Pavillon Des Folies: Το ντεμπούτο του Alessandro Michele για τον Valentino είναι γεγονός

Ναταλία Κατσακιώρη

Το πιο πολυαναμενόμενο show της φετινής Εβδομάδας Μόδας μας έφερε ένα βήμα πιο κοντά στην εύθραυστη φύση μας.

Εξαρχής αυτή η σύμπραξη φάνηκε ότι μπήκε στη ζωή μας για να ταράξει τα νερά. Όταν μιλάμε εξάλλου για τον Alessandro Michele, τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Valentino, ξέρουμε ότι το «φυσιολογικό», ό,τι και αν σημαίνει αυτό, είναι μάλλον αδύνατο. Ο ίδιος αποφάσισε να πραγματοποιήσει το πρώτο του show στο Παρίσι αναμειγνύοντας στο ίδιο catwalk ανδρικά και γυναικεία looks και βάφτισε την SS25 collection του κορυφαίου ιταλικού maison «Pavillon Des Folies», σηματοδοτώντας τη νέα εποχή του Valentino.

Loewe & Victoria Beckham: Όσα ξεχωρίσαμε στα shows τους στο PFW

O χώρος, όπου πραγματοποιήθηκε το show ήταν φωτισμένος ελάχιστα και μεγάλα αλλά και μικρότερα έπιπλα τοποθετήθηκαν ανάμεσα στο κοινό, σκεπασμένα με λευκά σεντόνια, δίνοντας την αίσθηση ενός σπιτιού που έχει χρόνια να ανοιχτεί. Το πάτωμα έμοιαζε με έναν καθρέφτη που έχει ραγίσει και εξαρχής κανείς μπορούσε να πιάσει το νόημα της νέας συλλογής του Michele, αφού και μόνο η ατμόσφαιρα σε έκανε να αισθάνεσαι αρκετά ευάλωτος και εύθραυστος. Όπως το συνηθίζει ο ίδιος, άφησε ένα αρκετά μεγάλο καλλιτεχνικό σημείωμα, προσπαθώντας να μας μυήσει στην μετά-Gucci εποχή του.

«Είμαστε εύθραυστα πλάσματα, συνεχώς εκτεθειμένα στην αίσθηση του ορίου. Ακουμπάμε στις μύτες των ποδιών σε καθρέφτες που θρυμματίζονται κάτω από το βάρος μας», έγραψε ο Michele στις σημειώσεις του. «Καθώς περπατάμε, κανένα βήμα δεν έρχεται χωρίς τον κίνδυνο να σκοντάψουμε και να πέσουμε. Καθώς αναπνέουμε, καμία αναπνοή δεν έρχεται χωρίς μια σκιά ευαλωτότητας. Κινούμαστε, ασταθείς, μέσα σε έναν παροδικό ορίζοντα χωρίς μονοπάτι διαφυγής. Αυτή η ακριβής συνθήκη, ωστόσο, είναι που μας εισάγει στο αληθινό νόημα της διάστασης του χρόνου». Είμαστε θνητοί, ευάλωτοι και τρωτοί, αλλά αυτή η πολυτέλεια που έχουμε η κάθε στιγμή μας να είναι μοναδική και αναντικατάστατη, είναι που κάνει στην πραγματικότητα ακόμα και τους «θεούς» να μας ζηλεύουν.

Ο ίδιος καταπιάστηκε στη συνέχεια με την έννοια της ομορφιάς, που δεν χρειάζεται σύμφωνα με τον Michele να κάνει το οτιδήποτε άλλο ή να αποδείξει κάτι παραπάνω. Σαν άλλος Oscar Wilde βάζει τις αρχές του αισθητισμού στη συζήτηση και φέρνει ένα αποτέλεσμα στο catwalk άκρως μυστηριακό, όπου η πολυτέλεια είναι το βασικό συστατικό. Βελούδα, γούνες, dramatic βέλη στο πρόσωπο, τούλι, κοσμήματα στο πρόσωπο και εντυπωσιακά head pieces, δαντέλες και βολάν, μπροκάρ υφάσματα και αξεσουάρ όπως γάντια, καπέλα και μεγάλοι φιόγκοι δημιούργησαν μία συλλογή που πάντρεψε την signature αισθητική του Michele με το όραμα και την κληρονομιά του Valentino.

Catwalk looks:

«[Η ομορφιά είναι] αυτή η μοναδική ικανότητα βαθιάς αίσθησης και σύνδεσης με κάτι που αποκαλύπτει ένα νέο σύμπαν νοήματος», έγραψε στη συνέχεια του σημειώματός του ο Michele. «Το ανείπωτο ενός φωτός, η ιερότητα ενός στήθους γεμάτου γάλα, η μεγαλοπρέπεια ενός λεπτοκεντημένου φορέματος, η μακρόχρονη παραμονή της ψυχής πάνω από τη σάρκα, το μεγαλείο του κενού, το κυνήγι των πυγολαμπίδων που αναζητούν την αγάπη, το άρωμα του υγρού χώματος , το άγγιγμα των βολάν από οργάντζα, το θαύμα των βιβλιοθηκών, οι λεπτές στρώσεις μιας ακουαρέλας,» κατέληξε. Όλες οι μοναδικές εκφάνσεις της δικής του ομορφιά αποτυπώθηκαν σε μία συλλογή που ξεπερνά την εποχή και την εποχικότητα και μιλά μόνο μέσα από το νόημά της. Ή και την ομορφιά, αφού για τον Michele αυτές είναι έννοιες ταυτόσημες.

Ο ίδιος καταχειροκροτήθηκε στο τέλος του show και κάπως έτσι είδαμε μπροστά στα μάτια μας την έναρξη μια νέας εποχής. Alessandro Michele, glad to have you back!

O «larger than life» Comme Des Garcons και ο McQueen που επιστρέφει στις μυθικές μορφές του Lee

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης