H Stella McCartney κυκλοφόρησε την πρώτη της AI καμπάνια προειδοποιώντας για την οικολογική κρίση

Η νέα της καμπάνια μιλάει για την εξαφάνιση των πτηνών και χρησιμοποιεί το AI για καλό.
Ο συνδυασμός της Stella McCartney και του AI δεν είναι σίγουρα κάτι που θα περίμενες να δεις ή να ακούσεις. Γιατί αν ξέρεις και παρακολουθείς την ταλαντούχα σχεδιάστρια, θα ξέρεις πολύ καλά ότι η ίδια είναι από τους πρώτους designers που μίλησαν για βιωσιμότητα και έκαναν συστηματική και ουσιαστική έρευνα γύρω από τους νέες οικολογικές πρακτικές που μπορεί να υιοθετήσει η μόδα. Οπότε σίγουρα δεν περίμενες να κάνει μία νέα καμπάνια βασισμένη στο AI, μία ανεξερεύνητη ακόμα σε πολλά πεδία τεχνολογία, που κατακτά σιγά-σιγά τη ζωή μας. Και μάλιστα ιδιαίτερα δυναμικά.
4 εύκολα αξεσουάρ που θα κάνουν τα σύνολα σου να ξεχωρίζουν τις μέρες με κρύο

Κι όμως η νέα «Save What You Love» campaign του οίκου Stella McCartney χρησιμοποίησε για πρώτη φόρα AI σε ένα project της Βρετανίδας σχεδιάστριας, το οποίο είδαμε αρχικά στην Spring/Summer 2025 collection της που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο. Εκεί μίλησε για πρώτη φορά για την εξαφάνιση των πτηνών και όλους τους λόγους που η μόδα θα πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιεί φυσικά φτερά πουλιών.
«Save What You Love»: Τα ψηφιακά περιστέρια της Stella McCartney μας έκαναν να αναρωτηθούμε.
Η Summer 2025 campaign της Stella McCartney δεν αφορά μόνο τη μόδα - αλλά είναι μια ιδιαίτερη ματιά σε έναν κόσμο, όπου η ομορφιά της φύσης υπάρχει μόνο σε ψηφιακή μορφή. Με πρωταγωνιστές τις Myha'la, Alex Consani, Eva Mendes και RAYE, η καμπάνια -που φωτογραφήθηκε από τον Ethan James Green στη Νέα Υόρκη- παρουσιάζει τις πρωταγωνίστριες να ποζάρουν μαζί με περιστέρια, τα οποία δημιουργήθηκαν μέσω AI. σουρεαλιστικά υβριδικά πουλιά.
Τα σουρεαλιστικά αυτά υβριδικά πουλιά συμπληρώνουν τις φωτογραφίες της καμπάνιας πλάι στις μούσες της σεζόν, ενώ είναι πράγματι εξαιρετικά αληθοφανή σε βαθμό που ένας μέσος θεατής πιθανότατα να μην καταλάβει το μέσο δημιουργίας τους. Η απόφαση να ενσωματωθούν τεχνητά πλάσματα δεν είναι μόνο αισθητική, αλλά πρόκειται για μια προειδοποίηση της σχεδιάστριας προς το κοινό, που θέλει να σχολιάσει δεικτικά, ότι σύντομα ίσως χρειαζόμαστε την τεχνητή νοημοσύνη για να αναπαραστήσουμε τα είδη πτηνών που δεν θα εξαφανιστούν τελικά από τον πλανήτη μας.

Και κάπως έτσι το AI κατάφερε να χρησιμοποιηθεί για έναν θετικό σκοπό, αποδεικνύοντας πως η τεχνολογία δεν είναι εχθρός μας. Εχθρός μας είναι η αλόγιστη χρήση της και η έλλειψη ηθικών κανόνων στην εξέλιξή της.
Ριγέ πουλόβερ: Είναι το cozy item που προτιμά η Ζέτα Μακρυπούλια τις κρύες μέρες
