Pedro García x Gala Gonzalez: Τι συμβαίνει όταν μία Influencer αποφασίζει να σχεδιάσει παπούτσια;
Η Ισπανίδα, διεθνής Influencer μόδας, Gala González και ο οίκος Pedro García ενώνουν δυνάμεις τους και δημιουργούν μία limited σειρά παπουτσιών που είναι ό,τι πρέπει για το φετινό καλοκαίρι.
Aν πατήσεις πάνω στο προφίλ της στο Instagram (@galagonzalez) θα δεις πως όταν γράφουμε στο lead διεθνής Influencer...το εννοούμε! Με πάνω από 1,2 εκατομμύρια followers η γοητευτική Ισπανίδα και ιδιοκτήτρια του brand Αmlul, φαίνεται πως «ξέρει από μόδα», με όλη τη σημασία του όρου. Και αυτήν τη γνώση της αποφάσισε να τη «διοχετεύσει» στο κοινό μέσα από μια limited edition συλλογή παπουτσιών για το φετινό καλοκαίρι. Uplifting σανδάλια, φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά, με την υπογραφή της ίδιας και του brand της, Amlul, σε flat και wedge εκδοχή κυκλοφορούν κάτω από τη σκέπη του shoe brand του Pedro García και το αποτέλεσμα -όπως θα δεις και στην παρακάτω gallery- μυρίζει καλοκαίρι!
Ο γνωστός οίκος υποδημάτων ενώθηκε με την Gala González κατά τη διάρκεια της καραντίνας για να αναπτύξει μια συλλογή που να αντανακλά τις κοινές αξίες, να γιορτάζει τη χειροτεχνία, την ηθική παραγωγή και να προβάλει το ‘Made in Spain’ ήθος.
H Gala Gonzalez
Χαρακτηριστικά αυτής της σειράς, που μπορεί να φορεθεί και καλοκαίρι αλλά και άνοιξη ή φθινόπωρο, είναι τα ανακυκλωμένα υλικά. Τα σχέδια είναι φτιαγμένα από λαμπερό δέρμα nappa με μεταλλικά φινιρίσματα και τμήματα από μεταξωτό σατέν ύφασμα τα οποία συλλέχθηκαν από το εργοστάσιο της Pedro García. Το αποτέλεσμα είναι απίθανα καλοκαιρινά σανδάλια σε μία funky παλέτα χρωμάτων που θα δεις αναλυτικά... Τα εντυπωσιακά, αλλά και άνετα αυτά, σχέδια είναι σχεδιασμένα για να χαρίσουν στη γυναίκα του σήμερα το seasonless chic style που τόσο έχουμε ανάγκη στην γκαρνταρόμπα μας.
Η σχέση της Gala και του οίκου Pedro García κρατά μια δεκαετία, όταν η Gala συνδέθηκε για πρώτη φορά με τη φιλοσοφία σχεδιασμού του brand και κατέληξε να γίνει μία από τις πιο σημαντικές του ambassadors. Το brand Amlul κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2019 και πήρε το όνομά του από το γνωστό blog που το εκτόξευσε η González στο high fashion’s radar. Η ίδια συνέχισε να πρωτοπορεί στην ιδέα του influencer και παρέμεινε μια από τις πιο περιζήτητες ψηφιακές φιγούρες του στυλ σήμερα. «Ήταν απίστευτα ευχάριστο να συμμετέχω στη μοναδική δημιουργική διαδικασία δουλεύοντας από πρώτο χέρι με τον Pedro και την ομάδα σχεδιασμού του, τους τεχνικούς και τους ειδικευμένους τεχνίτες που κάνουν το ‘Pedro García for Amlul’ πραγματικότητα», λέει η ίδια. Όταν τα social media, λοιπόν, συναντούν την τέχνη το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μοναδικό.
Δες επίσης: Οδηγός Αγοράς: 10 blazers για να έχεις το πιο κομψό ανοιξιάτικο πανωφόρι άμεσα