Η Jennifer Lopez είπε να βγάλει βόλτα τους κοιλιακούς της
Όταν είσαι η JLo, αν δεν έχουν οι κοιλιακοί σου έχουν δικαίωμα στη δημοσιότητα, τότε ποιος έχει;
Πριν δυο μέρες η σούπερ σταρ και κομματάκι εγωκεντρική τραγουδίστρια/ηθοποιός/σχεδιάστρια/καλλιτέχνης/άνθρωπος Λατίνα, έκανε μια guest εμφάνιση στο κατάστημα της αλυσίδας Best Buy στο Λος Άντζελες για να διαφημίσει με την παρουσία της την νέα ταμπλέτα της Blackberry, Blackberry Playbook tablet. Μέρος της συμφωνίας της JLo με την εταιρεία, ήταν να υπογράψει αντίτυπα του νέου της άλμπουμ και να ποστάρει μια σειρά από tweets στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter που να ενημερώνει τους ακολούθους της που βρίσκεται και που μπορούν να την βρουν και να τη θαυμάσουν –οι κοιλιακοί δεν άφησαν τσάμπα τη ζεστασιά του σπιτιού τους, άλλωστε.
Μερικά από αυτά που ανέβασε η larger than life περσόνα ήταν τα εξής:
«Πάω να πάρω το καινούργιο μου @Blackberry #Playbook σήμερα στο @BestBuy @6μ.μ. W. Pico WLA... Θα μου κάνετε παρέα;»
«Κατευθύνομαι προς το @BestBuy στο PICO του Δυτικού LA... για να τσεκάρω το @Blackberry #Playbook. #LOVE? Χωρά μέσα στην τσάντα μου! Θα έρθετε; Θα σας δω σύντομα!»
Όλα αυτά ωραία και καλά, άλλωστε το έχουμε καταλάβει εδώ και καιρό πως οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν μυριστεί την επιρροή που έχει το Twitter στον κόσμο και ειδικά στο νεανικό κοινό και χρησιμοποιούν κάθε δυνατό μέσο για να πουλήσουν μέσω αυτού τα προϊόντα τους, με λίγη βοήθεια από τους διάσημους celebrity «φίλους» τους. Μια βασική απορία, μόνο. Η JLo μπορεί να έχει λογαριασμό στο Twitter και να μοιράζεται τα νέα της σε αυτό μέσα από το κινητό της –αν και είναι πολύ πιθανόν να έχει μισθώσει κάποιον για αυτή τη δουλειά. Είμαστε σίγουροι όμως πως ξέρει τι ακριβώς είναι η ταμπλέτα και ποια η χρήση της; Γιατί βάσει της προσωπικότητάς της και του, για να το θέσουμε κομψά, έντονου ταπεραμέντου της, είναι πολύ πιθανόν να πιστεύει πως είναι απλώς ένας νέος καθρέφτης τελευταίας τεχνολογίας.