Logos με κρίση ταυτότητας
ΑΛΕΞΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΗ
Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε τα logos που θα δείτε παρακάτω.
Έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ να βλέπουμε τα logos της κάθε εταιρείας με πολύ συγκεκριμένο τρόπο που αν τα δούμε κάπως διαφορετικά, μας ξενίζει. Δεν είναι τόσο η λεπτομέρεια ή η γραμματοσειρά, όσο τα χρώματα και η αίσθηση που κάθε συγκεκριμένο logo αποπνέει.
Αν λοιπόν μια εταιρεία αλλάξει το logo της από τη μια στιγμή στην άλλη, σίγουρα το κοινό δεν θα το δεχτεί με τέτοια ευκολία. Αυτό τουλάχιστον διαπιστώθηκε όταν ο Graham Smith πήρε τα logos γνωστών εταιρειών και τα άλλαξε μεταξύ τους ανά ζευγάρια, φροντίζοντας αυτά να αποτελούνται από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές. Απολαύστε τo project "Brand Reversion" στη Photo Gallery.