Έξυπνοι τρόποι για να αυξήσεις το engagement στα social media
Έτσι θα μπορέσεις να απογειώσεις το engagement rate στα posts σου.
Τα social media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν άνθρωποι που χτίζουν ολόκληρη καριέρα βασισμένη σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το TikTok και το YouTube.
Ένα πράγμα που απασχολεί πολύ τους χρήστες είναι το engagement. Με αυτόν τον όρο εννοούμε όλες τις αλληλεπιδράσεις που βοηθούν στο να αυξήσουμε τη δημοτικότητά μας. Τα likes, οι followers, τα shares, τα σχόλια και τα views είναι μερικά από αυτά.
Κι όμως μπορείς να κρύψεις τα stories σου από συγκεκριμένα άτομα
Πώς θα καταφέρεις, λοιπόν, να τα αυξήσεις και να μπορέσεις κι εσύ να γίνεις (γιατί όχι;) μια επιτυχημένη Instagrammer ή YouTuber μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα; Ακολουθούν μερικές ιδέες που θα σε οδηγήσουν εύκολα και γρήγορο στον δρόμο προς τη... δόξα, αυξάνοντας το engagement rate σου.
#1. Κάνε τη διαφορά όσον αφορά στο περιεχόμενο που δημοσιεύεις
Κανείς δεν θέλει να βλέπει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Το κλειδί για να αποκτήσεις μεγαλύτερη δημοτικότητα στις αναρτήσεις σου είναι να δημιουργείς κάτι φρέσκο, διαφορετικό και πρωτότυπο κάθε φορά. Χιουμοριστικά βίντεο και αστείες προσωπικές σου ιστορίες θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού σου και σύντομα θα αρχίσουν να τα στέλνουν σε φίλους τους, αλλά και να σχολιάζουν κάτω από τα posts σου.
#2. Προσάρμοσε το περιεχόμενο με την εκάστοτε πλατφόρμα
Κάτι που λειτουργεί και είναι επιτυχημένο στο Instagram ή το Pinterest, μπορεί να μην έχει την ίδια απήχηση στο TikTok που είναι πιο χαοτικό και έχει μικρότερο εύρος προσοχής. Γι' αυτό προσάρμοσε το περιεχόμενό σου ανάλογα με την πλατφόρμα στην οποία εμφανίζεται.
#3. Ζήτα feedback
Το κοινό των social media λατρεύει να τοποθετείται και να εκφράζει τη γνώμη του, οπότε είναι μια πολύ καλή ιδέα να αρχίσεις να ζητάς τη γνώμη των ακολούθων σου για διάφορα θέματα.
#4. Last but not least: Πάρ' το στην πλάκα!
Στο τέλος της ημέρας, πρόκειται για social media και όχι χειρουργική επέμβαση – γι' αυτό χαλάρωσε! Όσο και αν η πανδημία απέδειξε πώς οι πλατφόρμες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πραγματική πολιτιστική αλλαγή, είναι εύκολο να παρασυρθείς σε αυτόν τον διαδικτυακό κόσμο. Αν κάτι δεν λειτουργεί, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου.