Βασικά μαθήματα product placement από την Britney Spears
Κάνεις που κάνεις grande επιστροφή στην μουσική σκηνή, να μην πληρωθείς και κάτι παραπάνω;
To product placement, ή ελληνιστί, η τοποθέτηση προϊόντων σε shows, σειρές και ταινίες, δεν είναι κάτι καινούργιο στην εποχή μας, αντιθέτως γίνεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ώστε οι εταιρείες παραγωγής να βγάζουν κάτι παραπάνω αλλά και οι εταιρείες των εκάστοτε προϊόντων να κερδίζουν επιπλέον διαφήμιση. Η τοποθέτηση προϊόντων όμως σε μουσικά video, τόσο ξένων καλλιτεχνών όσο και εγχώριων, είναι συνήθως ένα ενοχλητικό θέαμα, ιδίως όταν ξέρεις πως οι περισσότεροι από αυτούς τους καλλιτέχνες μπορούν να αγοράσουν ολόκληρη την εταιρεία του προϊόντος που διαφημίζουν (όχι και τόσο) έμμεσα.
Η Britney Spears, λοιπόν, κατηγορήθηκε πρόσφατα πως το παράκανε με το product placement στο νέο της videoclip για το κομμάτι «Hold It Against Me», λαμβάνοντας συνολικά έσοδα $500.000 για όλα τα προϊόντα που «έσπρωξε» μέσω αυτού.
Πιο συγκεκριμένα η Britney έκανε τα ακόλουθα στο video της: Εμφανίζεται σε μια τηλεόραση μάρκας Sony, βάζει σκιά ματιών της εταιρείας καλλυντικών Make Up Forever, κάθεται μπροστά από έναν υπολογιστή του οποίου η οθόνη δείχνει απροκάλυπτα το site γνωριμιών Plenty Of Fish (το οποίο είχε διαφημιστεί και στο video της Lady Gaga για το «Telephone»), και ψεκάζεται με ένα άρωμα, στο οποίο, στην πορεία, γίνεται ένα κοντινό πλάνο και αποκαλύπτεται πως είναι το δικό της άρωμα, «Radiance», που είχε κυκλοφορήσει πέρυσι.
Britney, το ξέρουμε πως έχεις δύο παιδιά να θρέψεις και πως, τον τελευταίο καιρό, τα οικονομικά σου δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση. Αλλά μερικά όρια και, ίσως, λέμε εμείς τώρα, λίγη αξιοπρέπεια, δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν.