να μην γίνει πρωτοσέλιδο. Παντρεύτηκαν στον Άγιο Δημήτριο τον Λουμπαδιάρη, στις έντεκα το βράδυ, για να αποφύγουν τους παπαράτσι.

Νονά της και καλή φίλη της μητέρας της, ήταν η Έλλη Λαμπέτη. «Ένας πολύ γοητευτικός άνθρωπος και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη σκηνή αλλά και για την προσωπική επαφή που μπορεί να είχε κάποιος μαζί της. Ακόμη και ο τρόπος που μιλούσε ή υπήρχε στον χώρο, σε μάγευε. Στο θέατρο δεν πρόλαβε να με δει, γιατί όταν βγήκα εγώ, είχε ήδη αρρωστήσε. Με είχε δει όμως στο «Φως του Αυγερινού» το 1981.

«Πόσο έχουμε ταλαιπωρηθεί εμείς οι γυναίκες με την εικόνα που μας έχει επιβληθεί. Με μία μεζούρα και μία ζυγαριά είμαστε διαρκώς» είχε πει σε συνέντευξη της η Κοραλία Καράντη, αλλά δεν ήταν η μόνη φορά που μίλησε ρεαλιστικά για κοινωνικά πρότυπα και στερεότυπα.

Μία από τις πιο ιδιαίτερες δηλώσεις της αφορούσε πέρισυ, τον ηλικιακό ρατσισμό που συνεχίζει να υπάρχει : «Ο ηλικιακός ρατσισμός δεν είναι κάτι που αφορά μόνο την Ελλάδα. Αφορά εντελώς το γυναικείο ζήτημα. Όταν πάψουν οι γυναίκες να είναι αντικείμενο ερωτικού ενδιαφέροντος, δεν αποτελούν πια ενδιαφέρον και σε κανένα άλλο επίπεδο, είναι σα να σβήνουν από τον χάρτη. Τις χρησιμοποιούν μόνο σαν ένα αντίπαλο δέος».

Για να συμπληρώσει «Προφανώς εφόσον έχω μπει σε αυτή την ηλικία, δεν έχω και τις άπειρες επιλογές για ρόλους στην τηλεόραση. Δεν θα σκεφτεί ποτέ κανείς να μου δώσει έναν ρόλο που θα μπορεί να έχει μία ερωτική ζωή, εφόσον δεν είμαι, 30,35,40,45. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον χρόνο. Απλώς είναι κρίμα γιατί οι γυναίκες αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όταν μεγαλώνουν, γιατί πετάνε από πάνως τους τα βάρη, την αγωνία του να αρέσουν, ανακαλύπτουν τον εαυτό τους και τον εμπιστεύονται περισσότερο, τον εξερευνούν, τον τιμούν».

DPG Network