Δεν προλαβαίνετε; Οργανωθείτε σωστά!

Δεν προλαβαίνετε; Οργανωθείτε σωστά!

5 εύκολα tips διαχείρισης χρόνου, που θα σας λύσουν τα χέρια

Οργανώστε την πολυάσχολη καθημερινότητά σας εξοικονομώντας χρόνο για τον εαυτό και τους αγαπημένους σας.

1) Συγκεντρωθείτε
Γράψτε σε ένα post it, με σειρά σημαντικότητας, τα πράγματα που έχετε να κάνετε κάθε μέρα. Κολλήστε το χαρτάκι στο σπίτι ή στο γραφείο σας, σε επιφάνεια που βλέπετε συχνά. Όσο εκπληρώνετε τις υποχρεώσεις σας, τόσο η λίστα σας θα αλλάζει.


2) Φτιάξτε ένα καθημερινό πρόγραμμα
Θα δείτε ότι έτσι θα γίνετε πολύ πιο αποτελεσματική. Ρίξτε μία ματιά στα ραντεβού και τα meetings σας από την προηγο΄πυμενη ημέρα. Σημειώστε στο πλάνο σας τις ώρες έναρξης και λήξης τους. Στα ενδιάμεσα διαστήματα κανονίστε τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σας. Μην ξεχνάτε να κάνετε πρόγραμμα μόνο για το 70% της ημέρας σας. Το υπόλοιπο 30% αξιοποιήστε το για ό,τιδήποτε έκτοκτο μπορεί να προκύψει.


3) Μην διστάζετε να αναθέσετε σε άλλους κάποιες από τις υποχρεώσεις σας
Κοιτάξτε την λίστα με τα πράγματα που έχετε να κάνετε και εντοπίστε αυτά που μπορείτε να αναθέσετε στην οικογένεια ή τους συναδέλφους σας. Μάθετε τα παιδιά σας να κάνουν κάποια πράγματα μόνα τους (ντύσιμο, τακτοποίηση δωματίου).


4) Εξασκηθείτε στο multitasking
Όσο σημαντικό είναι να είστε συγκεντρωμένη στα projects σας, άλλο τόσο είναι να μπορείτε να φέρνετε εις πέρας τις υποχρεώσεις που δεν χρειάζονται την απόλυτη προσοχή σας. Μαγειρέψτε το δείπνο της οικογένειας την ώρα που μιλάτε στο τηλέφωνο για δουλειά. Αρχειοθετείστε τα mail σας την ώρα που χαζεύετε στην τηλεόραση.


5) Εξετάστε αναλυτικά το πρόγραμμα της επόμενης εβδομάδας
Προσπαθείστε να βρείτε συντομότερους, πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κάνετε πράγματα. Οργανώστε τις δουλειές σας από την προηγούμενη εβδομάδα με την βοήθεια φίλων ή συναδέλφων σας.

Διαβάστε ακόμα:
Κάντε οικονομία στη βενζίνη σας με 4 βασικά tips!
Πώς να καθαρίσετε το πλυντήριο ρούχων σας!
Απαλλαγείτε από τους πιο δύσκολους λεκέδες στο πι και φι!