Ο Βρετανός σχεδιαστής μόδας Giles Deacon αποκαλύπτει τις νέες συλλογές ρούχων του

Ο Βρετανός σχεδιαστής μόδας Giles Deacon αποκαλύπτει τις νέες συλλογές ρούχων του

που διεγείρουν όλες τις αισθήσεις και μπορούν να πλυθούν στο πλυντήριο εμπνευσμένος από το Ariel και το Lenor

Την Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014, ο Διεθνής Σύμβουλος Μόδας της P&G, σχεδιαστής Giles Deacon, παρουσίασε σε αποκλειστικότητα τις τελευταίες του συλλογές με ρούχα που πλένονται στο πλυντήριο. Στις συλλογές περιλαμβάνεται και η συλλογή «Dress for Yes» για το Lenor.


Ο Deacon σχολίασε: «Ύστερα από ένα χρόνο συνεργασίας με το τμήμα Fabric Care της P&G, είδα τις προόδους τους σε ό,τι αφορά τη φροντίδα των ρούχων. Έχω περάσει αρκετό χρόνο με την ταλαντούχα ομάδα τους στο Κέντρο Καινοτομίας στις Βρυξέλλες και έχω δει την πρόοδο στη δουλειά που κάνουν εκεί. Πηγή έμπνευσης για μένα ήταν αυτό που μπορεί να κάνει το Lenor για να εξασφαλίσει ότι τα ρούχα παραμένουν όμορφα για αρκετό καιρό μετά τη σχεδίασή τους. Για αυτήν τη νέα συλλογή εμπνεύστηκα από την μακρο-τάση της μόδας και των υφασμάτων που διεγείρουν όλες τις αισθήσεις. Ξεκίνησα να δημιουργώ σχέδια που αναδεικνύουν ό,τι καλύτερο διαθέτει κάθε brand. Για το Lenor, επικεντρώθηκα στην προσπάθεια να δώσω στους ανθρώπους τη σιγουριά να φορούν ένα ρούχο όλη την ημέρα και να νιώθουν τόσο υπέροχα φορώντας το μέχρι το βράδυ όπως ένιωθαν όταν το φόρεσαν για πρώτη φορά το πρωί.»

Η P&G Future Fabrics φέρνει κοντά τους κορυφαίους παγκοσμίως ειδικούς μόδας και υφασμάτων σε μια γιορτή για τις αισθήσεις.

Το τμήμα Fabric Care της P&G αποκάλυψε αποκλειστικά τις κινήσεις που κάνει για να καλύψει τις πολυ-αισθητήριες τάσεις της μόδας και πώς ανταποκρίνεται στην πρόκληση της διατήρησης της ομορφιάς και της διάρκειας των ρούχων για τους καταναλωτές. Η φετινή έκθεση P&G Future Fabrics φιλοξενήθηκε στο πολύβουο Βερολίνο. Για τα brand του τμήματος Fabric Care, κλήθηκαν κορυφαίοι ειδικοί από τα τμήματα μόδας, υφασμάτων και ανθρώπινης ψυχολογίας προκειμένου να συζητήσουν για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις σε ό,τι αφορά τα υφάσματα αλλά και τον τρόπο που οι ασυνείδητες αποφάσεις μας επηρεάζουν τις απόψεις μας για τα ρούχα.

Μια σημαντική ομιλία του John Turner, διευθυντή του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της P&G, εστίασε στο ΓΙΑΤΙ οι προτιμήσεις και οι απόψεις που έχουν οι άνθρωποι για τα ρούχα τους αλλάζουν. Ο Turner αποκάλυψε ότι οι επιστήμονες της P&G παρουσιάζουν νέες εξελίξεις στην προσέγγιση τριών βημάτων FibreSCIENCE, όσον αφορά τον καθαρισμό, την προστασία και τη βελτίωση της εικόνας των ρούχων. Οι εξελίξεις αυτές εστιάζουν στην παράταση και τη βελτίωση των πολυαισθητηριακών ιδιοτήτων των υφασμάτων που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τα ρούχα τους, δηλαδή την εμφάνιση, την αίσθηση και το άρωμά τους. Ο κύκλος ζωής των ρούχων μας συχνά είναι σύντομος, γιατί δεν φροντίζουμε σωστά αυτές τις ιδιότητες.

