Τα ροζ τηλέφωνα, τον καιρό της κρίσης...

Τα ροζ τηλέφωνα, τον καιρό της κρίσης...

Ωραιότατη ταινία, με ομορφότατο -τότε- Άντι Γκαρσία, νεαρούλα Ούμα Θέρμαν και αμούστακο σχεδόν Μάλκοβιτς, στο Star. Φυσικά μετά τις 4 το πρωί, γιατί πιο πριν είναι όλοι απασχολημένοι με τις εκλογές. Κόβει η ταινία, πάνω στο καλό κυνηγητό και στο σασπένς, για διαφημίσεις. Ροζ! Ροζ πλην όμως ουχί πλέον πληκτικές και παραδοσιακές. Βγαίνει μια κοπελιά, με κάτι εσώρουχα που θες τρεις ώρες να βρεις πως φόριουνται και άλλες τρεις να τα φορέσεις, και λέει:
«Μωρόοοο μου (αργόσυρτα σα να'χει τετραπλό εγκεφαλικό); Μου χάλασαν τα υδραυλικά, ξέρεις να με βοηθήσεις; (έτσι ξαπλωτή πάντως μονό το σιφόνι δεν έμοιαζε να την βασανίζει). ;Eλαααα (πενταπλό τώρα) και θα βρω τρόπο να σε αποζημιώσω». Φανταστείτε σε τι τιμές έχουν φτάσει οι αμοιβές υδραυλικών που προτίμα η άλλη να γυρίσει βίντεο παρά να πληρώσει για να της συνδέσουν στεγνωτήριο! Κοίτα πως επηρεάζει η κρίση την επικοινωνία της λίμπιντο, σκάφτομαι και έρχεται και άλλο χτύπημα!

«Με λένε Ζέτα (χάρηκα! παιδιά; Η Ζέτα! Ζέτα τα παιδιά!), είμαι μόνη μου στο σπίτι (αυτή θα ζητήσει σεκιούριτι;), πάρε με και θα σου πως πέρασα εχθες με τον ηλεκτρολόγο»! Ζέτα μου, έχω ευρύτατες αντιλήψεις, αλλά εδώ, α, δε θα συμφωνήσω καθόλου μαζί σου. Είπαμε ακρίβυναν πολύ οι ηλεκτρολόγοι αλλά όχι με το που θα'ρθει για καμένη ασφάλεια, τον βουτάμε και μετά τον κάνουμε και βούκινο. Είναι ένας πολύπαθος κλάδος οι ηλεκτρολόγοι, σε κάθε συνεργασία πρέπει να αμείβονται.

Και έρχεται και το τρίτο χτύπημα! «τα μαύρα εσώρουχα μου είναι το φετίχ μου. Κάνε τα δικά σου». Ποια; Το σουτιέν το ενισχυόμενο και το δαντελωτό σλιπ που δεν μπαίνει στο πλυντήριο; Ποτέ! Χίλιες φόρες το τζίνι μπρα, που η Σάντρα δεν το φοράει και ζαρώνει το δέρμα, ενώ πετάνε και από το πλάι παχάκια, ενώ η Ντανιέλ το φορεί και μέσα απ'το πιο στενό της ζιβάγκο και είναι πολύ ευτυχισμένη από το γεγονός, σα να'χει πιει μια νταμιτζάνα τσίπουρο!

Μετά από ώρα και μια διεύρυνση των οριζόντων των δικών μου, για το πώς η κρίση επηρεάζει ποικιλοτρόπως τους εργαζόμενους τεχνίτες, ανασηκώνοντας τους σε σύμβολα του σεξ, σε σχέση με άλλους επαγγελματίες, ξαναρχίζει η ταινία με τον ομορφότατο τότε Αντυ Γκαρσία. Όμως είχε χάσει την λάμψη του στα μάτια μου! Ένας απλός ντεντέκτιβ του FBΙ, πώς να συγκριθεί με τον κυρ Αντώνη τον ηλεκτρολόγο και τον κύριο Χαρίλαο τον υδραυλικό! Εδώ το λέει η Ζέτα και οι φίλες της, που είναι και επαγγελματίες, εμείς οι απλές σινεφίλ θα διαφωνήσουμε;