Τα ψηφιακά μοντέλα της Η&Μ
Αναβρασμός επικρατεί στο χώρο της μόδας μετά την παραδοχή της εταιρίας Η&Μ πως χρησιμοποίησε ψηφιακά μοντέλα.
Τις τελευταίες ημέρες μεγάλος ντόρος υπάρχει γύρω από τον τρόπο που η Σουηδική εταιρία Η&Μ αποφάσισε να παρουσιάσει τη συλλογή της από μαγιό και εσώρουχα στο e-commerce site της.
Βλέπετε όλα τα μοντέλα έχουν ακριβώς τις ίδιες αναλογίες και την ίδια πόζα. Εκπρόσωπος της Η&Μ δήλωσε πως χρησιμοποίησαν ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή και όλα τα σώματα είναι ψηφιακά, έτσι απλά πρόσθεσαν μόνο κεφάλια μοντέλων. Ο λόγος, σύμφωνα πάντα με τη σουηδική εταιρία, είναι πως ήθελαν να αναδείξουν μόνο τα ρούχα.
Οι ανταγωνιστές τους και οι σκανδιναβικοί οργανισμοί διαφήμισης από την άλλη, έχουν αντίθετη άποψη. Υποστηρίζουν πως με αυτόν τον τρόπο λανσάρονται πρότυπα γυναικών μη ρεαλιστικά, ενώ διερωτώνται αν οι απαιτήσεις της Η&Μ είναι τόσο μεγάλες που δεν υπάρχει ούτε ένα μοντέλο που να ανταποκρίνεται σε αυτές. Το ρεαλιστικό βέβαια είναι ακριβώς το αντίθετο. Η συγκεκριμένη εταιρία, απευθύνεται απλά, σε όλες τις γυναίκες χωρίς να κάνει καμία διάκριση.
Η απάντηση της Η&Μ είναι σαφής: «Θέλαμε να δείξουμε τα ρούχα, όχι τα μοντέλα. Η προσοχή του κοινού έπρεπε να επικεντρώνεται σε αυτά». Λέτε τα μοντέλα να βρήκαν τώρα και ψηφιακούς ανταγωνιστές; Ένα είναι σίγουρο. Μια νέα ψηφιακή εποχή ξεκινά και στο modeling.