O οίκος Louis Vuitton στην κορυφή της πολυτέλειας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΟΣ
Για έβδομη συνεχή φορά ο οίκος που ανήκει στον όμιλο LVMH βρίσκεται στην πρώτη θέση.
Με ποσοστιαία αύξηση 7% της αξίας του από πέρυσι ο οίκος Louis Vuitton που ανήκει στον κολοσσό LVMH βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα πιο πολυτελή προϊόντα για το 2012 σύμφωνα με την Millward Brown Optimor's 2012 BrandZ έκθεση. Η αξία του ξεπερνά τα 20,6 δισεκατομμύρια ευρώ με τον οίκο Hermès, στον οποίο ο LVMH έχει μερίδιο μετοχών, να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με επίσης αύξηση της αξίας του από το 2011 κατά 61% και αξία που αγγίζει τα 15,24 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τρίτος έρχεται ο διάσημος για τα ρολόγια του Rolex, τέταρτος ο οίκος Chanel και πέμπτος ο Gucci ενώ στην έκτη θέση κάνει το ντεμπούτο του ο ιταλικός Prada που μετά την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο του Hong Kong είδε την αξία του να φτάνει τα 4,54 δισεκατομμύρια ευρώ. Τον ακολουθούν τα κοσμήματα Cartier, το κονιάκ Hennessy και η σαμπάνια Moet & Chandon στις αντίστοιχα έβδομη, όγδοη και ένατη θέση με τον βρετανικό Burberry να κλείνει τη δεκάδα μιας λίστας συνώνυμης της πολυτέλειας.