Dior Couture SS24: Η επιστροφή των wedges και ένα front row πιο εντυπωσιακό από την ίδια τη συλλογή

Ναταλία Κατσακιώρη
Dior Couture SS24: Η επιστροφή των wedges και ένα front row πιο εντυπωσιακό από την ίδια τη συλλογή

Τα σχόλια του fashion crowd των social media δεν αγκάλιασαν τη συλλογή και υπάρχει ένας σημαντικός λόγος.

Από τη στιγμή που η Maria Grazia Chiuri ανέλαβε το τιμόνι του οίκου Dior, άλλαξε και ολόκληρη η προσέγγισή των συλλογών του. Ο φεμινισμός και η δύναμη της γυναικείας φύσης είναι πάντα στο επίκεντρο της έμπνευσης της creatice director, ενώ η τεχνογνωσία και η δεξιοτεχνία σπάνιων τεχνητών από όλο τον κόσμο είναι ένα μεγάλο κομμάτι που παρουσιάζεται σε κάθε ένα νέο show. Έτσι και εχθές, είδαμε ένα πανέμορφο σκηνικό με τεράστια, χειροποιήτα φορέματα να κοσμούν τους τοίχους της αίθουσας όπου πραγματοποιήθηκε το show. Ένα έργο της Isabella Ducrot με τον τίτλο «Big Aura».

Dior-HC-S24-061.jpg

H μουσική, το φως, το concept, όλα είναι πάντα προσεγμένα στη λεπτομέρεια και έχουν να αφηγηθούν μια βαθιά νοηματικά ιστορία, που ενώνει την τέχνη με το ανθρώπινο στοιχείο, την κατασκευή των ρούχων με σπάνιες χειροποίητες τεχνικές και έναν κορυφαίο οίκο της Γαλλίας (αν όχι τον κορυφαίο) με απομακρυσμένες κοινότητες αυτού του πλανήτη. Τι ήταν, όμως, αυτό που τελικά απογοήτευσε το κοινό; Η ίδια η συλλογή.

Τα περισσότερα σχόλια των fashion expert -ή και μη- μέσα στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιλούν για μία συλλογή που θύμιζε ready to wear και όχι τη μαγεία της haute couture, για απλά σύνολα που μετέφεραν το quiet luxury και στο catwalk αλλά και για την επιστροφή των wedges, που ήταν ομολουγουμένως κάτι απροσδόκητο, ειδικά σε ένα show υψηλής ραπτικής.

Dior-HC-atm-S24-016.jpg

Η χρωματική παλέτα κινήθηκε σε neutral chic μονοπάτια με το μπεζ, το γκρι, το navy blue και το μαύρο να κυριαρχούν, ενώ τα looks που σχολιάστηκαν περισσότερο ήταν τα πρώτα που είδαμε στο catwalk, τα οποία σε πολλούς θύμισαν ακόμα και τα quiet luxury items του fast fashion. Αν θέλουμε, ωστόσο, να μιλήσουμε ψύχραιμα για το θέμα σίγουρα δεν έχουμε την καλύτερη συλλογή από τη Maria Grazia Chiuri, η οποία πράγματι κινήθηκε πάνω στις κλασικές αρχειακές φόρμες ενός ιστορικού οίκου και προτίμησε να ακολουθήσει μια δοκιμασμένη συνταγή, αλλά δεν θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε όλη τη δουλειά ενός τόσο αριστοτεχνικού ατελιέ με τις fast fashion αλυσίδες. Μας έλειψε το όνειρο, η λάμψη, η νέα πνοή που δίνει στα πράγματα ο οίκος Dior. Μέσα σε μια τόσο κρίσιμο περίοδο για όλους τους τομείς της παγκόσμιας μόδας περιμέναμε κάποια δήλωση από τη Maria Grazia Chiuri, η οποία δυστυχώς δεν έγινε.

Schiaparelli Haute Couture: Η Zendaya ξανά στο front row και ένα show tribute στην προ-iPhone εποχή

Το εντυπωσιακό front row:

Από την άλλη οι καλεσμένοι και όσοι παραβρέθηκαν στο show ήταν όπως πάντα οι αγαπημένοι ambassadors και φίλοι του οίκου. Ανάμεσά τους και το καστ της νέας σειράς για τη ζωή του Christian Dior, οι οποίοι φωτογραφήθηκαν όλοι μαζί με την Glenn Close. Ανάμεσα στις πιο πολυσυζητημένες παρουσίες ήταν φυσικά και η Rihanna, η οποία εμφανίστηκε με ένα total black ταγιέρ του οίκου, το οποίο συνδύασε με μαύρα αξεσουάρ και luxury γόβες με λεπτομέρειες από κρύσταλλα.

https://www.instagram.com/p/C2biW79srdO/

Η Elizabeth Debicki, η Natalie Portman και η Anya Taylor Joy ήταν επίσης εκεί, τρεις κυρίες που συνεργάζονται με την Maria Grazia Chiuri και τον Dior για τις red carpet εμφανίσεις τους. Τα super models Natalia Vodianova, Carla Bruni και Laetitia Casta έφεραν τη λάμψη των 90s και σε αυτό το front row, υπενθυμίζοντας για άλλη μια φορά το star quality που τις ακολουθεί.

Photo-by-Dior-Official-in-Musee-Rodin-with-@badgalriri-and-@mariagraziachiuri.-May-be-an-image-of-1-person-beret-dress-overskirt-and-text..jpg