Σου τελείωσε η ενυδατική;

Σου τελείωσε η ενυδατική;

Όλοι έχουν από μια γνώμη για το οτιδήποτε και για το θέμα αυτό είναι όλοι ειδικοί. Πώς επιλέγουμε τα καλλυντικά μας;

 

Η αισθητικός συνήθως είτε από επαγγελματικό συμφέρον είτε από γνώση και εμπειρία μας προωθεί τα δικά της επαγγελματικά καλλυντικά καταδικάζοντας αυτά του εμπορίου και δη τα ακριβά brand names ως πεταμένα λεφτά στη διαφήμιση και προφανώς «ακατάλληλα για το πρόσωπο σου. Χίλιες φορές μια απλή bepanthol».

Μετά περνάς ως θύμα των ευγενικών πωλητριών στα περίπτερα των καλλυντικών και σε τουμπάρουν οι προωθητικές τους ρητορικές ικανότητες και το υπερτέλειο (ενίοτε μάσκα) βάψιμο τους. Σκας ένα σωρό λεφτά για ενυδατικές κρέμες χωρίς να έχεις αναλύσει τη σύσταση τους και σκάει σε συννεφάκι πάλι η αισθητικός σου.

Τι να κάνεις που μυρίζουν ωραία, έχουν συσκευασία για να την μοστράρεις στο μπάνιο σου και επίσης έχεις και αυτή την ευχαρίστηση της κατανάλωσης. Η τελευταία αν όχι η πρώτη πάντως που θα σε κυνηγήσει θα είναι η μητέρα, η οποία ανέκαθεν σε κυνήγαγε με αυτή τη μάσκα από γιαούρτι, μέλι και αυγά. Ποιος σπάει αυγά τώρα;