Η Meghan Markle επιστρέφει στο Netflix με εκπομπή μαγειρικής και lifestyle

Πατούλια Κατερίνα
Η Meghan Markle επιστρέφει στο Netflix με εκπομπή μαγειρικής και lifestyle

H Meghan Markle επιστρέφει στο Netflix, μετά το ντοκιμαντέρ με τον Harry σε μια εκπομπή που θα θυμίζει το παλιό της blog.

Τέσσερις μήνες μετά το λανσάρισμά του, το e-shop της Meghan Markle υπό το brand, American Riviera Orchard παραμένει περίπου ανενεργό, σε διαδικασία συλλογής ηλεκτρονικών διευθύνσεων.

H Meghan επιστρέφει στο Netflix

Και μιας και το εγχείρημα του e-shop προχωράει με αργούς ρυθμούς, η δούκισσα βρήκε τον χρόνο, να ασχοληθεί με ένα νέο πρότζεκτ στο Netflix.

Από τον Απρίλιο του 024, το Deadline είχε αναφέρει πως η Markle επιστρέφει με ένα σόου στη δημοφιλή πλατφόρμα, στο οποίο θα μαγειρεύει, θα ασχολείται με την κηπουρική και την ψυχαγωγία και θα γιορτάζει τις φιλίες της.

Ο τίτλος της εκπομπής δεν έχει γίνει γνωστός ακόμα αλλά η παραγωγή ανήκει στη Sony Pictures Television και στην διεύθυνση παραγωγής θα βρεθεί η Leah Hariton η οποία είναι στο τιμόνι δημοφιλών σόου, όπου το Selena + Chef, της Selena Gomez ενώ στην σκηνοθεσία θα βρεθεί ο Michael Steed, στενός συνεργάτης του Anthony Bourdain.

H Meghan είναι κομμάτι των παραγωγών, μαζί με τους Chanel Pysnik, Eli Holzman, Hariton και Aaron Saidman και γνωρίζουμε πως η εκπομπή έχει ήδη γυριστεί.

Σύμφωνα με πηγή του Daily Beast, όλα πήγαν καλά αλλά δεν έχουμε ακόμα ημερομηνία ακριβούς διάθεσης στο κοινό.

Κανείς δεν γνωρίζει αν στο σόου αυτό θα δούμε κάποιους από τους διάσημους φίλους της Markle όπως συνέβη και με το podcast Archetypes.

Η αλήθεια για το μέλλον της σχέσης Kate - William και Harry- Meghan προβλέπεται ζοφερό

Προβλήματα στον παράδεισο των Harry και Meghan

Ο συγγραφέας Tom Quinn αναφέρθηκε πρόσφατα στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν Meghan και Harry μετά τις απανωτές επαγγελματικές τους αποτυχίες. Μιλώντας αποκλειστικά στη Mirror US, ο royal expert είπε:

«Υπάρχει μια αυξανόμενη ρήξη μεταξύ του Χάρι και της Μέγκαν που προκαλείται από την αυξανόμενη ανησυχία της Μέγκαν για το γεγονός πως η ζωή της δεν πηγαίνει προς την κατεύθυνση που είχε σχεδιάσει. Η ίδια λατρεύει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και μισεί το γεγονός ότι οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πως το τι κάνει εκείνη και ο Χάρι δεν ενδιαφέρουν πλέον πολύ το αμερικανικό κοινό».

Οι Sussexes υπέγραψαν πενταετές συμβόλαιο με το Netflix όταν αποχώρησαν από τη βασιλική οικογένεια, κι ενώ απομένει ένας χρόνος στο συμβόλαιο η Meghan, δεν υπάρχουν νέα για το αν θα ανανεωθεί αυτό.

Η Δούκισσα του Sussex έχει επίσης λανσάρει το lifestyle brand της American Riviera Orchard, αλλά δεν έχει ακόμη πουλήσει κανένα προϊόν στους θαυμαστές της που περιμένουν.

«Με την είδηση ​​ότι το συμβόλαιο του ζευγαριού με το Netflix μπορεί να απειλείται, μαζί με το χάος από το λανσάρισμα του νέου site, η Meghan βλέπει κάθε επιχειρηματικό της πλάνο να ναυαγεί.

Το American Riviera Orchard κυκλοφόρησε τον Μάρτιο, με ελάχιστες λεπτομέρειες να αποκαλύπτονται για το τι θα πουλούσε η Meghan. Αργότερα προέκυψε ότι η Μarkle θα πουλά οικιακές συσκευές κουζίνας και οικιακά σκεύη, τη δική της σειρά ελαίων, βούτυρα ξηρών καρπών, μαρμελάδες και κονσέρβες, καθώς και αρώματα και έπιπλα για το σπίτι. Mέχρι στιγμής έχουμε δει μόνο την περιβόητη μαρμελάδα.