Τα night out outfits του καλοκαιριού έχουν την υπογραφή Answear & το στυλ που τα κάνει να ξεχωρίζουν
Στο party του Queen.gr, #anighttoremember, οι παγιέτες, τα κρόσσια, τα flashy κοστούμια και τα neon dresses μας έδειξαν πώς ντυνόμαστε αυτήν την εποχή αν θέλουμε να κάνουμε fashion statement σε μία βραδινή μας έξοδο.
H Audrey Hepburn είχε πει πως «η ζωή είναι ένα party, πρέπει να ντυνόμαστε ανάλογα» και αυτό το quote φαίνεται πως βρίσκεται πίσω κάθε look που θαυμάσαμε και αποφασίσαμε να κάνουμε «copy» στο λαμπερό event του Queen.gr, #anighttoremember. H Answear «έδωσε την απάντηση» στο αιώνιο ερώτημα «τι φοράμε στα night out outfits του καλοκαιριού» και την έδωσε όπως μόνο εκείνη ξέρει… με party εμφανίσεις που δεν μπορούν παρά να μείνουν αξέχαστες όπως και να αντιμετωπίζει, καθεμία που τις επιλέγει, την καθημερινότητά της. Η ζωή μας πρέπει να έχει λάμψη και παραφράζοντας λίγο τα λόγια της πρωταγωνίστριας του «Breakfast at Tiffany’s», «πρέπει κάθε μέρα να είσαι ντυμένη γιορτάζοντας την κάθε στιγμή της».
Η Answear, από το πολύ stylish corner που δημιούργησε αποκλειστικά για το event του Queen.gr μέσα στο Ploes, έφερε έναν αέρα ζωντάνιας, κομψότητας και εντυπωσιακών εμφανίσεων στο φετινό, ζεστό καλοκαίρι μας. Με τις κοπέλες της εταιρίας να μοιράζουν το hero product της βραδιάς, aka βεντάλια και τις καλεσμένες να φωτογραφίζονται στο exotic backdrop που έφτιαξε η εταιρία, το dress code της βραδιάς ήταν τόσο λαμπερό όσο και οι γυναίκες που νιώθουν αυτοπεποίθηση μέσα σε αυτά που φορούν.
Το theme της βραδιάς ήταν «glossy glam» και με τη βοήθεια της Answear η διευθύντρια του site, Διονυσία Καλαποθαράκου, η fashion editor Ναταλία Κατσακιώρη και η beauty editor Ευαγγελία Αλπίδου, το «υπηρέτησαν» με τον πιο φρέσκο και fashionable τρόπο. Η Διονυσία επέλεξε ένα flashy κοστούμι Twinset σε loose γραμμή και έντονο πορτοκαλί χρώμα το οποίο ανέδειξε με wet look και glitterish μακιγιάζ, η Ευαγγελία ένα φούξια, floppy dress Pinko με κρόσσια σε mini γραμμή και πλάτη που κόβει την ανάσα ενώ η Ναταλία «έπαιξε» με την ευελιξία που μας δίνει το mix and match συνδυάζοντας ένα βαμβακερό one-shoulder top Samsoe Samsoe σε μαύρο χρώμα με μία maxi, red carpet skirt Patrizia Pepe από χρυσές παγιέτες.
Το μυστικό της επιτυχίας πίσω από κάθε βραδινό outfit που θέλει να ξεχωρίζει και να αγκαλιάζει όλους τους σωματότυπους και όλες τις διαφορετικές προσωπικότητες, είναι να μην είναι κραυγαλέο, να μην είναι extravagant και στην Answear έχουν καταφέρει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ sophistication και glam. Oι προτάσεις για το φετινό καλοκαίρι είναι πολλές και καλύπτουν όλα τα στυλ. Αφορούν τις γυναίκες που αγαπούν το ανδρόγυνο και για τα party looks τους (δες Διονυσία), όσες είναι retro lovers και θα ήθελαν με ένα μαγικό ραβδί να βρεθούν πίσω στα Roaring 20s (όπως η Ευαγγελία) αλλά και τις λάτρεις των femme fatale (σαν τη Ναταλία).
Η Answear αποτελεί κορυφαίο προορισμό online αγορών με επιλεγμένα προϊόντα σε περισσότερες από 500 επώνυμες μάρκες. Ανάμεσα σε πάνω από 200.000 προϊόντα μπορείτε να βρείτε τα πιο γνωστά premium brands (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Karl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), γνωστές μάρκες αθλητικών (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa) και εμβληματικές μάρκες denim (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi's, Lee, Wrangler). Θα ανακαλύψετε επίσης νέα designer brands που τελευταία είναι όλο και πιο δημοφιλή, όπως οι Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv και Hoff. H Αnswear διαθέτει επίσης το δικό της brand γυναικείων ρούχων και αξεσουάρ, Answear.LAB, που διατίθεται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της. Η εταιρία ιδρύθηκε το 2011 και, χάρη στη δυναμική επέκτασή της, δραστηριοποιείται σήμερα σε 11 ευρωπαϊκές αγορές μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και η Κύπρος ενώ εξυπηρετεί περισσότερους από 1,6 εκατομμύρια πελάτες, κερδίζοντας διαρκώς δημοφιλία, χάρη στη γρήγορη παράδοση και την άνεση που προσφέρουν οι αγορές της. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από το 2021 ενώ την ίδια χρονιά ξεκίνησε τη λειτουργία της και στην Ελλάδα μέσω του answear.gr
H «απάντηση» στο ερώτημα: «Ποιο night look να επιλέξουμε αυτό το καλοκαίρι;» ήρθε από την Answearαυτήν την ζεστή Τετάρτη του Ιουλίου και δεν ήρθε μόνο σε εμάς αλλά στις αναγνώστριες του queen.gr που πήραν μέρος στον μεγάλο διαγωνισμό που έκανε το brand με το Queen και κλήρωσε 300 Ευρώ δωροεπιταγή για αγορές από το ενημερωμένο e-shop. To #glossyglam δεν ήταν απλά το dress code του event μας είναι μία ολόκληρη lifestyle φιλοσοφία που αντιπροσωπεύει τη θετική πλευρά της ζωής, τη λάμψη και την αυτοπεποίθηση που πρέπει να έχουμε όλες στη ζωή μας. Γιατί τι είναι η ζωή; Ένα μεγάλο party (πρέπει να) είναι!