Ο Turner σχολίασε: «Οι ντουλάπες μας είναι γεμάτες ρούχα, αλλά φοράμε μόνο το 20% στο 80% των περιπτώσεων. Γιατί λοιπόν δεν φοράμε τα υπόλοιπα; Γιατί σταματήσαμε να αγαπάμε κάποιο ρούχο για το οποίο ξοδέψαμε τα χρήματά μας που με κόπο βγάλαμε; Η P&G εξετάζει τη φροντίδα των υφασμάτων από μια νέα οπτική για να βρει την απάντηση. Φέρνουμε την επανάσταση εφαρμόζοντας αποτελέσματα από πρόσφατες έρευνες στη γνωστική επιστήμη της ανθρώπινης αντίληψης προκειμένου να κατανοήσουμε ΓΙΑΤΙ απορρίπτουμε ένα ρούχο και πώς η σχέση μας με τα ρούχα αλλάζει με τον καιρό. Εφαρμόζοντας αυτές τις γνώσεις στο FibreSCIENCE επαναπροσδιορίζουμε τη σημασία της φροντίδας των υφασμάτων για τους καταναλωτές και τα ρούχα τους.»

Η γνωστική επιστήμη συναντά τη μόδα και τα υφάσματα


Το Première Vision, επίσημος συνεργάτης της P&G Future Fabrics στο χώρο των υφασμάτων, άνοιξε με μια παρουσίαση της Associate Fashion Director, Sabine Le Chatelier, σχετικά με τη μόδα ως πολυαισθητηριακή εμπειρία, η οποία παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο τα υφάσματα δεν απευθύνονται μόνο στα μάτια αλλά πρόκειται για μια αλχημεία που αφορά την όραση, την αίσθηση και τη συμπεριφορά. Επίσης, παρουσιάστηκαν οι σύγχρονες τάσεις του κλάδου στα υφάσματα όπου η φαντασία και η τεχνολογία συνδυάζονται για να παρέχουν συναρπαστικές καινοτομίες, με υφάσματα που μπορούν να πλυθούν, που απαιτούν ελάχιστη φροντίδα και μπορούν να διατηρηθούν.

Αυτή η τάση της μόδας που απευθύνεται σε πολλές αισθήσεις ερευνήθηκε περαιτέρω στο πλαίσιο μιας παρουσίασης που έκανε o ψυχολόγος ειδικός στην γνωσιακή επιστήμη, Δρ Lawrence Rosenblum, ο οποίος αποκάλυψε ότι τα τελευταία χρόνια στην έρευνα της αντιληπτικής ψυχολογίας γίνεται ολοένα και περισσότερο λόγος για μια «πολυ-αισθητηριακή επανάσταση», γεγονός που δείχνει ότι οι αισθήσεις μας επηρεάζουν πάντα η μια την άλλη και έχουν αντίκτυπο στις προτιμήσεις και τις διαθέσεις μας, πολύ περισσότερο από ό,τι αντιλαμβανόμαστε και συχνά με τρόπους που ούτε καν γνωρίζουμε. Η συνεργασία του Δρ Rosenblum με την P&G δείχνει με ποιον τρόπο οι χιλιάδες διαισθητηριακές επιρροές που ασκούνται στην εμπειρία μας με τη μόδα - αυτό που βλέπετε, η αίσθηση στην αφή σας, η μυρωδιά που μυρίζετε - επηρεάζουν τη σχέση που έχουμε με τα ρούχα και την τελική μας απόφαση για το τι θα φορέσουμε.

Ο Robert van Pappelendam, Αντιπρόεδρος του τμήματος P&G Fabric Care της P&G, σχολίασε:
«Πέρυσι, ανακοινώσαμε ότι αποστολή της P&G είναι να επαναπροσδιορίσει και να αναδείξει τη σημασία της καθαριότητας και της φροντίδας των ρούχων. Φέτος, σε συνεργασία με τους εξαιρετικούς συνεργάτες μας, προχωράμε αυτή την αποστολή σε άλλο επίπεδο, στην εξερεύνηση του τρόπου με τον οποίο η ανθρώπινη ψυχολογία και η γνωστική ανάλυση της συμπεριφοράς βοηθούν στην τόνωση της καινοτομίας των προϊόντων. Στο τμήμα Fabric Care της P&G προσπαθούμε διαρκώς να ανταποκριθούμε στις ολοένα εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Από την επιστημονική έρευνα μέχρι τη σχεδίαση των ρούχων είμαστε διαρκώς ενήμεροι για τα πλεονεκτήματα που μπορούμε να αποκομίσουμε από την μεγαλύτερη κατανόηση της γνωστικής συμπεριφοράς. Είναι εξαιρετικά συναρπαστικό να μπορούμε να καινοτομήσουμε και να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας σε τέτοιο επίπεδο και πιστεύουμε ότι αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία των προϊόντων σήμερα.»