H Αθηναΐς Νέγκα «βράβευσε» τη Σάττι με ένα αχρείαστο σχόλιο στα MAD VMA: Δίκαια αμήχανη η Μαρίνα
Η φράση που κόπηκε στο μοντάζ και η νέα ανάρτηση της Αθηναΐς Νέγκα η οποία υπερασπίζεται την κίνησή της.
Η 20η χρονιά για τα MAD VMA 2024, δεν είχε μόνο μουσική και βραβεία για τους καλλιτέχνες, αλλά εξελίχθηκε και σε μία βραδιά όπου ορισμένοι από τους τιμώμενους καλλιτέχνες, αλλά και μερικοί καλεσμένοι που τους έδωσαν τα βραβεία, έκαναν ιδιαίτερα σχόλια. Μερικά με μία επίφαση επικαιρότητας και ενδυνάμωσης, όπως εκείνο της Δέσποινας Βανδή για τη γυναικεία κακοποίηση (δες εδώ). Υπήρξε όμως και μία άβολη στιγμή. Όταν η δημοσιογράφος Αθηναΐς Νέγκα έδωσε το βραβείο στη Μαρίνα Σάττι ως την καλύτερη Pop γυναίκα καλλιτέχνη της χρονιάς.
Κάποιοι χαρακτήρισαν το σχόλιό της πριν τη βράβευση, εκτός τόπου και χρόνου και δεν είχαν άδικο.
Η αμηχανία της Μαρίνας Σάττι και η νέα τοποθέτηση της Αθηναΐς Νέγκα
Τα μουσικά βραβεία MAD VMA εκτός από μία μουσική καθαρά εκδήλωση, ως μία μεγάλη συναυλία που ενώνει καλλιτέχνες διαφορετικού ύφους και καριέρας, είναι και ένα καθαρά τηλεοπτικό show, αφού το ευρύ κοινό θα το δει εξ ολοκλήρου από το Mega σε λίγες ημέρες. Έχει διαφορετικά και πιο απλά χαρακτηριστικά ως project. Σε καμία περίπτωση δεν είναι πεδίο για να λύνονται προσωπικές διαφορές ή για να ειπωθούν κριτικές για κάποιον καλλιτέχνη ή να του θυμίσουμε κάτι στο οποίο διαφωνήσαμε μαζί του.
Μοιάζουν εκτός τόπου και χρόνου όλα αυτά. Για αυτό και εξαρχής θα χαρακτηρίσω άκομψο και άτοπο το σχόλιο που έκανε η δημοσιογράφος Αθηναΐς Νέγκα, λίγο πριν βραβεύσει στην σκηνή την Μαρίνα Σάττι ως την καλύτερη γυναίκα pop καλλιτέχνη της χρονιάς.
Εκείνη τη στιγμή ο καλεσμένος που παραδίδει το βραβείο, λειτουργεί και ως οικοδεσπότης, ως ο ενδιάμεσος του κοινού (που ψηφίζει για τα βραβεία) εκπρόσωπος που τιμά και σέβεται την διάκριση του (ή της) καλλιτέχνη. Η δημοσιογράφος λίγο πριν ανέβει στη σκηνή η Μαρίνα Σάττι, θυμήθηκε το γνωστό περιστατικό στην πρόσφατη Eurovision, όπου η τραγουδίστρια που εκπροσώπησε φέτος τη χώρα μας στον διαγωνισμό, χασμουρήθηκε στη συνέντευξη τύπου ενώ μιλούσε η συνάδελφός της από το Ισραήλ, ως μία κίνηση διαμαρτυρίας. Η οποία στη συνέχεια δικαιολογήθηκε από την ΕΡΤ, ως η κούραση της στιγμής.
Η Αθηναΐς Νέγκα είπε λίγο πριν τη βραβεύσει: «Είμαι εδώ για να βραβεύσω, τον καλύτερο Pop Καλλιτέχνη. Θα μπορούσα να χασμουρηθώ, αλλά δεν θα το κάνω γιατί την εκτιμώ πάρα πολύ σαν τραγουδίστρια, αν και διαφωνώ μαζί της. Μαρίνα, έλα!»
Η Μαρίνα ήρθε στη σκηνή, ούσα αμήχανη αλλά δεν σχολίασε την κριτική και ευχαρίστησε το κοινό που την αγαπά και τη στηρίζει. Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν απαντούσε στο σχόλιο της Νέγκα;
Όσο και να διαφωνούσε μαζί της για αυτό που έκανε στο παρελθόν, δεν ήταν η στιγμή για να της το θυμίσει. Μάλιστα αυτή η φράση, μας έκανε εντύπωση που τελικά στο βίντεο που τα πρωινά προγράμματα πρόβαλλαν από τις εκπομπές τους υπήρχε, αλλά στο γενικό βίντεο με τις βραβεύσεις που το ίδιο το Mad ανήρτησε στο κανάλι του στο YouTube, δεν υπάρχει. Μένει να δούμε αν τελικά, το δούμε όταν προβληθεί όλη η βραδιά από το Mega.
Η Αθηναΐς Νέγκα με νέα πρωινή ανάρτησή της δικαιολόγησε τη στάση της, μιλώντας για ακεραιότητα: «Αν έχω εκφράσει πως διαφωνώ πολύ με κάποιον, δεν μπορώ να ενθουσιαστώ μαζί του λίγες μέρες αργότερα, θα ήταν υποκρισία, δεν είμαστε νήπια, όλα να τα γυρίζουμε. Εκτιμώ ειλικρινώς το ταλέντο. Στην εποχή που δεσπόζει το «Είμαι ο εαυτός μου, υπάρχει και η δύσκολη ακεραιότητα. Διαλέγεις».
Και ενώ η Δανάη Μπάρκα σχολιάζοντας την κίνηση της δημοσιογράφου δήλωσε πως μοιάζει σα να αμαύρωσε τη χαρά της Σάττι λίγο πριν βραβευτεί, η Νέγκα μίλησε στην εκπομπή της Ελένης Τσολάκη, υπερασπιζόμενη ξανά την κίνησή της. Και μεταξύ άλλων είπε: «Δεν αισθάνθηκα ότι αμαύρωσα τη χαρά της. Συνεχίζω να διαφωνώ μαζί της».
Αυτό, όμως είναι το δεύτερο λάθος της δημοσιογράφου. Ανεξάρτητα αν συμφωνούμε με την κρίση της για τη Μαρίνα Σάττι, δεν είναι το κατάλληλο πεδίο, αυτά τα βραβεία για να δείξει πως επιμένει με την κριτική που έκανε στο παρελθόν στην τραγουδίστρια.
Κανείς μας άλλωστε δεν θα την κατηγορούσε ότι υπαναχώρησε, επειδή απλά θα της έδινε ένα βραβείο. Θα αποκτούσε μεγαλύτερη αξία το «Διαφωνώ μεν μαζί σου, αλλά σε σέβομαι», αλλά χωρίς λόγια.