Tiffany & Co: Η ιστορία πίσω από το πιο διάσημο μπλε κουτί του πλανήτη

Tiffany & Co: Η ιστορία πίσω από το πιο διάσημο μπλε κουτί του πλανήτη

Μία παράδοση σχεδόν δύο αιώνων συγκεντρώνεται σε αυτό το ιδιαίτερο τιρκουάζ με τη λευκή, σατέν κορδέλα.

Το 1837, o 25χρονος Charles Lewis Tiffany και ο συνέταιρός του John B. Young ίδρυσαν την Tifanny & Co με μία συμβολή μόλις 1000 δολαρίων από τον πατέρα του πρώτου. Σίγουρα κανείς από τους δύο δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι σχεδόν δύο αιώνες μετά, ο οίκος που δημιούργησαν από το μηδέν θα λογιζόταν ως ένα από τα πιο εικονικά brands που έχουν περάσει ποτέ από τον χώρο της μόδας. Ότι τα κοσμήματά τους θα αποτελούσαν όνειρο για πολλές γυναίκες σε όλον τον πλανήτη, άρρηκτα συνδεδεμένα με την κομψότητα και την επιβλητικότητα που φέρνουν μαζί τους.

Πέρα, όμως, από το καθαρά σχεδιαστικό κομμάτι αναφορικά με τα κοσμήματα, αυτό για το οποίο φημίζεται ο οίκος Tiffany είναι το χαρακτηριστικό του μπλε κουτάκι με τη λευκή κορδέλα. Και ξέρουμε ακριβώς ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτό…

https://www.instagram.com/p/CLRlaWslJ00


Το 1845, έξι χρόνια μετά την ίδρυση του οίκου, ήρθε η έμπνευση για την επιλογή αυτού του ξεχωριστού τιρκουάζ ως βασικού χρώματος που θα περιλάμβανε τα κοσμήματα. Ίσως αυτό να είχε να κάνει με την αδιαμφισβήτητη δημοφιλία που είχε η συγκεκριμένη απόχρωση στα Βικτωριανά κοσμήματα. Νύφες εκείνης της εποχής προσέφεραν στους αγαπημένους τους την ημέρα του γάμου τους καρφίτσες σε σχήμα περιστεριού και χρώμα τιρκουάζ.

Από το 1845, το περίφημο Blue Book της Tiffany που περιλαμβάνει την ετήσια συλλογή με τα σχεδιασμένα με το χέρι κοσμήματα της εταιρείας, κυκλοφορεί σε αυτό το χρώμα. Το τιρκουάζ βρίσκεται σε πολλά σχέδιά τους, ενώ υπάρχει σε κάθε άλλη πλευρά σχετική με το brand, όπως αυτή της διαφήμισης. Εξ ου και πλέον ο οίκος Tiffany έχει κάνει trademark την εν λόγω απόχρωση και τη λευκή σατέν κορδέλα που συνοδεύει τα κουτιά του.

https://www.instagram.com/p/CL4752tFbWG


Μπορείς να φανταστείς, λοιπόν, το σοκ των θαυμαστών της εταιρείας, όταν χτες λόγω Πρωταπριλιάς, το brand αποφάσισε να κάνει μία πλάκα στο κοινό του. Δημοσίευσε, έτσι, μία φωτογραφία στον λογαριασμό του στο Instagram με το κουτί του κίτρινο, λέγοντας ότι αυτό θα είναι από εδώ και πέρα το νέο του χρώμα. Φυσικά, κανείς δεν το πίστεψε και γρήγορα οι followers άρχισαν να γράφουν στα σχόλια ότι γνωρίζουν ότι πρόκειται περί αστείου.

https://www.instagram.com/p/CNH_z_MlnYB

Δες επίσης: Είναι τα custom made κολιέ η νέα τάση στα κοσμήματα;